2. leht 18-st
Postitatud: 11 Apr 2006 11:52
Postitas raul
Ei pruugi, aga võib. Samas näiteks täisgaasil äralagunev generaatori propeller (mis on suhteliselt väike asi) teeb juba piisavalt pahandust - mu taskuraketil on siiani keset kapotti muhk
Elektrilisest ventikast - viisakam oleks see lahendada ikkagi automaatselt, a'la andur radiaatoriribide vahel vms. TopParts vist müüs sarnaseid andure komplekte.
Postitatud: 11 Apr 2006 12:23
Postitas tanele28
Eks ta viisakams oleks muidugi anduriga jah, kõiparem ehlk oleks osta orginaal termosidur, aga selel hind muidugi pole just väike a osana

Postitatud: 11 Apr 2006 13:47
Postitas Ruut
raul kirjutas:Ja jaa, ühendage see muhv jäigalt kokku - peale järsemat gaasivajutust saab kapotialt propelleri juppe kokku korjata, ning olenevalt sellest kuidas tükid lendavad vahetada radikat, lõdvikut ja kapotti parandada ning värvida.
Ise ka sellise jama üle elanud. Sai M20 mootoril sidur kinni punktitud. Lõpp oli kurb

ja auto vajas uut radikat, ventikat ja selle sidurit.
Postitatud: 11 Apr 2006 17:59
Postitas Impsionu
Vaatan et meestel päris suur teema üles kohe kruvitud, aga see mulle meeldib

Ei mehed teil jutud õiged kõik aga selle kinnilaskmise unustan ma kohe ära, tean et hakkab undama ja bena kulu on ikka liitrites suurem ja pole asi ka originaalne lahendus.
ostan esialgu kellegi käest kasutatud jubina ja kui see ei aita siis vaatan uue, ma ei tahaks nii korralikul masinal mingit nii-ja naa variante mingiljuhul külge kruvida...kui saate aru mida mõtlen, kõik võiks ikka korras olla ja toimida
Täna pidingi minema kasutatud sidurit vaatama kuskile koselt edasi tartu poole aga mees ei võtnud telefuuni vastu ja nii jäi sõit ära.
Veel on nats aega kah selle probleemi lahendamiseks(mõtlen päris soojade ilmade saabumiseni)...
Postitatud: 15 Apr 2006 20:14
Postitas Impsionu
If the car overheats in traffic check the viscous fan coupling and the two speed electric fan (fitted to A/C equipped cars).
Nii leidsin tüüpveana sellise lause. Kuna ise olen rohkem saksa keele mees siis sain küll aru mida mõeldud on aga ikkagi jama: et miks seal räägib siiski sellest konditsioneeri ventikast ja mis mõttes kahekiiruseline...Äkki keegi aitaks mõista mida siin mõeldud on

Igatahes on just see probleem mul

Postitatud: 15 Apr 2006 21:02
Postitas mart154
peaks vist nii olema:
et kui auto üle kuumeneb, kontrolli termosiduriga ventilaatorit ja 2-kiirusega elektriventilaatorit, mis on AC-ga autodel...
ehk siis see 2kiiruseline elektrivent on ainult AC-l?
Postitatud: 15 Apr 2006 21:29
Postitas Impsionu
Nojah, aga miks ma seda peaks kontrollima, sest mul on küll a/c peal ja see vent ka ees, aga see pole ju üldse seotud minuarust mootori jahutamisega, läheb tööle ainult siis kui kondi taha lükkad ja mingit kiirust seal regullida ei saa jne, et ma nagu sellesmõttes ei jaga asja ära
aga jah eks paistab kui saan kuskilt selle teada kas viscosidur on töökorras siis ka lahenevad probleemid ma loodan

Postitatud: 19 Apr 2006 20:03
Postitas Impsionu
sai laenatud üks termosidur ja ka see ei lahendanud probleemi, nüüd tõin ühe romulast ja ka see hakkas soojast peast nagu vääga kergelt ringi käima ja sai seisma jätta hoo pealt....
panin siis enda vana uuesti peale ja mida asja

kui mootor oli veerand kuumuse juures uhas nii et viib paruka peast minema, aga natuke aega hiljem kui mootor saavutas norm. tempi siis käis mingi heli ja vent lükkas ennast justkui tagant ära, ühesõnaga ikka p...s.
ja need kõik sidurid tundusid jahedana kuidagi väga jäigad aga soojalt käisid ringi väga kergelt? et siis kõik kolm ongi õhtsal siis nagu või. suht ebaloogiline, aga mis seal ikka, probleem jätkuvalt lahendamata

Postitatud: 21 Apr 2006 10:57
Postitas Jaan
Impsionu kirjutas:et siis kõik kolm ongi õhtsal siis nagu või. suht ebaloogiline
Ei ole ebaloogiline. Soovitav on uus sidur osta.
Postitatud: 21 Apr 2006 19:11
Postitas Impsionu
ostsin sealt sauelt bemmi romulast 100% korras siduri, aga ikka pole probleem lahendatud ja noh tagasi seda ta ka ei võtnud, nii et mul on nüüd üks sidur müügiks ja endal on ikka jahutuse probleem
Kas keegi räägiks mulle kui suur töö on veepumba vahetus

tihend on olemas ja veepumba saaks ju ka autoosad.ee-st kohe tellida

Postitatud: 21 Apr 2006 20:55
Postitas Mart
Kuni pumpa kinnihoidvad poldid ära ei murdu(mida nad kipuvad tegema), poole tunni töö.
Postitatud: 21 Apr 2006 21:27
Postitas Ruut
Impsionu kirjutas:Kas keegi räägiks mulle kui suur töö on veepumba vahetus

tihend on olemas ja veepumba saaks ju ka autoosad.ee-st kohe tellida

Ma arvan, et probleem ei ole pumbas. Ma katsusin lõdviku pealt, et pump töötas. Viska esialgu prooviks termostaat välja ja vaata mis juhtub.
Postitatud: 21 Apr 2006 21:42
Postitas Impsionu
Hmm, termostaadi olen juba maha kiskunud ja uue pannud

äkki panin midagi valesti, aga noh enne vahetamist oli ka probleem...
aga kui pumba labad on kulunud ajab ta ju natuke ikka vett ringi, kusjuures on nii et kui kohapeal tühipöördel käib siis on puhurist õhk ka leigem, kui sõita ja pöördeid on rohkem puhub ka kuumemat õhku, kas see ei anna mingit järeldust???
Ja Ruut, kui homme sobib siis tooks sulle selle siduri ära, ma hel. nagunii ette juhuks kui ei loe foorumit enne.
Postitatud: 26 Apr 2006 20:10
Postitas Impsionu
Täna sai siis selgeks miks mootor kuumaks läheb, mitte küll 100% aga siiski, kõige mustem tsenaarium
Nimelt avastasin vedelike kontrollides, et paisupaagi seinale on jäänud mingi must plõga ei tundunud küll õli moodi aga mingi jama on ja sellega seoses kaldun arvama et kaan on p...s
Üks arvas et on tahm, et väljalaske klapi juures asetseb mingi mikro pragu, kuna enne see ei avaldanud kui nüüd sest andsin just hommikul vähem rohkem hagu...ega midagi uurin kus ja kes ja millal, ja siis saab jälle rõõmsalt rahakotti kergendada

Postitatud: 26 Apr 2006 23:03
Postitas enthusiast
....mine kellegi aju juurde ja saad kõik vastused kohe....mina talitan niipidi....

.....aga ma suhtkoht sosssepp ka autoremondis, kuigi arenen päev-päevalt, teadmiste kohapealt siis....
....ise käin reeglina kostiveres, Aava juures, tal muidugi kole palju tööd, aga küllap ta Sinu, sellele hingega masinale aja leiab.

Postitatud: 27 Apr 2006 11:04
Postitas Jaan
Impsionu kirjutas:Täna sai siis selgeks miks mootor kuumaks läheb, mitte küll 100% aga siiski, kõige mustem tsenaarium
Nimelt avastasin vedelike kontrollides, et paisupaagi seinale on jäänud mingi must plõga ei tundunud küll õli moodi

Äkki on keegi jahutussüsteemi hermetiseerivat keemiat kallanud. Radikas ja paisupaak plöga täis
Üldiselt olen arvamusel, et vendika siduri, veepumba, veepumba rihma! ja termostaadi vahetusega peaksid paljud asjad paranema radikaalselt

Neid asju ei ole mõtet kasutatuna osta. Isiklik kogemus on see, et sulle müüakse sama vana ja sama nässus asi.
Postitatud: 27 Apr 2006 18:24
Postitas Impsionu
Äkki ei ole selle auto kallal keegi midagi teinud, sest eelmine omanik omas autot ca. 10 aastat ja tegi kõik asjad auto kallal ise, mõnel on kuldesed käed ja saab kõigega hakkama
aga jah ei targemaid mehi ma juba otsin, õigemini eelmise omaniku poeg otsib sest kuna autode vahetus oli meil suhtkoht ebavõrdne siis tema muretseb hetkel veel probleemide lahenduste eest(ma vähemalt loodan

)
Postitatud: 21 Mai 2006 12:41
Postitas Impsionu
Juhtus midagi hirmsat, mootor ütles üles töölepingu
Nii et kokkutulek jääb vist minul nägemata, aga elu läheb edasi ja nüüd tuleb hakata otsima meest kes tahaks selle töö ette võtta. Ei teagi kas otsida kuskilt 2,8 mootor ja ümber tõsta või äkki saab vanast asja, eks see juba selgub töö käigus.
Igatahes on seis üpris nutune, miks see pidi just päev pärast sünnipäeva juhtuma, sellest ma aru ei saa

Postitatud: 21 Mai 2006 12:47
Postitas Ihv

mis täpsemalt juhtus?
muidu minuarust oleks mootori remont siiski mõistlikum, kasutatud mootorit osta on ikka üsna põrsas kotis

kui tegemisse läheb siis 2.8 juppe rohkelt pakkuda odavalt.
Postitatud: 21 Mai 2006 12:58
Postitas mart154
teoorias võiks ju mõelda m30b28 müümisele

Proovimisvõimaluse saab ka, kui õli uuesti sisse lasta.
Diagnostika väljatrükk on ka olemas.
pikemas perspektiivis oleks vaja klapisääretihendid vahetada...
ja eks koos sellega oleks tore ka klapipesad üle lõigata, klapid lihvida...