BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo

Foorumiliikmete autod.
Vasta
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Ma tahtsin öelda ,et mina ei raatsiks peale sellist tööd ja kulutusi riskida sellega , et katki saab tehtud.
Peenestamise all ma pidasingi silmas rajal kiiret s6itu .
Mitte et ma hindaks kellegi s6itu kehvasti , aga igal pool juhtub 6nnetusi.
Isegi maailam parimad panevad vahel rajalt välja.
Tegelt niiv6ttes pohh see auto , peasi et ise terveksja eluvaim sisse jääb
Tulihingeline bmw fänn:)
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal 8)
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

E28 kirjutas:Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal 8)
Sinupeale olen pisut tige, urisesin mõnedõhtud jutti.

Muideks kui kellelgi soodsalt küljelaiendeid on siis teha pakkumised.
e28
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Cardo kirjutas:
E28 kirjutas:Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal 8)
Sinupeale olen pisut tige, urisesin mõnedõhtud jutti.

Muideks kui kellelgi soodsalt küljelaiendeid on siis teha pakkumised.
Ma vist tean miks. Oleme ikka sõbrad edasi :D
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Leidsin mõned jäädvustused tagamortide kohendamistöödest, hetkel tundub, et oleks vaja taha kas madalamaid amorte, või amordikanne kõrgemaks teha, viimane on üsnagi ebameeldiv töö, lihtsam on aretada mõne teise mudeli amordid. Probleem selles, et tagaratast koopasse lastes lõpeb amordi töökäik lihtsalt otsa. :

Pilt

Enamik velgi sai uue värvkatte, mõned vaja veel värvida, tulemus hetkel miskit sellist :

Pilt

kas keskmine osa värvida kuni mutrini ka mustaks ei ole veel otsustanud, vaatab kuidas tunne ütleb.
Samasuguseks said ka slikiveljed.

Hetkel käivad tööd karterituututusega, hea õnne korral on homme juba valmis. Laupäev läheneb suure hooga, tahaks varakult valmis olla.


Sauga sõitudest siis paistsid karterikaitsmel mõningad kokkupuutejäljed asfaltiga, esimene painutatud serv oli kontaktis olnud, seega pisut tõstsin ka vedrustust ees ja langetasin tagant.

Kuna sõber Lauri käest sai muretsetud 2 uut rehvi, siis katsetusteks panin need ette, homme tuleb ringi tõsta tagumistega, kuna niiiiiii suur rehv ei mahu alla :D, keerates käib vastu.
Eriti sellise madaldusega, ei viitsinud vedru päris kõrgele ka sellepärast tagasi keerata 225/60 16" , djaa

Pilt

Tagastanget sai ka nädalavahetusel pisuke nokitsetud, ehk peagi saab valmis, mingi nädal paar läheb vist veel.
e28
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

ma värviks neid kapsleid veel, praegu nagu natukene naljaks see h6be lätakas velje keskel.
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Mina ei värviks midagi esimestel enam see naljakas lätakas on minu meelest väga äge ja nüüd võiks tagumised sama suguseks teha...
Väga vinge igaljuhul 8)
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Nädalavahetus kujunes siis igati sportlikuks.
Toimus Raplas BMW Klubi Cup.
Täiesti külma tundega läksin lihtsalt niisama aega maha märkima, et oleks tulevikuks hea võrdlus ja ju see nii vist ongi, et kui lähed niisama hängima juhtub rohkematki kui suurte eesmärkidega viimast võtma minna.

Silwer tegi sellise tabeli :
http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG

Mina ei oska miskit kosta, õhtul sai mõned õlled ja suupisted tehtud peale seda.

Pilte tehti autost nii palju, et sellest piisab seina tapetseerimiseks küll.

Alates sellest :

Pilt

Lõpetades tehnilisematega

Pilt

Kes tahab kogu üritust vaadata leiab pilte siit :

http://switc.planet.ee/Pildid/Ebk%20Cup ... 4.05.2008/

http://www.zone.ee/bronco8/bmw_cup2/

http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 0257/show/

Nüüd on mõni nädal aega korrastada esipumper ja ka tagumine.
Loodan need valmis saada 15 juuniks.

Teha tuleb ka uus juhikoht, vana iste läheb enampakkumisele koos traksidega.
Uued uksekatted valmivad ka peagi, šabloonid pidid mind juba ootama.

Sel korral ei pääse ka vist mootoriremondist, kõhutunne ütleb, et 1 saale vist vajab vahetamist, selle nädalajooksul võtan alt lahti, töö on juba teadatuntud ja hirmu enam ei valmista :D
Võibolla on ka millesgi muus viga aga ei tea, mingi tiks tuli soojastpeast mootorisse sisse ja jälle samas kurvis kus eelminegi kord mootor töölepingu üles ütles. Usute või mitte :D

Veel arhiivi sellised read, karterituulutuspaaki oli kogunenud selle sõiduga u 200g õli. Kõik see oleks muidu läinud taevasse. Tuulutuspaak on seal kus muidu peaks aku olema.
Nagu ka pildilt näha sai paigaldatud pisut popim jahutuslõdvik, vana hakkas 2 päeva ennem sõitu vaikselt läbi nirisema.
Mootori jahutusradikas vajab vist ka müügijärgset ülevaatamist, nimelt on ühe otsaseina all näha punast vedelikku.
Käigukasti tuulutus on ajanud märgatavalt õli välja, sama tegi ka reduktori otsavõlli simmer.
Ju ikka mõjuvad autole pisut teised jõud kui tehas ette nägi :)

Asume siis taas tööle kallale. Kes tahaks tasuta mehhaanikuks tulla :P

Ja meenus, et Silwer märkis maha ka meie jõujoonte võrdlustabeli sellisel kujul :

Sinine joon mina ja punane Silver

http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Cardo.JPG

Ja mis kõige olulisem selle teema juures, et sel nädalavahetusel oli kiireim BMW just HAININA !! Ajalugu on muudetud :D
e28
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Cardo kirjutas:Ja mis kõige olulisem selle teema juures, et sel nädalavahetusel oli kiireim BMW just HAININA !! Ajalugu on muudetud :D
Jee! :D Rõõm kuulda. Eks autoga on vaeva ka nähtud, nüüd võtab omanikul näo vast naerule juba :)
e28 528iA '84
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Mis punane julk see, piltidelt paistab, seal auto katusel on, kui sõitu tehakse?
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

ullivilli kirjutas:Mis punane julk see, piltidelt paistab, seal auto katusel on, kui sõitu tehakse?
gps vastuvõtja ehk siis osa ajavõtu süsteemist mis bmw klubi cupil kasutusel, telefon on ka autos mis salvestab ajad.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
raudpats666
Postitusi: 353
Liitunud: 12 Okt 2007 18:01

Postitus Postitas raudpats666 »

mnjaa äge massin :) olen oma silmaga näinud ja kuulnud kõrvaga. aga need tagatuled tee küll ühesuguseks :D (ei nori üldse)
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
ivar
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Veebr 2008 17:52

Postitus Postitas ivar »

Täitsa huvitaks, et mis kaalu/hj suhe sellel masinal on umbkaudu? Pidamist tundus olevat kõrvalt vaadates küll palju Bemmi kohta
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Täpset kaalu oleks huvitav teada küll, kui õieti mäletan siis Kuusakoski kaal on kõige täpsem :D

Muidu väga kõva töö ikka tehtud, nüüd ka esimesed suuremad töö viljad käes 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

raunz kirjutas: kui õieti mäletan siis Kuusakoski kaal on kõige täpsem :D
Kuusakoski kaal kipub nende kasuks valetama
635csi
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Iff kirjutas:Kuusakoski kaal kipub nende kasuks valetama
Siis tuleb käia nii sisse-, kui ka väljasõidu kaalul ja vajadusel võtta aritmeetiline keskmine :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

oootootoot?
saale vajab vahetamist?

Kui ma nüüd seda teemat väga purjus peaga ei ole lugenud viimased ~pool aastat :lol: , siis sa ju just vahetasid neid? :?
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Mõista mõista mis see on ?

Pilt

positsioon nr 5
e28
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Täna eemaldatud saale?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Õige Silwer. Õlirõhk oli muidu ilusti 7 atm peal pööretega, peale kolksu tekkimist kukkus u 5 atm peale. Silwer, kas sul on tõesti 3 ?

Mootori alt avamine võttis aega 2h, kokku panekuks läheb vist 3,5h

Tellin 3 uut saalekomplekti kepsule, kahel oli sellised purukraapsud sees, muidu täitsa kobedad. Vändal oli küünega kraapse tunda. Peale Riiat peab ikka vända ära laskma lihvida.
e28
Vasta