2. leht 5-st

Postitatud: 20 Jaan 2005 21:24
Postitas tõnis
Kui sisuga tutvust tehtud siis pesin ploki puhtaks:
Pilt
Pritsisin liivaga natuke:
Pilt
Pilt
Mõned jubinad said veel liiva:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Jaan 2005 21:56
Postitas tõnis
Kui liivaga ülekäidud siis värvialla:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Värviks kasutasin (loodan et peab vastu):
Pilt

Postitatud: 20 Jaan 2005 22:14
Postitas tõnis
Plokikaane lammutasin laiali:
Pilt
Pilt
Puhastasin kõik jubinad ära:
Pilt
Peale klappide lihvimist panin uued klapisääre tihendid:
Pilt
Vedrud ja nukk paika:
Pilt
Ning nookurid omale kohale:
Pilt
Pilt
Mootor kokku :D :
Pilt
Pilt
Kuna praegu on kuidas on rahaga siis mootor on tegelikult ilma ühegi tihendita lihtsalt näpuga kokku laotud. Korjasin lihtsalt garaažipealt kõik kola kokku ja panin ajutiselt oma kohtadele ära. Kui tihendid saan siis ainult üks päevatöö ja ongi mootor valmis.
Mõned pildid käigukasti puhastusest ka:
Pilt
Pilt

Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees :? .

Postitatud: 21 Jaan 2005 09:51
Postitas Arvo
tõnis kirjutas: Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk :roll: .
Muust saan aru aga differ oleks mõtekas vahetada ikka aeglasema vastu. See karpaga M20 on madalatel pööretel suht jõuetu, linnas normaalseks liiklemiseks 4 käiku ei kannataks sisse panna, hakkab juba mootorit piinama. Diffri vahetus on ju suht lihtne töö, soovitaks see ette võtta alles siis kui juba tugevam mootor peal.
tõnis kirjutas: Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees :? .
323 sidur on tugevama vedruga. Aga mis kataloogist on jutt? BMW originaalsidurid on küll erinevate varuosanumbritega. Kui 2,7 mootori plaanid tulevikus panna siis unusta 323 sidur ära ja osta kohe 325i või veel parem 325ix sidur.

Postitatud: 21 Jaan 2005 19:31
Postitas tõnis
Arvo kirjutas:
tõnis kirjutas: Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk :roll: .
Muust saan aru aga differ oleks mõtekas vahetada ikka aeglasema vastu. See karpaga M20 on madalatel pööretel suht jõuetu, linnas normaalseks liiklemiseks 4 käiku ei kannataks sisse panna, hakkab juba mootorit piinama. Diffri vahetus on ju suht lihtne töö, soovitaks see ette võtta alles siis kui juba tugevam mootor peal.
tõnis kirjutas: Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees :? .
323 sidur on tugevama vedruga. Aga mis kataloogist on jutt? BMW originaalsidurid on küll erinevate varuosanumbritega. Kui 2,7 mootori plaanid tulevikus panna siis unusta 323 sidur ära ja osta kohe 325i või veel parem 325ix sidur.
Seda diffriasja pean veel mõtlema (muidu hea tähelepanek Arvol), ei ole enne sellist veermiku ja mootori (323 sillad, 320 mootor) kombinatsiooni näinud ega proovinud :? . Aga kui panen 2,0 mootori, 2,3 kasti ja 2,0 diffri, kas siis jälle käikude lõppkiirused ei kannata? Aga samas ringraja jaoks oleks aeglasem jah mõtekam :idea:
Siduri jätan esialgu 2,0 oma. Kuna praegu on küllaltki uus 2,0 sidurikomplekt plemas. Aga kui 2,7 mootori ehituseks läheb siis kindlasti muretsen kõvema siduri vahele, seda näeb hiljem.
Algul mõtlesin et panen kohe 2,7 vahele aga kuna selle ehitus nõuab teatud lisainvesteeringuid siis piirdun esialgu originaaliga. Muidu kui sõita ei saagi ja ainult ehita, kaob lõpuks huvi ära.

Postitatud: 02 Veebr 2005 20:52
Postitas tõnis
Nii, vahepeal siis korjasin kokku hunniku nipetnäpet kola:
Pilt
Pilt
Pilt
Ja pritsisin liivaga üle:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 02 Veebr 2005 21:45
Postitas sysi
tõnis, mina ja nuga ei tohi vastata:
teistele küsimus, mis on viimasel pildil? :)

Postitatud: 02 Veebr 2005 23:09
Postitas kustas
kingalabidas?

Postitatud: 02 Veebr 2005 23:29
Postitas Bronco
kingalusikas kindlalt ei ole... paar pilti üleval pool mõlemad samad asjad ka olemas.. ning suht väikesed asjad on tegelikult... aga tunnistan ausalt... mina ei tea mis need on...

Postitatud: 02 Veebr 2005 23:54
Postitas Priit Peljo
Aga te uurige.
Detaile kaks ja osa detailist kile all (et mitte viga saada).

sysi-le küsimuse eest 5+

Postitatud: 03 Veebr 2005 08:35
Postitas antennipea
Kas need on kapoti küljest :P ?

Postitatud: 03 Veebr 2005 08:39
Postitas Arvo
kas mitte kojamehe mehhanismusest mingid hoovad?
edit: on vist jah need kapoti rullid nagu eelpool mainiti...

Postitatud: 03 Veebr 2005 13:05
Postitas sysi
jah, tegu on kapotti fikseerivate "rullikutega". :)

Postitatud: 06 Veebr 2005 19:38
Postitas tõnis
Vahepeal siis jälle hulga tööd ära tehtud :) Vedasin jälle kere garaaži ja lammutasin tagusilla alt ära, nüüd võib rahulikult tagumise otsa maha lõigata ja uut külge aretama hakata 8) . Liivapritsiga töödeldud nipetnäpet jubinad said ka oma lõppviimistluse.
Kõigepealt siis roostekaitsega krunt alla:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ja korralik autovärv peale:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2005 20:44
Postitas tõnis
Täna nokkisin ajaviiteks tagumise otsa küljest mõned väikesed tükid ära 8)
Pilt
Porikoopad on kusagile ära kadunud :) :
Pilt
Ja pagasniku põhi ka :) :
Pilt
Kui juba relakas sai kätte võetud siis lõikasin pool tagumisest paneelist ka ära :
Pilt
Pilt

See mis sealt lõikamise käigus välja tuli oli päris hapu, parempoolne koobas läks peale lahti lõikamist lihtsalt pooleks ja vasakpoolsel kukkus amordi kinnitus koht ära :shock: . Algul mõtlesin et vahetan pagasniku põhja kõige tagumisest ristitalast saati ära ja diffri kinnitus kronstein jääb omale kohale (ei tahtnud paigast ära ajama hakata), kuid kui olin tala pealt lahti lõiganud siis oh üllatust, sees kahtlased roostepesad. Niiet tala läheb ka vahetusse, ei ole vaja et pärast differ jalga laseks :? .

Postitatud: 08 Veebr 2005 20:17
Postitas tõnis
Tänane päev sai siis ka garaažis auto kallal veedetud. Päev oli nagu needus, üks jama teise jama otsa :? , peale mõningaid väiksemaid jamasid jooksis kempi lont umbe (ei viitsinud täna lammutama hakata ja mõtlesin et sobitan siis uut põhja natuke). Aga kus sa sellega et rahulikult teha lastakse, niikui relaka sisse lülitasin käis üks jube lödin ja rela viskas kärsaka välja, nüüd siis see ka küpse :evil: . Sain ajutiselt paariks päevaks ühe uue nikatsi (ma loodan et seda ka sisse ei kärsata, tavaliselt teiste asi kipub ikka ära koolema). Niiet kui homme viitsin siis panen tagumise otsa jälle kokku.
Mõned pildid ka siis tänastest tegevustest:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Veebr 2005 21:55
Postitas nuga
Minu meelest oli originaalis see porikoopa sisse käib tugiplekk tunduvalt paksem. Oled sa kindel, et see ikka vastu peab?
Muidugi võin ka eksida, pildilt ei saa väga hästi aru.

Postitatud: 09 Veebr 2005 08:50
Postitas Arvo
nuga kirjutas:Minu meelest oli originaalis see porikoopa sisse käib tugiplekk tunduvalt paksem. Oled sa kindel, et see ikka vastu peab?
Muidugi võin ka eksida, pildilt ei saa väga hästi aru.
Sinna mingid eriti suured jõud vist ei avaldu, tuttava kolmesel oli tagumine amordikannu ümbrus täiesti auklik ja plekk õhuke nagu paber aga pidas siiski vapralt vastu :shock:

Postitatud: 09 Veebr 2005 10:50
Postitas nuga
Teoreetiliselt peaks ju kogu auto tagaosa raskus nendele punktidele toetuma. Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis kinnitubki amordikann just selle paksust plektist tugitüki külge ja selle pind on piisavalt suur, et mitte lasta ennast paarist roosteaugust häirida.

Postitatud: 09 Veebr 2005 11:19
Postitas Arvo
nuga kirjutas:Teoreetiliselt peaks ju kogu auto tagaosa raskus nendele punktidele toetuma. Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis kinnitubki amordikann just selle paksust plektist tugitüki külge ja selle pind on piisavalt suur, et mitte lasta ennast paarist roosteaugust häirida.
JAh, kui nüüd järgi mõtlen siis tegemist oli e30 bemariga, seal on asjad veidi teisiti lahendatud, vedru toetab eraldi kere külge ja amordikannu mõjuvad ainult amordist tulevad järsemad põrutused.