BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Ma tahtsin öelda ,et mina ei raatsiks peale sellist tööd ja kulutusi riskida sellega , et katki saab tehtud.
Peenestamise all ma pidasingi silmas rajal kiiret s6itu .
Mitte et ma hindaks kellegi s6itu kehvasti , aga igal pool juhtub 6nnetusi.
Isegi maailam parimad panevad vahel rajalt välja.
Tegelt niiv6ttes pohh see auto , peasi et ise terveksja eluvaim sisse jääb
Peenestamise all ma pidasingi silmas rajal kiiret s6itu .
Mitte et ma hindaks kellegi s6itu kehvasti , aga igal pool juhtub 6nnetusi.
Isegi maailam parimad panevad vahel rajalt välja.
Tegelt niiv6ttes pohh see auto , peasi et ise terveksja eluvaim sisse jääb
Tulihingeline bmw fänn:)
Sinupeale olen pisut tige, urisesin mõnedõhtud jutti.E28 kirjutas:Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal
Muideks kui kellelgi soodsalt küljelaiendeid on siis teha pakkumised.
e28
Ma vist tean miks. Oleme ikka sõbrad edasiCardo kirjutas:Sinupeale olen pisut tige, urisesin mõnedõhtud jutti.E28 kirjutas:Ega Cardo masin polegi cruisimiseks ehitatud, vaid ikka ringraja jaoks. Ilus on vaadata, et ikka mõni hainina bemm ka nendele üritustele ära eksib ja aega vaadates on tegemist vägagi kiire masinaga ringrajal
Muideks kui kellelgi soodsalt küljelaiendeid on siis teha pakkumised.

Leidsin mõned jäädvustused tagamortide kohendamistöödest, hetkel tundub, et oleks vaja taha kas madalamaid amorte, või amordikanne kõrgemaks teha, viimane on üsnagi ebameeldiv töö, lihtsam on aretada mõne teise mudeli amordid. Probleem selles, et tagaratast koopasse lastes lõpeb amordi töökäik lihtsalt otsa. :

Enamik velgi sai uue värvkatte, mõned vaja veel värvida, tulemus hetkel miskit sellist :

kas keskmine osa värvida kuni mutrini ka mustaks ei ole veel otsustanud, vaatab kuidas tunne ütleb.
Samasuguseks said ka slikiveljed.
Hetkel käivad tööd karterituututusega, hea õnne korral on homme juba valmis. Laupäev läheneb suure hooga, tahaks varakult valmis olla.
Sauga sõitudest siis paistsid karterikaitsmel mõningad kokkupuutejäljed asfaltiga, esimene painutatud serv oli kontaktis olnud, seega pisut tõstsin ka vedrustust ees ja langetasin tagant.
Kuna sõber Lauri käest sai muretsetud 2 uut rehvi, siis katsetusteks panin need ette, homme tuleb ringi tõsta tagumistega, kuna niiiiiii suur rehv ei mahu alla
, keerates käib vastu.
Eriti sellise madaldusega, ei viitsinud vedru päris kõrgele ka sellepärast tagasi keerata 225/60 16" , djaa

Tagastanget sai ka nädalavahetusel pisuke nokitsetud, ehk peagi saab valmis, mingi nädal paar läheb vist veel.
Enamik velgi sai uue värvkatte, mõned vaja veel värvida, tulemus hetkel miskit sellist :
kas keskmine osa värvida kuni mutrini ka mustaks ei ole veel otsustanud, vaatab kuidas tunne ütleb.
Samasuguseks said ka slikiveljed.
Hetkel käivad tööd karterituututusega, hea õnne korral on homme juba valmis. Laupäev läheneb suure hooga, tahaks varakult valmis olla.
Sauga sõitudest siis paistsid karterikaitsmel mõningad kokkupuutejäljed asfaltiga, esimene painutatud serv oli kontaktis olnud, seega pisut tõstsin ka vedrustust ees ja langetasin tagant.
Kuna sõber Lauri käest sai muretsetud 2 uut rehvi, siis katsetusteks panin need ette, homme tuleb ringi tõsta tagumistega, kuna niiiiiii suur rehv ei mahu alla

Eriti sellise madaldusega, ei viitsinud vedru päris kõrgele ka sellepärast tagasi keerata 225/60 16" , djaa
Tagastanget sai ka nädalavahetusel pisuke nokitsetud, ehk peagi saab valmis, mingi nädal paar läheb vist veel.
e28
Nädalavahetus kujunes siis igati sportlikuks.
Toimus Raplas BMW Klubi Cup.
Täiesti külma tundega läksin lihtsalt niisama aega maha märkima, et oleks tulevikuks hea võrdlus ja ju see nii vist ongi, et kui lähed niisama hängima juhtub rohkematki kui suurte eesmärkidega viimast võtma minna.
Silwer tegi sellise tabeli :
http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG
Mina ei oska miskit kosta, õhtul sai mõned õlled ja suupisted tehtud peale seda.
Pilte tehti autost nii palju, et sellest piisab seina tapetseerimiseks küll.
Alates sellest :

Lõpetades tehnilisematega

Kes tahab kogu üritust vaadata leiab pilte siit :
http://switc.planet.ee/Pildid/Ebk%20Cup ... 4.05.2008/
http://www.zone.ee/bronco8/bmw_cup2/
http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 0257/show/
Nüüd on mõni nädal aega korrastada esipumper ja ka tagumine.
Loodan need valmis saada 15 juuniks.
Teha tuleb ka uus juhikoht, vana iste läheb enampakkumisele koos traksidega.
Uued uksekatted valmivad ka peagi, šabloonid pidid mind juba ootama.
Sel korral ei pääse ka vist mootoriremondist, kõhutunne ütleb, et 1 saale vist vajab vahetamist, selle nädalajooksul võtan alt lahti, töö on juba teadatuntud ja hirmu enam ei valmista
Võibolla on ka millesgi muus viga aga ei tea, mingi tiks tuli soojastpeast mootorisse sisse ja jälle samas kurvis kus eelminegi kord mootor töölepingu üles ütles. Usute või mitte
Veel arhiivi sellised read, karterituulutuspaaki oli kogunenud selle sõiduga u 200g õli. Kõik see oleks muidu läinud taevasse. Tuulutuspaak on seal kus muidu peaks aku olema.
Nagu ka pildilt näha sai paigaldatud pisut popim jahutuslõdvik, vana hakkas 2 päeva ennem sõitu vaikselt läbi nirisema.
Mootori jahutusradikas vajab vist ka müügijärgset ülevaatamist, nimelt on ühe otsaseina all näha punast vedelikku.
Käigukasti tuulutus on ajanud märgatavalt õli välja, sama tegi ka reduktori otsavõlli simmer.
Ju ikka mõjuvad autole pisut teised jõud kui tehas ette nägi
Asume siis taas tööle kallale. Kes tahaks tasuta mehhaanikuks tulla
Ja meenus, et Silwer märkis maha ka meie jõujoonte võrdlustabeli sellisel kujul :
Sinine joon mina ja punane Silver
http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Cardo.JPG
Ja mis kõige olulisem selle teema juures, et sel nädalavahetusel oli kiireim BMW just HAININA !! Ajalugu on muudetud
Toimus Raplas BMW Klubi Cup.
Täiesti külma tundega läksin lihtsalt niisama aega maha märkima, et oleks tulevikuks hea võrdlus ja ju see nii vist ongi, et kui lähed niisama hängima juhtub rohkematki kui suurte eesmärkidega viimast võtma minna.
Silwer tegi sellise tabeli :
http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG
Mina ei oska miskit kosta, õhtul sai mõned õlled ja suupisted tehtud peale seda.
Pilte tehti autost nii palju, et sellest piisab seina tapetseerimiseks küll.
Alates sellest :

Lõpetades tehnilisematega
Kes tahab kogu üritust vaadata leiab pilte siit :
http://switc.planet.ee/Pildid/Ebk%20Cup ... 4.05.2008/
http://www.zone.ee/bronco8/bmw_cup2/
http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 0257/show/
Nüüd on mõni nädal aega korrastada esipumper ja ka tagumine.
Loodan need valmis saada 15 juuniks.
Teha tuleb ka uus juhikoht, vana iste läheb enampakkumisele koos traksidega.
Uued uksekatted valmivad ka peagi, šabloonid pidid mind juba ootama.
Sel korral ei pääse ka vist mootoriremondist, kõhutunne ütleb, et 1 saale vist vajab vahetamist, selle nädalajooksul võtan alt lahti, töö on juba teadatuntud ja hirmu enam ei valmista

Võibolla on ka millesgi muus viga aga ei tea, mingi tiks tuli soojastpeast mootorisse sisse ja jälle samas kurvis kus eelminegi kord mootor töölepingu üles ütles. Usute või mitte

Veel arhiivi sellised read, karterituulutuspaaki oli kogunenud selle sõiduga u 200g õli. Kõik see oleks muidu läinud taevasse. Tuulutuspaak on seal kus muidu peaks aku olema.
Nagu ka pildilt näha sai paigaldatud pisut popim jahutuslõdvik, vana hakkas 2 päeva ennem sõitu vaikselt läbi nirisema.
Mootori jahutusradikas vajab vist ka müügijärgset ülevaatamist, nimelt on ühe otsaseina all näha punast vedelikku.
Käigukasti tuulutus on ajanud märgatavalt õli välja, sama tegi ka reduktori otsavõlli simmer.
Ju ikka mõjuvad autole pisut teised jõud kui tehas ette nägi

Asume siis taas tööle kallale. Kes tahaks tasuta mehhaanikuks tulla

Ja meenus, et Silwer märkis maha ka meie jõujoonte võrdlustabeli sellisel kujul :
Sinine joon mina ja punane Silver
http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Cardo.JPG
Ja mis kõige olulisem selle teema juures, et sel nädalavahetusel oli kiireim BMW just HAININA !! Ajalugu on muudetud

e28
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Õige Silwer. Õlirõhk oli muidu ilusti 7 atm peal pööretega, peale kolksu tekkimist kukkus u 5 atm peale. Silwer, kas sul on tõesti 3 ?
Mootori alt avamine võttis aega 2h, kokku panekuks läheb vist 3,5h
Tellin 3 uut saalekomplekti kepsule, kahel oli sellised purukraapsud sees, muidu täitsa kobedad. Vändal oli küünega kraapse tunda. Peale Riiat peab ikka vända ära laskma lihvida.
Mootori alt avamine võttis aega 2h, kokku panekuks läheb vist 3,5h
Tellin 3 uut saalekomplekti kepsule, kahel oli sellised purukraapsud sees, muidu täitsa kobedad. Vändal oli küünega kraapse tunda. Peale Riiat peab ikka vända ära laskma lihvida.
e28