Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
Samas mulle soovitati ka Brakecleaner(ei tea kas kirjutasin õigesti) ära proovida. Eks vaatan kui saan seda kuskilt niisama, siis proovin. Muidu käib lahusti ka. Saan hakkama. Tegelikult on minu suurimaks mureks see, et pean jälle uksed laiali kiskuma, et klaasid kätte saada... Liiga värskelt meeles veel nendega jamamine ja kile liimimine jnejne...Ruut kirjutas:Mina olen kasutanud liimijääkide eemaldamiseks aerosoolpakendis "Label Off" kirjaga keemiat. Hingamisteedele mõjub oluliselt vähem ja on vabalt siseruumides kasutatav. Ostsin kas Oomipoest või Tevalost
BMW E91 320D 07/2010
Nii mootoril käis klapikambri kaan maas, märgid paigas. Keerasime veits tühikäiku ja sättisime süüdet. Läks paremaks, aga hea veel ei ole. Oleks vaja jagajakaant ning rootorit(prooviks kas see muudab midagi), need tundusid veidi hapud(ülepeksmis jäljed ja tahmunud).
Lisaks kõikidelt klaasidelt nüüd liim maas. Täna tegin tagaklaasi, võtsin eest ära. Tagasi panek sõi närvid seest ära
No rikkusin liistu suht ära ja homme pean liistu panekut jätkama. Üldse suht tige enda peale, sest ei suju hetkel need näpu tööd selle auto kallal. Natuke nagu kiire ka ja eks sellest ole need asjad tingitud.
Ilmselt teen auto väliselt enam-vähem ja kui pulmad peetud, siis hakkan kuskilt otsast uuesti auto üle käima/uuendama jälle.
Lisaks kõikidelt klaasidelt nüüd liim maas. Täna tegin tagaklaasi, võtsin eest ära. Tagasi panek sõi närvid seest ära

Ilmselt teen auto väliselt enam-vähem ja kui pulmad peetud, siis hakkan kuskilt otsast uuesti auto üle käima/uuendama jälle.
BMW E91 320D 07/2010
Panid ikka nii, et liist tihendi sisse ja siis koos klaasiga ette? Sellisel juhul probleeme pole, liistu eraldi tihendi sisse pärast ajada on suht võimatu.Täna tegin tagaklaasi, võtsin eest ära. Tagasi panek sõi närvid seest ära No rikkusin liistu suht ära ja homme pean liistu panekut jätkama. Üldse suht tige enda peale, sest ei suju hetkel need näpu tööd selle auto kallal. Natuke nagu kiire ka ja eks sellest ole need asjad tingitud.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.

Ma ütlen, auto ei taha mulle veel andeks anda, et ta vahepeal käest andsin. Küll harjub, mis tal r...l muud üle jääb.
BMW E91 320D 07/2010
Praegu jst avastasin, et viimase silindri väljalaske kolle on õline ja sealt kus kolle läheb üheks toruks on ka õli välja pressinud. Võtsin küünla maha ja see oli tumemust, teised kõik ilusad pruunid
Ei saanud aru päris täpselt, aga tundus ka kaane vahelt välja ajavat sealt nurgast. Kas õli satub silindrisse nüüd klapisääre tihendi vahelt või on kaane üks plt kinni keeramata jäänud või veel hullem kaanepoldil äkki keere maas. Samas kui oleks kaan halvasti kinnitatud, siis peaks ka jahutusvedeliku olema õli seas? Jube jama igatahes. Tuleb vist hakata mõtlema kaane mahavõtmiele. Deem küll, auto peab ju liikuma hiljemalt 8-ndal augustil
Lisas klapivahed väiksed, 0,15 on ilmselgelt vähe.
Klaasile sain kiilu siiski nii külge, et klaasi ei pidanud eest ära võtma. Võtmesõnaks oli rehvi määre. Läks ludinal, ei pidanud üldse pingutama. Miks ma kohe seda ei kastanud, ma õelda ei oska. Ikka vaja enne kõik tuksi keerata ja siis leida ihtsam lahendus...
PS: Erki kui sa äkki seda teemat loed, siis viitsid võibolla kirjutad mulle siia täpselt, mida mootoriga ära tehti ja kuidas. Oleks tunduvalt lihtsam asjale läheneda. Tänud ette!


Lisas klapivahed väiksed, 0,15 on ilmselgelt vähe.
Klaasile sain kiilu siiski nii külge, et klaasi ei pidanud eest ära võtma. Võtmesõnaks oli rehvi määre. Läks ludinal, ei pidanud üldse pingutama. Miks ma kohe seda ei kastanud, ma õelda ei oska. Ikka vaja enne kõik tuksi keerata ja siis leida ihtsam lahendus...
PS: Erki kui sa äkki seda teemat loed, siis viitsid võibolla kirjutad mulle siia täpselt, mida mootoriga ära tehti ja kuidas. Oleks tunduvalt lihtsam asjale läheneda. Tänud ette!
BMW E91 320D 07/2010
Nojah ja ega sul määret pole ju võtta ka kusagilt!Klaasile sain kiilu siiski nii külge, et klaasi ei pidanud eest ära võtma. Võtmesõnaks oli rehvi määre. Läks ludinal, ei pidanud üldse pingutama. Miks ma kohe seda ei kastanud, ma õelda ei oska. Ikka vaja enne kõik tuksi keerata ja siis leida ihtsam lahendus..
Täna said klapid regullitud. Tühikäik paranes veelgi. Nüüd on vaja sõita ja arusaada, kas on veel midagi mis tõrgub. Lisaks peaks vahetama küünlad ära, sest see vahepealne mitte töötamine ei teinud neile kindlasti head.
Õlileke silindrisse oli üks inimlik apsakas, sellest siin pikalt ei pajata ütlen vaid seda, et kõik on korras. Klapid hakkasid küll häält tegema, kuid mootori töö paranes märgatavalt.
Uuesti õhutamine on ka päevakorras, sest vahepeal käis üks lõdvik lahti. Täna proovisõidul korra läks kriipsu jagu üle keskmise, aga seistes probleeme ei olnud(endal siiski parem tunne kui veel korra üle õhutan).
PS. Kas keegi mulle kiiresti uue esiklaasi sebib kuskilt? Sellega on tõesti kiire(rohelise tooniga ja ribaga). Oleksin väga tänulik!
Õlileke silindrisse oli üks inimlik apsakas, sellest siin pikalt ei pajata ütlen vaid seda, et kõik on korras. Klapid hakkasid küll häält tegema, kuid mootori töö paranes märgatavalt.
Uuesti õhutamine on ka päevakorras, sest vahepeal käis üks lõdvik lahti. Täna proovisõidul korra läks kriipsu jagu üle keskmise, aga seistes probleeme ei olnud(endal siiski parem tunne kui veel korra üle õhutan).
PS. Kas keegi mulle kiiresti uue esiklaasi sebib kuskilt? Sellega on tõesti kiire(rohelise tooniga ja ribaga). Oleksin väga tänulik!
BMW E91 320D 07/2010
Täna oli tore päev. Üle kolme aasta sai autol puhur külma puhuma pandud. Tänud siinkohal kasutajale Jaks. Töö oli kiire ja korralik ning hakkas puhuma külma nii mis kole, võtab nina peast
Samalajal oli veel üks iludus seal
Ingmar su "semsot" on ikka päris vinge. Loodan et sul see vendika jama ka laheneb.

Samalajal oli veel üks iludus seal

BMW E91 320D 07/2010
Seoses tähtsa päeva lähenemisega on autol veidi asju parandatud. Windroxis lasin paigaldada uue esiklaasi, vahetasin starteri ära(auto läheb palju sujuvamalt käima ja minu autole omane kellukese heli kadus ära, millest on muidugi kahju
). Lisaks käisin täna hommikul Truumu juures diagnostis, eks jamasi ikkagi on: 6. silinder ei tööta ilusti, vist satub sinna õli. Siit ka küsimus: kas pidurisüsteemist on võimalik õli sattumine kõige kerepoolsesse silindrisse? Nimelt see piduripomm on küll õli täis, kas seal ei peaks mitte vaakum tekkima? Juhul kui seal mingi klapp on läbi, siis peakski ju õli sattuma tagasi ja sealt sisselaskesse ning niimoodi satubki õli silindrisse? Ei tea kas mu mõttetera on õige, aga väidetavalt ladadel vanasti nii juhtus...
Muidu auto sõidab. Lisaks avastas Truumu, et tagumine sumpa pütt on peaaegu täitsa umbes, vist mingeid treilaaste vms. täis topitud, ei tea kes see nalja mees oli
. Veel kuulis Truumu oma kõrvaga kerget kõlinat mootoris, ilmselt 3. või 4. silndris on mingi jama, kolvi sõrm äkki loksuga, kuigi see nii minimaalne veel, et kohe pole vajadust sellele keskenduda.
Igatahes sõidab ja süüde ning segu on nüüd paigas.

Muidu auto sõidab. Lisaks avastas Truumu, et tagumine sumpa pütt on peaaegu täitsa umbes, vist mingeid treilaaste vms. täis topitud, ei tea kes see nalja mees oli

Igatahes sõidab ja süüde ning segu on nüüd paigas.
BMW E91 320D 07/2010