BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K
proovi tagasivoolu klapp vahele panna ajutiselt, võib pumba töö kergemaks teha niikauaks kui seda veel on.
karpa juurest lase tõrustikust õhk ka välja .
karpa juurest lase tõrustikust õhk ka välja .
Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K
Nagu varem mainisin, siis nii ka juhtus.
Plaanid on need kõige tähtsamad ju alati:
1. Sel suvel sõidan ja naudin seda vana klassikut
2. Samal ajal otsin kokku kõik vajalikud kereplekid, mis vahetust vajavad.
3. Tegelen ka sisudetailide otsimisega
4. Üritan soodsa hinnaga omale ühe 1502 varuosadeks sebida.
5.Talvel hakkan lammutama ja palja kere tahan viia tegemisse. Sillad värgid eraldi pritsi-värvimisse-taastamisse.
6. Jätkub.......
Praegu olen diiliga väga rahul ja tunne on see, et see auto jääb. Peab vist suuremas koguses vanaduspõlveks poleerlappe ära soetama. Muidu vana aju ei võta, et vana T-särgiga pole ilus oma uunikumilt tolmu maha nühkida (nii olen näinud vanahärrasid tegemas)
Vahetuse osas oli ka meil omi soove. Vahetasime ära esi ja tagastange, sisud ja mõned väikesed detailid veel.
Minul uksepolstreid kunagi isuga lõigatud, tümmi oli vaja autosse. Ja siis ukse sisse ikka võimalikult suur kõlar vaja paigaldada.
Tagaistmel istuda on ikka sigamugav
Ja ega esimesed istmedki kehvad pole. Vedrud võtavad kohe kehakuju ja istuks kui "emme" süles.
Ma arvan, et suvel nüüd polegi vaja uut autot osta, sõidan sellega niipalju kui võimalik. Supercool







Lowliferist sai uuesti highlifer. Juba läksid originaal amordid-vedrud alla. Kleepsud tulid ka kohe maha






Plaanid on need kõige tähtsamad ju alati:
1. Sel suvel sõidan ja naudin seda vana klassikut

2. Samal ajal otsin kokku kõik vajalikud kereplekid, mis vahetust vajavad.
3. Tegelen ka sisudetailide otsimisega
4. Üritan soodsa hinnaga omale ühe 1502 varuosadeks sebida.
5.Talvel hakkan lammutama ja palja kere tahan viia tegemisse. Sillad värgid eraldi pritsi-värvimisse-taastamisse.
6. Jätkub.......
Praegu olen diiliga väga rahul ja tunne on see, et see auto jääb. Peab vist suuremas koguses vanaduspõlveks poleerlappe ära soetama. Muidu vana aju ei võta, et vana T-särgiga pole ilus oma uunikumilt tolmu maha nühkida (nii olen näinud vanahärrasid tegemas)

Vahetuse osas oli ka meil omi soove. Vahetasime ära esi ja tagastange, sisud ja mõned väikesed detailid veel.
Minul uksepolstreid kunagi isuga lõigatud, tümmi oli vaja autosse. Ja siis ukse sisse ikka võimalikult suur kõlar vaja paigaldada.
Tagaistmel istuda on ikka sigamugav

Ja ega esimesed istmedki kehvad pole. Vedrud võtavad kohe kehakuju ja istuks kui "emme" süles.
Ma arvan, et suvel nüüd polegi vaja uut autot osta, sõidan sellega niipalju kui võimalik. Supercool

Lowliferist sai uuesti highlifer. Juba läksid originaal amordid-vedrud alla. Kleepsud tulid ka kohe maha

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K
Kui ma nüüd õieti aru sain vahetasid sinise beezi vastu ümber? Tundub vähe korralikum küll.
Sellel isendil on vist lisa "retro" rõõme
6V elektrisüsteem.
Tore oleks näha seda klubi üritustel, oled oodatud.
Sellel isendil on vist lisa "retro" rõõme

Tore oleks näha seda klubi üritustel, oled oodatud.
e6 2000 Touring `73
Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K
Olen seda autot eelmise omaniku käes olles linna peal kohanud mõned korrad ja päris viisakas näeb välja küll. Kindlasti soovitan selle suvehooaja sõitu nautida enne kui tõsisemaks taastamiseks läheb. Kas oskad ka öelda mis su endisest autost saab uue omaniku käes?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K
Ma võin öelda mis saab
kuna minuga ta vahetaski.
Mina see suvi ei sõida.
Vahetuse põhjus. Süda ei lubanud relakat sisse lüüa esimese aasta ja 6voldi pillile.
Sinisest tuleb restomod loodetavasti. Madal, turbo, poolpuur jm asjad
Edu Sulle Jaanis!!! Tead küll, kellele helistada kui häda käes

Mina see suvi ei sõida.
Vahetuse põhjus. Süda ei lubanud relakat sisse lüüa esimese aasta ja 6voldi pillile.
Sinisest tuleb restomod loodetavasti. Madal, turbo, poolpuur jm asjad

Edu Sulle Jaanis!!! Tead küll, kellele helistada kui häda käes

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K
Juhuste kokkulangemisel võiks ju tõesti mõnest üritusest osa võtta. Tahaks teisigi selliseid näha.
Ja ka teisi klassikuid üleüldiselt.
Mul on süda igaljuhul rahul. Hea, et niigi läits
Ja ka teisi klassikuid üleüldiselt.
Mul on süda igaljuhul rahul. Hea, et niigi läits

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Sildadega on lood ikka kehvasti:
Kes suudab mulle pakkuda kohe nädala alguses: Ootan pakkumisi nii uutele kui kasutatud aga töökorras ja korralikele osadele.
Tagumised õõtsad
Esimesed amordid (või terved püstakud)
Või teate kelle käest kohe uusi osi küsida? UM-i ei viitsi kohe tormata sellepärast.
Kes suudab mulle pakkuda kohe nädala alguses: Ootan pakkumisi nii uutele kui kasutatud aga töökorras ja korralikele osadele.
Tagumised õõtsad
Esimesed amordid (või terved püstakud)
Või teate kelle käest kohe uusi osi küsida? UM-i ei viitsi kohe tormata sellepärast.
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Amorte saab uuena. Ise ostsin Koni spordid aga kindlasti saab ka muid, Bilsteini vähemalt.
Õõtsade kohapealt pead lootma, et mõnel kohalikul ehitajal on üle jäänud või ebay.de.
Õõtsade kohapealt pead lootma, et mõnel kohalikul ehitajal on üle jäänud või ebay.de.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Amorte leidsin juba jah mõistliku hinnaga. Autokaubad 24 saab hea hinnaga.
Klokkerholmi poritiivad kah 89 € tk. Selliseid detaile polegi mõtet hakata saksast tellima.
Koodi järgi uue õõtsa hind ca 800
Klokkerholmi poritiivad kah 89 € tk. Selliseid detaile polegi mõtet hakata saksast tellima.
Koodi järgi uue õõtsa hind ca 800

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Airheadil oli kunagi üle õõtsasi. Tal endal ju rullika sild.
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Minu tagasilla tükid ostis keegi juba ammu ära, uurin mis mul doonorite küljes alles on jäänud.
mis sinu õõtsadel viga? kõverad või läbiroostetanud?
Kui roostetanud siis ongi hea põhjus teha nn "boxed" õõtsad
Kusagil siin oli ka Ruudu postitatud link, vist
mis sinu õõtsadel viga? kõverad või läbiroostetanud?
Kui roostetanud siis ongi hea põhjus teha nn "boxed" õõtsad

Kusagil siin oli ka Ruudu postitatud link, vist
e6 2000 Touring `73
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
arvatavasti on natuke roosteussi saanud ja mu jäik vedrustus on mõrad sisse löönud, kui õigesti aru sain... 

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Teen lähipäevil detailidest paremad pildid.
Siis näeb mis täpsemalt viga on.
Võibolla kannatab keevitada ja ma dramatiseerin liiga palju üle.
Siis näeb mis täpsemalt viga on.
Võibolla kannatab keevitada ja ma dramatiseerin liiga palju üle.

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Kas need koni omad olid koos püstakuga?Ruut kirjutas:Amorte saab uuena. Ise ostsin Koni spordid aga kindlasti saab ka muid, Bilsteini vähemalt.
Õõtsade kohapealt pead lootma, et mõnel kohalikul ehitajal on üle jäänud või ebay.de.
Nagu need: http://www.ebay.de/itm/K143-KONI-Sport- ... 460271cd42" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Samad Konid ostsin aga siit Eestist. Pilt on illustreeriv, ära seda tõepähe võta. Amort on padrun ilma püstakuta.
Samasugune pilt käib neil erinevate amortide müügikuulutustes.
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... =40#p66891" onclick="window.open(this.href);return false;
Samasugune pilt käib neil erinevate amortide müügikuulutustes.
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... =40#p66891" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
No selge, siis on mul vaja lihtsalt uusi vedrutaldrikuid.
Õõtsad on lihtsalt läbi roostetanud. Ei saanud aru et kuidagi kõverad oleks.


Ning siit võib isegi mõni suurem koer läbi pugeda.

Õõtsad on lihtsalt läbi roostetanud. Ei saanud aru et kuidagi kõverad oleks.


Ning siit võib isegi mõni suurem koer läbi pugeda.

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Suuremal või vähemal määral, selle kerega masinad kõik ühtemoodi roostes.
Ka minu doonorite küljes olevad õõtsad sama roostes ja mis veel hullem, keegi amatöör on MIG-keevitusega sinna mõnusad mustikad peale käkkinud.
Üks koht kust võid kasutatud osi küsida: http://www.bmw02.de/Spares.47.0.html?&L=2
Ta müüb nii kasutatud kui uut juppi, olen nendega äri teinud, ostnud ja ka müünud neile.
Juhul kui õõtsasid keevitama hakkad, soovitan ennem rakis teha, suures ulatuses ja piisavalt kuuma andes võivad kõveraks tõmmata.
Ka minu doonorite küljes olevad õõtsad sama roostes ja mis veel hullem, keegi amatöör on MIG-keevitusega sinna mõnusad mustikad peale käkkinud.
Üks koht kust võid kasutatud osi küsida: http://www.bmw02.de/Spares.47.0.html?&L=2
Ta müüb nii kasutatud kui uut juppi, olen nendega äri teinud, ostnud ja ka müünud neile.
Juhul kui õõtsasid keevitama hakkad, soovitan ennem rakis teha, suures ulatuses ja piisavalt kuuma andes võivad kõveraks tõmmata.
e6 2000 Touring `73
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Tänan lingi eest. Sain sealt ka vastuse.
Ehk päris kallis on ka kasutatud detail. Võtan omal need alt, puhastan ja viin kellegi kätte.
Võibolla pole peale nende 2 augu midagi hullu. Et saab väiksema raha eest kui 660 € õõtsad remonditud.
Kõik saksa lehed ja lingid 02 kohta on oodatud, räägin saksa keelt hästi ja huvi on kõikvõimaliku info vastu suur, googeldades kohe kõige peale ei satu lihtsalt.
Wie gewünscht, erhalten Sie unverbindlich die Preise für die von Ihnen
angefragten Teile:
unsere Artikel Nummern H105L / H105R offene Dreieckslenker 1502 - 2002:
unsere Artikel Nr. H105L links:
- in gebraucht zur Zeit nicht lieferbar
- 329,00 Euro in gebraucht + pulverbeschichtet
unsere Artikel Nr. H105R rechts:
- 125,00 Euro in gebraucht
oder
- 329,00 Euro in gebraucht + pulverbeschichtet
Ehk päris kallis on ka kasutatud detail. Võtan omal need alt, puhastan ja viin kellegi kätte.
Võibolla pole peale nende 2 augu midagi hullu. Et saab väiksema raha eest kui 660 € õõtsad remonditud.
Kõik saksa lehed ja lingid 02 kohta on oodatud, räägin saksa keelt hästi ja huvi on kõikvõimaliku info vastu suur, googeldades kohe kõige peale ei satu lihtsalt.
Wie gewünscht, erhalten Sie unverbindlich die Preise für die von Ihnen
angefragten Teile:
unsere Artikel Nummern H105L / H105R offene Dreieckslenker 1502 - 2002:
unsere Artikel Nr. H105L links:
- in gebraucht zur Zeit nicht lieferbar
- 329,00 Euro in gebraucht + pulverbeschichtet
unsere Artikel Nr. H105R rechts:
- 125,00 Euro in gebraucht
oder
- 329,00 Euro in gebraucht + pulverbeschichtet
Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K
Cahsel on kallis jah aga neil on praktiliselt kõik olemas.
Võid küsida siit
http://www.02forum.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
UK-st saatmine pole midagi hullu. Ma arvan, et pakutakse oluliselt odavamalt, kui 600. Paljud tüübid "elavad" varuosahunnikute otsas
Saksa ebays olid ka mõned müügil. Need küll ti omad aga peaks sobima.
http://www.ebay.de/itm/BMW-2002-ti-Quer ... 3f3381e499" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/BMW-2002-ti-Quer ... 3f338112b7" onclick="window.open(this.href);return false;
Võid küsida siit
http://www.02forum.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
UK-st saatmine pole midagi hullu. Ma arvan, et pakutakse oluliselt odavamalt, kui 600. Paljud tüübid "elavad" varuosahunnikute otsas

Saksa ebays olid ka mõned müügil. Need küll ti omad aga peaks sobima.
http://www.ebay.de/itm/BMW-2002-ti-Quer ... 3f3381e499" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/BMW-2002-ti-Quer ... 3f338112b7" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D