2. leht 2-st

Postitatud: 30 Mär 2012 16:24
Postitas Kaspu
Mõni isik kes elektriga ''sina'' peal on võiks seletada miks lähevad suunatuled ja parktuled põlema kui ma ühendan süüteluku juhtmetest *toite*, *süüde sees* ja *starteri* juhtmed kokku. Idee poolest peaks nii ju auto käima minema.
Just eile sain veel starteri niimoodi ringi vurama, et ühendasin diagnostipistikust 11 ja 14 klemmid kokku aga täna selle peale teeb ainult tõmberelee klõpsu. :evil:
Otse akult juhtmed starteri külge ühendades töötab starter ilusti.
Kas äkki on mingid juhtmed lühisesse läinud?

Postitatud: 02 Apr 2012 16:45
Postitas Kaspu
Mitmeid töötunde sai selle kuradi lolli vea peale raisatud + ära lõhutud süütelukupõhi ning ''viga'' oli hoopis aku miinusjuhtme ja kere vahel, üsna müstiline värk, sest kõik muud elektriseadmed toimetasid väga ilusti selle sama ühendusega. :evil: :evil:
Nüüd siis kuni teise süüteluku põhja saamiseni pean kasutama sellist lahendust:
Pilt

Postitatud: 12 Mai 2012 18:48
Postitas Kaspu
****

Postitatud: 12 Mai 2012 20:55
Postitas JanekEnde
:shock: Tohoh, matt must. Miks? :D Millega värvisid, palju maksma läks?

Postitatud: 12 Mai 2012 21:22
Postitas Kaspu
Matt must jah. :D
Sai nii tehtud, sest see hall oli liiga igav ja mittemidagi ütlev.
Värvisin rulliga ja maksma läks umbkaudu 20 euri. :lol: :lol:
Kunagi hiljem läheb nagunii kõik korralikult uuesti ümber tegemisse aga hetkel sai vähese raha eest tehtud selline muudatus. :D

Postitatud: 13 Mai 2012 07:32
Postitas eix22
Tehakse ikka roppusi küll nende vanade autodega, midagi pole õelda :shock:

Postitatud: 13 Mai 2012 14:19
Postitas JanekEnde
20 :shock: Krt eriti odavalt. Lihvimis-pahteldamistööd oli kõvasti? Või oli vähe roostet? Ise mõtlen ka siin juba, et võiks suvel enda oma ära värvida. Kriime, roostet väheke, mõlke jne... :D

Postitatud: 13 Mai 2012 15:25
Postitas redline
bmw klubi foorumi neid rulliga ja põrandavärviga värvitud masinad juba päris palju, loodetavasti siia neid juurde ei tule.

Selliseid vanu klassikuid tuleks teha ikka korralikult. Mõne raipe e36 või e34 võib jah rulliga üle lasta, neid lihtsalt VEEL nii palju.

Postitatud: 13 Mai 2012 16:18
Postitas -Myyr-
Kui ta ütleb, et teeb kunagi korralikult üle.. eks me siis näe.

Postitatud: 13 Mai 2012 19:01
Postitas Aix
Esiteks on väga muhe see, et keegi viitsib jätkuvalt jännata klassikuga.
Teiseks on see minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt kole ja mittemidagiütlev värv. Pildi peal on ta rohkem selline tuhahall, ja üldiselt pesemine teda paremaks ei tee.

Enda omaga plaanin järgida põhimõtet, et kõigepealt mootor, siis pidurid-veermik, siis kere üldine kord ja siis alles värvimine.. Kusagile mahub ilmselt audiosektsioon ka vahele.

Postitatud: 13 Mai 2012 21:15
Postitas Kaspu
Pahteldamist oli õnneks vähe, ainult kapott, ülejäänud kere oli lihtsalt matistamise vaev eksentriklihvijaga.
See ei ole põrandavärv vaid metallivärv roostevastase omadusega - see oli ka üks põhjuseid miks nii otsustasin kerega teha hetkel: kaitsekiht mis ei lase nii kergelt roostel ligi tulla ja pikendab kere eluiga.

Postitatud: 13 Mai 2012 23:36
Postitas JanekEnde
Oeh, ise ummikus värviga, ei teagi mida valida. :D Achatgrün oleks vist kõige parem valik, aga üsnagi kallis lõbu saab olema... Või siis mõtlesin tumedam mattroheline :lol: Aga värv suve lõpus või järgmine kevad. Vähemalt 15" kärjed otsi endale kiiremas korras! :)