2. leht 4-st
Postitatud: 26 Juul 2006 18:24
Postitas indrek
pisike528 kirjutas:
mis häält ta siis ilma pütita teeb-ei tohiks väga jube olla
See hääl just kõigevaiksem ei ole kui pütta alt ära on ja pikkalt sõita on üsna nõme selle lärmiga
Jubedalt lärmab ja pütt saabub alles 8.august

.Pluss veel see et see krdi mootor ei käi ikka korralikult,vahetan pihustitihendid ära ja kui siis ka paremaks ei lähe,siis on isu otsas.
Postitatud: 26 Juul 2006 21:35
Postitas Ruut
indrek kirjutas:Jubedalt lärmab ja pütt saabub alles 8.august
Mul seisab hetkel jõude üks roostevaba D&W (sport?)tagapütt. Kirjad peal, et sobib 535 kuni M635. Kui on soov ja viitsimine sellega mässata, siis võin selle kuni kaheksandani sulle välja laenata. Sain püti kuuesega kaasa. Eelmine omanik ütles, et oli selle liigse lärmakuse pärast alt võtnud.
Postitatud: 26 Juul 2006 21:47
Postitas sysi
Mina olen Ruut'u poolt pakutud lahenduse poolt

Postitatud: 27 Juul 2006 08:33
Postitas indrek
Tuleb uus sidur hankida.Sõita saab aga kiirendades ja bo-d tehes libiseb läbi.
Tagapütt on siis selline seest.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aei
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aej
Postitatud: 11 Aug 2006 21:26
Postitas indrek
Postitatud: 11 Aug 2006 21:39
Postitas ErR
Võid proovida kuumakindlat värvi, 600 kraadi lubatud. Kui mitte leegitorude peal, siis vähemalt tagapool peaks pidama küll.
Postitatud: 31 Aug 2006 21:31
Postitas indrek
Täna sai lõpuks summuti alla,tagant on nüüd selline
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318/abt
Chippimine on ka lõpuks tehtud(tegelt juba paar nädalat tagasi sai tehtud),ausalt öeldes ei märganud mingit vahet aga vähemasti ei pea lambda installiga uut summutit rikkuma ja muidu vaeva nägema.
Laupäev Truumu juure segu uurima,sest küünlad täitsa valged ja ikka veel ei ole ma rahul mootori tööga.
Postitatud: 02 Sept 2006 13:26
Postitas indrek
Sai käidud Truumu juures.Viga ikkagi lisaõhus,tuleb sisselaskekollektori tihendite vahelt(uute tihendite vahelt siis).Arvatavasti sisselaskekollektor kõver,tuleb maha võtta ja üle kontrollida vot nii.
Postitatud: 18 Dets 2006 15:40
Postitas indrek
Sai natuke lammutatud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318/abu
Sidur on otsas,ketas kulunud ja pude,korvis rant ja imelik mõra,hoorattas paar õrna soont,survelaager kõriseb nagu lapse mänguasi,eks sealt see imelik hääl tuligi.
Vaja teha,vahetada:hooratta peab siledaks freesima enne kui uus sidurikomplekt panna.
uus sidur.
käiguhoovastiku puksid uued.
kett kogu täiega vahetada+tihendid,mis seal kandis on.
teine tagasild uute puksidega,vanal tagasillal puksid kõik läbi.
teine kojameestemootor.
teine bensiinipaak ilma mõlgita.
proovin teist lsd ka 3.25,uued kettad sees,pole suurt vahet 3.07 aga ikkagi.
amortidele ring peale keerata.
uus tuulekoda radiaatorile.
Need asjad tehtud võib kereremondist unistama hakata.
Postitatud: 04 Mär 2007 16:54
Postitas indrek
Teab keegi kommenteerida mis pidi käsipiduriklotse pingul hoidvad vedrud käivad?Jämedam vedru eespool ja peenem tagapool või vastupidi?
Postitatud: 04 Mär 2007 22:06
Postitas Cardo
vist oli peenem vedru alla ja jämedam ülesse sinna mida trossist tõmbad hoovastiku poole
Postitatud: 12 Mär 2007 20:58
Postitas indrek
Hooratas nagu uus.Kavoris tehti.

Postitatud: 12 Mär 2007 21:16
Postitas siim528
kantsulgudes url asemel kirjutad img
Postitatud: 12 Mär 2007 22:57
Postitas nuga
siim528 kirjutas:kantsulgudes url asemel kirjutad img
Ja täpsustuseks, et img'ide vahele läeheb pildi, mitte veebilehe aadress (saad tehes pildil paremkliki ja valides properties).
Postitatud: 13 Mär 2007 03:14
Postitas Sander
se junn hooratta kyljel on ongi siis se koht kus syyteandurid infi loevad?
Postitatud: 13 Mär 2007 12:53
Postitas indrek
Tänan,proovin järgi selle pildi asja.
Sama junn jah.
Postitatud: 23 Mär 2007 21:42
Postitas indrek
Sain siduri kätte,pildid siin
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album407
M5 E28 ja M30B34 on erinevad siis korv,survelaager ja ketas.
M5 kettal on mingi materjal veel lisaks vahel,M30B34 lihtsalt kate peal.
M5 korvil on metall lehed külje peal 3 tk. M30B34 on 2tk.

Sümboolse sota eest võin vana ketta ära anda,sinna vaja uued katted panna.
Postitatud: 10 Apr 2007 15:32
Postitas nuga
indrek kirjutas:Hooratas nagu uus.Kavoris tehti.
Mis selle hoorattaga tehti, kergendati või treiti lihtsalt tööpind siledaks?
Postitatud: 11 Apr 2007 20:05
Postitas indrek
Tööpind treiti siledaks aga kergem on ta ka, 6,7kg praegu(see siis Saksast juba).
Muidu kõik 10,0kg kaaluga on.
Selle treimisega ka üks probleem tekkis aga seda lahkan hiljem,vaja paar uut juppi tellida eks siis näeb.
Postitatud: 13 Apr 2007 07:58
Postitas Arvo
Huvitav, mul Sachsi E34 M5 sidurikorvil (pmst sama mis E28 M5) küljel selliseid auke ei ole, milleks need küll head võiksid olla
