11. leht 12-st

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 14 Juul 2015 23:14
Postitas Ammy69
Pilt

Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 15 Juul 2015 08:29
Postitas karlerik
Kas, miks on vaja laia esisilda, selleks, et paremini parkimiskohale keerata, meeldib või külg-ees sõita(läheb driftiautoks?).

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 02 Nov 2015 23:30
Postitas Ammy69
Ei ta päris driftiks ei lähe. Vahepeal on uuest lahti võetud, seekord küll sisu. Paari päeva pärast saab proovi tükid kätte. Siis saab näha mis sama hakkab. Sisu tuleb musta ja punasega, materjalik siiski riie.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 03 Nov 2015 20:04
Postitas JanekEnde
Kui driftiks ei lähe, siis milleks esisild selliseks? :) Niimoodi mõlemad küljed varsti kivitäkkeid täis.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 16 Dets 2015 21:47
Postitas Ammy69
Pilt

Kiire pilt sai ka enne koju minekut tehtud.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 28 Jaan 2016 22:04
Postitas Ammy69
Pilt


Lõpuks hakkavad istmed ka valmima

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 10 Veebr 2016 15:01
Postitas Ammy69
Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 14 Veebr 2016 23:30
Postitas Ammy69
Täna võtsin põhjamati ülesse ja üllatus suur. Põhjamatt oli märg ja leidsi uue augu põhjast. Nii palju siis korras kerest. Poolraam on mäda. Tuleb uuest keevitama hakata. Täna sai pool mootorit ja tagasild alt võetud. Tagaots sai grilli külge kinnitatud. Lasen liivapritsiga põhja üle siis hea keevitada.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 21 Veebr 2016 01:06
Postitas Ammy69
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 28 Veebr 2016 00:24
Postitas Ammy69
Võtsin asja tõsisemat ette kui alguses plaanisin. Uut sisu ei taha mädanema lasta.Oleks vaid aastal 2008 sellised tööriistad nagu praegu garaaziz on.


Pilt

Pilt

Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 01 Mär 2016 12:07
Postitas Kristjan S
Väga korralik töö 8) .

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 01 Mär 2016 14:33
Postitas karl123456
Miks see rist seal sees peab olema.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 01 Mär 2016 18:20
Postitas Ammy69
Ikka selleks, et lokkima jalge all ei hakka, loomulikult on see ka originaalis koos korgiga, aga seda ei hakanud tegema. Muidugi annab igasugune valts jäikust juurde.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 12 Mär 2016 22:51
Postitas Ammy69
Keretööde vahele võtsin mootori ka lahti. Õnneks on mootor väga vähe kulunud. Klapi pesad vaja natuke üle puurida ja uued tihendid.Seega mootoriga on ok.


Pilt

Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 13 Mär 2016 18:20
Postitas Ammy69
Kui juba siis juba. Nüüd on vähemasti üks karp korras.

Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 13 Mär 2016 23:39
Postitas karlpoiss
Kas saaks selle viimase pildi kohta rohkem inffi?
mis krdi atribuut see on?

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 14 Mär 2016 08:32
Postitas Ammy69
See on puntkkeevitus. Kuna teinepool karbist samamoodi mäda siis tuli põhja külest lahti võtta ja samamoodi ka kokku panna. Tegemist vesijahutuse ja erinevate rakiseid kasutust võimaldava aparaadiga, sellepärast ta kobakas ongi.
Seal rohkem pilte
https://m.facebook.com/Saare-Tehnokesku ... tif_t=like" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 20 Apr 2016 21:10
Postitas Ammy69
Vahepeal on auto juhtmed ja salong peaaegu koos. Nüüd hakkan mootorit kokku paneja ja kapotialuse uuesti korda seadma.

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 13 Mai 2016 16:00
Postitas Ammy69
Mida rohkem teen seda hullemaks läheb. Vähemasti sain pronkstooni. Natuke pilte ka.

Pilt


Pilt


Pilt

Pilt
Pilt

Pilt

Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Postitatud: 19 Mai 2016 07:06
Postitas Ammy69
Sain sellise vidina ka.

Pilt

Aku alus ka nüüd korras.

Pilt