11. leht 23-st

Postitatud: 15 Mai 2008 09:07
Postitas killer666
Ma tahtsin öelda ,et mina ei raatsiks peale sellist tööd ja kulutusi riskida sellega , et katki saab tehtud.
Peenestamise all ma pidasingi silmas rajal kiiret s6itu .
Mitte et ma hindaks kellegi s6itu kehvasti , aga igal pool juhtub 6nnetusi.
Isegi maailam parimad panevad vahel rajalt välja.
Tegelt niiv6ttes pohh see auto , peasi et ise terveksja eluvaim sisse jääb

Postitatud: 15 Mai 2008 10:10
Postitas E28
Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal 8)

Postitatud: 15 Mai 2008 15:29
Postitas Cardo
E28 kirjutas:Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal 8)
Sinupeale olen pisut tige, urisesin mõnedõhtud jutti.

Muideks kui kellelgi soodsalt küljelaiendeid on siis teha pakkumised.

Postitatud: 15 Mai 2008 16:01
Postitas E28
Cardo kirjutas:
E28 kirjutas:Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal 8)
Sinupeale olen pisut tige, urisesin mõnedõhtud jutti.

Muideks kui kellelgi soodsalt küljelaiendeid on siis teha pakkumised.
Ma vist tean miks. Oleme ikka sõbrad edasi :D

Postitatud: 20 Mai 2008 22:03
Postitas Cardo
Leidsin mõned jäädvustused tagamortide kohendamistöödest, hetkel tundub, et oleks vaja taha kas madalamaid amorte, või amordikanne kõrgemaks teha, viimane on üsnagi ebameeldiv töö, lihtsam on aretada mõne teise mudeli amordid. Probleem selles, et tagaratast koopasse lastes lõpeb amordi töökäik lihtsalt otsa. :

Pilt

Enamik velgi sai uue värvkatte, mõned vaja veel värvida, tulemus hetkel miskit sellist :

Pilt

kas keskmine osa värvida kuni mutrini ka mustaks ei ole veel otsustanud, vaatab kuidas tunne ütleb.
Samasuguseks said ka slikiveljed.

Hetkel käivad tööd karterituututusega, hea õnne korral on homme juba valmis. Laupäev läheneb suure hooga, tahaks varakult valmis olla.


Sauga sõitudest siis paistsid karterikaitsmel mõningad kokkupuutejäljed asfaltiga, esimene painutatud serv oli kontaktis olnud, seega pisut tõstsin ka vedrustust ees ja langetasin tagant.

Kuna sõber Lauri käest sai muretsetud 2 uut rehvi, siis katsetusteks panin need ette, homme tuleb ringi tõsta tagumistega, kuna niiiiiii suur rehv ei mahu alla :D, keerates käib vastu.
Eriti sellise madaldusega, ei viitsinud vedru päris kõrgele ka sellepärast tagasi keerata 225/60 16" , djaa

Pilt

Tagastanget sai ka nädalavahetusel pisuke nokitsetud, ehk peagi saab valmis, mingi nädal paar läheb vist veel.

Postitatud: 20 Mai 2008 23:28
Postitas killer666
ma värviks neid kapsleid veel, praegu nagu natukene naljaks see h6be lätakas velje keskel.

Postitatud: 21 Mai 2008 00:19
Postitas ullivilli
Mina ei värviks midagi esimestel enam see naljakas lätakas on minu meelest väga äge ja nüüd võiks tagumised sama suguseks teha...
Väga vinge igaljuhul 8)

Postitatud: 26 Mai 2008 21:30
Postitas Cardo
Nädalavahetus kujunes siis igati sportlikuks.
Toimus Raplas BMW Klubi Cup.
Täiesti külma tundega läksin lihtsalt niisama aega maha märkima, et oleks tulevikuks hea võrdlus ja ju see nii vist ongi, et kui lähed niisama hängima juhtub rohkematki kui suurte eesmärkidega viimast võtma minna.

Silwer tegi sellise tabeli :
http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG

Mina ei oska miskit kosta, õhtul sai mõned õlled ja suupisted tehtud peale seda.

Pilte tehti autost nii palju, et sellest piisab seina tapetseerimiseks küll.

Alates sellest :

Pilt

Lõpetades tehnilisematega

Pilt

Kes tahab kogu üritust vaadata leiab pilte siit :

http://switc.planet.ee/Pildid/Ebk%20Cup ... 4.05.2008/

http://www.zone.ee/bronco8/bmw_cup2/

http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 0257/show/

Nüüd on mõni nädal aega korrastada esipumper ja ka tagumine.
Loodan need valmis saada 15 juuniks.

Teha tuleb ka uus juhikoht, vana iste läheb enampakkumisele koos traksidega.
Uued uksekatted valmivad ka peagi, šabloonid pidid mind juba ootama.

Sel korral ei pääse ka vist mootoriremondist, kõhutunne ütleb, et 1 saale vist vajab vahetamist, selle nädalajooksul võtan alt lahti, töö on juba teadatuntud ja hirmu enam ei valmista :D
Võibolla on ka millesgi muus viga aga ei tea, mingi tiks tuli soojastpeast mootorisse sisse ja jälle samas kurvis kus eelminegi kord mootor töölepingu üles ütles. Usute või mitte :D

Veel arhiivi sellised read, karterituulutuspaaki oli kogunenud selle sõiduga u 200g õli. Kõik see oleks muidu läinud taevasse. Tuulutuspaak on seal kus muidu peaks aku olema.
Nagu ka pildilt näha sai paigaldatud pisut popim jahutuslõdvik, vana hakkas 2 päeva ennem sõitu vaikselt läbi nirisema.
Mootori jahutusradikas vajab vist ka müügijärgset ülevaatamist, nimelt on ühe otsaseina all näha punast vedelikku.
Käigukasti tuulutus on ajanud märgatavalt õli välja, sama tegi ka reduktori otsavõlli simmer.
Ju ikka mõjuvad autole pisut teised jõud kui tehas ette nägi :)

Asume siis taas tööle kallale. Kes tahaks tasuta mehhaanikuks tulla :P

Ja meenus, et Silwer märkis maha ka meie jõujoonte võrdlustabeli sellisel kujul :

Sinine joon mina ja punane Silver

http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Cardo.JPG

Ja mis kõige olulisem selle teema juures, et sel nädalavahetusel oli kiireim BMW just HAININA !! Ajalugu on muudetud :D

Postitatud: 26 Mai 2008 21:46
Postitas meelis k
Cardo kirjutas:Ja mis kõige olulisem selle teema juures, et sel nädalavahetusel oli kiireim BMW just HAININA !! Ajalugu on muudetud :D
Jee! :D Rõõm kuulda. Eks autoga on vaeva ka nähtud, nüüd võtab omanikul näo vast naerule juba :)

Postitatud: 26 Mai 2008 22:06
Postitas ullivilli
Mis punane julk see, piltidelt paistab, seal auto katusel on, kui sõitu tehakse?

Postitatud: 26 Mai 2008 22:10
Postitas tanele28
ullivilli kirjutas:Mis punane julk see, piltidelt paistab, seal auto katusel on, kui sõitu tehakse?
gps vastuvõtja ehk siis osa ajavõtu süsteemist mis bmw klubi cupil kasutusel, telefon on ka autos mis salvestab ajad.

Postitatud: 26 Mai 2008 22:29
Postitas raudpats666
mnjaa äge massin :) olen oma silmaga näinud ja kuulnud kõrvaga. aga need tagatuled tee küll ühesuguseks :D (ei nori üldse)

Postitatud: 27 Mai 2008 22:57
Postitas ivar
Täitsa huvitaks, et mis kaalu/hj suhe sellel masinal on umbkaudu? Pidamist tundus olevat kõrvalt vaadates küll palju Bemmi kohta

Postitatud: 28 Mai 2008 18:58
Postitas raunz
Täpset kaalu oleks huvitav teada küll, kui õieti mäletan siis Kuusakoski kaal on kõige täpsem :D

Muidu väga kõva töö ikka tehtud, nüüd ka esimesed suuremad töö viljad käes 8)

Postitatud: 28 Mai 2008 19:46
Postitas Iff
raunz kirjutas: kui õieti mäletan siis Kuusakoski kaal on kõige täpsem :D
Kuusakoski kaal kipub nende kasuks valetama

Postitatud: 28 Mai 2008 20:27
Postitas Ruut
Iff kirjutas:Kuusakoski kaal kipub nende kasuks valetama
Siis tuleb käia nii sisse-, kui ka väljasõidu kaalul ja vajadusel võtta aritmeetiline keskmine :)

Postitatud: 28 Mai 2008 20:40
Postitas mart154
oootootoot?
saale vajab vahetamist?

Kui ma nüüd seda teemat väga purjus peaga ei ole lugenud viimased ~pool aastat :lol: , siis sa ju just vahetasid neid? :?

Postitatud: 28 Mai 2008 22:04
Postitas Cardo
Mõista mõista mis see on ?

Pilt

positsioon nr 5

Postitatud: 28 Mai 2008 22:15
Postitas Silwer
Täna eemaldatud saale?

Postitatud: 28 Mai 2008 22:24
Postitas Cardo
Õige Silwer. Õlirõhk oli muidu ilusti 7 atm peal pööretega, peale kolksu tekkimist kukkus u 5 atm peale. Silwer, kas sul on tõesti 3 ?

Mootori alt avamine võttis aega 2h, kokku panekuks läheb vist 3,5h

Tellin 3 uut saalekomplekti kepsule, kahel oli sellised purukraapsud sees, muidu täitsa kobedad. Vändal oli küünega kraapse tunda. Peale Riiat peab ikka vända ära laskma lihvida.