

Sa mõtled silindri läbimõõdu või kolvikäigu suurendamist? Esimese variandi peale võiks isegi mõelda, kui saaks kuskilt sobivad kolvidSilwer kirjutas:Kas mootori kubatuuri jätad originaaliks? Mõistlik oleks vast kubatuuri suurenada kui nagunii ehitad mootori nullist.
Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisusraunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
Nojah, mul kah pisut alla keskmise tume vaip olemas. Ehk kõvema keemia ja sooja survepesuga saab asja?nuga kirjutas:Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisusraunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
Ma just mõtlesin, et vaat kui hea on neid nurgataguseid polte keerata ise mootori asemel ollesraimo kirjutas:mina soovitaks pidurivõimu installida alles peale mootori peale panemist. väike kõks ja ongi korralik välimus rikutud ...
Mul on esimene ja keskine matt originaalid, tagumise pean vist ise tegema.Impsionu kirjutas:Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned