11. leht 18-st
Postitatud: 07 Juul 2009 21:47
Postitas Ammy69
segan jutule ka vahele võibolla ajan mäda aga endal sain edukalt kuuma veega maha, tuli päris hästi.
Postitatud: 07 Juul 2009 21:50
Postitas Ruut
Mina olen kasutanud liimijääkide eemaldamiseks aerosoolpakendis "Label Off" kirjaga keemiat. Hingamisteedele mõjub oluliselt vähem ja on vabalt siseruumides kasutatav. Ostsin kas Oomipoest või Tevalost
Postitatud: 07 Juul 2009 21:51
Postitas Impsionu
Noh ma tegin tagumise kolnurga ära, läks umbes pool tundi ja suht palju lahustit. Ega see meeldiv ei ole jah. Tagaklaasi küll ei tahaks auto küljes teha

Uste klaasid ehk saab tehtud. Kuid kui esimestel ustel ikka klaasid käima ei hakka ilusti vabalt, siis tuleb eest ära võtta.
Postitatud: 07 Juul 2009 21:54
Postitas Impsionu
Ruut kirjutas:Mina olen kasutanud liimijääkide eemaldamiseks aerosoolpakendis "Label Off" kirjaga keemiat. Hingamisteedele mõjub oluliselt vähem ja on vabalt siseruumides kasutatav. Ostsin kas Oomipoest või Tevalost
Samas mulle soovitati ka Brakecleaner(ei tea kas kirjutasin õigesti) ära proovida. Eks vaatan kui saan seda kuskilt niisama, siis proovin. Muidu käib lahusti ka. Saan hakkama. Tegelikult on minu suurimaks mureks see, et pean jälle uksed laiali kiskuma, et klaasid kätte saada... Liiga värskelt meeles veel nendega jamamine ja kile liimimine jnejne...
Postitatud: 07 Juul 2009 21:58
Postitas trevi
brake cleaner ei toimi, testitud
Postitatud: 07 Juul 2009 22:36
Postitas ingmarp
Minu mäletamist mööda oli kõige edukam lähenemine lahustiga liim klaasi peal vedelaks teha ja siis brake cleaneriga see lahustunud liim maha võtta. Kui tahad, siis võin sulle brake cleanerit proovimiseks anda ka.
Postitatud: 08 Juul 2009 00:36
Postitas omega
Värvipoes müüdav silikoonieemaldi on ka hea, ei haise liiga palju ja on kätele ja plastikule ka suht kahjutu, erinevalt nitrost. 1L oli vist mingi 45eek.
Postitatud: 08 Juul 2009 09:22
Postitas ullivilli
Ma tean, et nitroga sai proovitud esiklaasi pealt mingit tuuma kajaka fekaale kätte saada, kuna miski muu ei aidanud.
Ei aidanud ka see, kuid klaas jäi kuidagi siniselt päikse käes kumama, et päris õige asi see ei ole.
Postitatud: 14 Juul 2009 20:22
Postitas Impsionu
Nii mootoril käis klapikambri kaan maas, märgid paigas. Keerasime veits tühikäiku ja sättisime süüdet. Läks paremaks, aga hea veel ei ole. Oleks vaja jagajakaant ning rootorit(prooviks kas see muudab midagi), need tundusid veidi hapud(ülepeksmis jäljed ja tahmunud).
Lisaks kõikidelt klaasidelt nüüd liim maas. Täna tegin tagaklaasi, võtsin eest ära. Tagasi panek sõi närvid seest ära

No rikkusin liistu suht ära ja homme pean liistu panekut jätkama. Üldse suht tige enda peale, sest ei suju hetkel need näpu tööd selle auto kallal. Natuke nagu kiire ka ja eks sellest ole need asjad tingitud.
Ilmselt teen auto väliselt enam-vähem ja kui pulmad peetud, siis hakkan kuskilt otsast uuesti auto üle käima/uuendama jälle.
Postitatud: 14 Juul 2009 21:54
Postitas trevi
Täna tegin tagaklaasi, võtsin eest ära. Tagasi panek sõi närvid seest ära No rikkusin liistu suht ära ja homme pean liistu panekut jätkama. Üldse suht tige enda peale, sest ei suju hetkel need näpu tööd selle auto kallal. Natuke nagu kiire ka ja eks sellest ole need asjad tingitud.
Panid ikka nii, et liist tihendi sisse ja siis koos klaasiga ette? Sellisel juhul probleeme pole, liistu eraldi tihendi sisse pärast ajada on suht võimatu.
Postitatud: 14 Juul 2009 22:28
Postitas Impsionu

Tegin nii nagu teha ei tohi, seljuhul. E30-l sain sedasi, eeldasin et ka sellel käib nii. Deem küll, egas muud kui peab kuskilt uue liistu sebima(mis kindlasti on suht võimatu, korraliku).
Ma ütlen, auto ei taha mulle veel andeks anda, et ta vahepeal käest andsin. Küll harjub, mis tal r...l muud üle jääb.
Postitatud: 16 Juul 2009 11:07
Postitas Impsionu
Praegu jst avastasin, et viimase silindri väljalaske kolle on õline ja sealt kus kolle läheb üheks toruks on ka õli välja pressinud. Võtsin küünla maha ja see oli tumemust, teised kõik ilusad pruunid

Ei saanud aru päris täpselt, aga tundus ka kaane vahelt välja ajavat sealt nurgast. Kas õli satub silindrisse nüüd klapisääre tihendi vahelt või on kaane üks plt kinni keeramata jäänud või veel hullem kaanepoldil äkki keere maas. Samas kui oleks kaan halvasti kinnitatud, siis peaks ka jahutusvedeliku olema õli seas? Jube jama igatahes. Tuleb vist hakata mõtlema kaane mahavõtmiele. Deem küll, auto peab ju liikuma hiljemalt 8-ndal augustil
Lisas klapivahed väiksed, 0,15 on ilmselgelt vähe.
Klaasile sain kiilu siiski nii külge, et klaasi ei pidanud eest ära võtma. Võtmesõnaks oli rehvi määre. Läks ludinal, ei pidanud üldse pingutama. Miks ma kohe seda ei kastanud, ma õelda ei oska. Ikka vaja enne kõik tuksi keerata ja siis leida ihtsam lahendus...
PS: Erki kui sa äkki seda teemat loed, siis viitsid võibolla kirjutad mulle siia täpselt, mida mootoriga ära tehti ja kuidas. Oleks tunduvalt lihtsam asjale läheneda. Tänud ette!
Postitatud: 16 Juul 2009 20:00
Postitas alando
Klaasile sain kiilu siiski nii külge, et klaasi ei pidanud eest ära võtma. Võtmesõnaks oli rehvi määre. Läks ludinal, ei pidanud üldse pingutama. Miks ma kohe seda ei kastanud, ma õelda ei oska. Ikka vaja enne kõik tuksi keerata ja siis leida ihtsam lahendus..
Nojah ja ega sul määret pole ju võtta ka kusagilt!
Postitatud: 16 Juul 2009 21:30
Postitas Impsionu

No täpselt, suht keeruline leida rehvitöökojast sellist asja....
Postitatud: 27 Juul 2009 21:07
Postitas Impsionu
Täna said klapid regullitud. Tühikäik paranes veelgi. Nüüd on vaja sõita ja arusaada, kas on veel midagi mis tõrgub. Lisaks peaks vahetama küünlad ära, sest see vahepealne mitte töötamine ei teinud neile kindlasti head.
Õlileke silindrisse oli üks inimlik apsakas, sellest siin pikalt ei pajata ütlen vaid seda, et kõik on korras. Klapid hakkasid küll häält tegema, kuid mootori töö paranes märgatavalt.
Uuesti õhutamine on ka päevakorras, sest vahepeal käis üks lõdvik lahti. Täna proovisõidul korra läks kriipsu jagu üle keskmise, aga seistes probleeme ei olnud(endal siiski parem tunne kui veel korra üle õhutan).
PS. Kas keegi mulle kiiresti uue esiklaasi sebib kuskilt? Sellega on tõesti kiire(rohelise tooniga ja ribaga). Oleksin väga tänulik!
Postitatud: 28 Juul 2009 09:19
Postitas alando
WINDROX sealt äkki uurida!
Postitatud: 30 Juul 2009 21:29
Postitas Impsionu
Täna oli tore päev. Üle kolme aasta sai autol puhur külma puhuma pandud. Tänud siinkohal kasutajale Jaks. Töö oli kiire ja korralik ning hakkas puhuma külma nii mis kole, võtab nina peast
Samalajal oli veel üks iludus seal

Ingmar su "semsot" on ikka päris vinge. Loodan et sul see vendika jama ka laheneb.
Postitatud: 30 Juul 2009 21:56
Postitas sysi
Sa tulid liiga hilja, Imps, seal oli veel selliseid

Postitatud: 30 Juul 2009 22:16
Postitas Impsionu

Oh kurja, seitsmeste kondi täitmis päev? Või oli seal veel marke?
No ei jõudnud kahjuks varem töölt ära, oleks tahtnud teid kindlasti näha. Isegi kolmekesi oli meil seal juttu palju ja päris vahva olemine...

Postitatud: 07 Aug 2009 12:21
Postitas Impsionu
Seoses tähtsa päeva lähenemisega on autol veidi asju parandatud. Windroxis lasin paigaldada uue esiklaasi, vahetasin starteri ära(auto läheb palju sujuvamalt käima ja minu autole omane kellukese heli kadus ära, millest on muidugi kahju

). Lisaks käisin täna hommikul Truumu juures diagnostis, eks jamasi ikkagi on: 6. silinder ei tööta ilusti, vist satub sinna õli. Siit ka küsimus: kas pidurisüsteemist on võimalik õli sattumine kõige kerepoolsesse silindrisse? Nimelt see piduripomm on küll õli täis, kas seal ei peaks mitte vaakum tekkima? Juhul kui seal mingi klapp on läbi, siis peakski ju õli sattuma tagasi ja sealt sisselaskesse ning niimoodi satubki õli silindrisse? Ei tea kas mu mõttetera on õige, aga väidetavalt ladadel vanasti nii juhtus...
Muidu auto sõidab. Lisaks avastas Truumu, et tagumine sumpa pütt on peaaegu täitsa umbes, vist mingeid treilaaste vms. täis topitud, ei tea kes see nalja mees oli

. Veel kuulis Truumu oma kõrvaga kerget kõlinat mootoris, ilmselt 3. või 4. silndris on mingi jama, kolvi sõrm äkki loksuga, kuigi see nii minimaalne veel, et kohe pole vajadust sellele keskenduda.
Igatahes sõidab ja süüde ning segu on nüüd paigas.