Haininad külmas!

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
ilmari
Postitusi: 105
Liitunud: 11 Mär 2005 12:42
Asukoht: Narva-Tartu

Postitus Postitas ilmari »

[quote="Jaan"]Ilmari sul on aku tühi :idea:

proovisin ka "krokodillide" abi null.-ikke õlid väga paksud. peale seda kui natuke soojaks sai siis käivitus tõrgeteta. käima läks aga köie otsast. natuke töödates avastasin ,et temp. näidik pürgis sinna punase kanti liiga kiiresti. :( peale pikkemat vahtimist pimedas avastasin ,et radikal katki see peenike otsik/plastoruke :shock: see mis üleliigse vedelikku paisupaaki saadab- või mis iganes funktsiooni ta täidab.
Natuke ka koomilist teemat. kujutage pilti õues pime, kell 21,00, temp -26 ja vaata vaid vanamees sõidab rattaga. jäi seisma ja küsis-mis juhtus. ma pikalt rääkima ei hakanud seletasin, et külmaga käima ei läinud nüüd aga kuumeneb. Vanamees selle peale,- tahad teada miks see nii on? see on sellepärast,et müüakse mitte tosooli vaid tinti jah just tinti, see on tint mis sul seal sees on ja bensijaamades kallatakse ka mitte bensiini vaid saasta ja igat muud s***a- ja väntas edasi.
no juusiis on ikka s*** see tosool -sorry tint, mis niimodi radika külmaga kõlbmatuks tegi.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kes see võis arvata, et keset talve -30 kraadi külma tuleb... see on muidugi loll nali. Samas ei saa aru inimestest kes suvel paisupaaki puhast vett juurde kallavad :? Kahtlen kas see on ikka nii suur kokkuhoid... :? 5 liitrine kanister maksab 125.- krooni. Ostad kasutatud auto, pane kohe korralik jahutusvedelik asemele (NB. ära lahjenda!). Meie tingimustes on kõige kindlam kui sul aasta läbi -40 kraadi taluv vedelik autol sees. Muidu pärast radikas - või veel hullem - mootor lõhki külmunud.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Sass9

Postitus Postitas Sass9 »

Lugedes siin et lahjendatud tosool võib ära külmuda- läksin kohaselt konrollima. Asi oli vedel kui võtsin ära ühe vooliku. :D , kuid paisupaak kus on aknapesuvedelik 20kraadi sees-- see oli nagu kisell sinine :( , aga see on vist suva.

Autol aga on mootoris 15w40 mis kivistus ära :D nüüd ootan kui läheb soojemaks...
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

15w40 ei ole hea õli :roll: Kivistunud õliga on raske sõita :roll:
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Sass9

Postitus Postitas Sass9 »

Jaan kirjutas:15w40 ei ole hea õli :roll: Kivistunud õliga on raske sõita :roll:
Aga kas e28 jaoks on ta suvel hea?
praegu ma ei kavatsegi enam autot tööle saada, õli võiks soendada siis sõidaks küll.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ega seda ei oskagi nüüd öelda mis see kõige parem valik oleks. Näiteks 728 sõidab mul aasta läbi BP Visco 3000-ga (poolsünt). Suvel on hea. Talvel ei ole senimaani veel ära külmunud.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
ilmari
Postitusi: 105
Liitunud: 11 Mär 2005 12:42
Asukoht: Narva-Tartu

Postitus Postitas ilmari »

Jaan kirjutas:15w40 ei ole hea õli :roll: Kivistunud õliga on raske sõita :roll:
mul sama 15w40 õli -see sellepärast ,et mootor on peeneks sõidetud ja seepärast meeldib talle bensiini juurde õli peale juua. tean,et talveks pole see sugugi hea(käivitamine). ootan kevadet mil korras 3,5 mootori peale tõsta.
Sass9

Postitus Postitas Sass9 »

Nüüd siis täna sai tööle enda Ära külmunud autod. Alguses olid akud tühjad ja ka laest tilkus vett, pärastpoole aku läks normi ja siis nüüdseks kõik toimib. Ka diisel oopel- mille paagis oli pool suvine küte sai tööle- Nüüd siis väga hea olla. Kõigest viieks päevaks külmusid autod ära :lol:
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

mul golfiga selline pull et mingi õlijahutus tihend läbi ja sealt siis voolab õli välja.


käisin forsis,aaves,saksa autos,reval autos kuskil polnud,öeldi et möödunud nädal said ottsa kõik.

paisab et volksudel se tihend kõvakülmaga minev kaup.
...
Arvo
Postitusi: 1411
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

sass85 kirjutas:mul golfiga selline pull et mingi õlijahutus tihend läbi ja sealt siis voolab õli välja.


käisin forsis,aaves,saksa autos,reval autos kuskil polnud,öeldi et möödunud nädal said ottsa kõik.

paisab et volksudel se tihend kõvakülmaga minev kaup.
Näib, et sellised viimase piiri peal tihendivead tulevad veidi külmema ilmaga hästi esile. Mul igapäevasõidukil jooksid kõik rattaventiilid läbi (sain -28 kraadise ilmaga ratast vahetada :evil: ), samuti hakkas hiljuti vahetatud veepumba vahelt jahutusvedelikku tilkuma.
E10 2002
Tom

Postitus Postitas Tom »

Kusagil alles oli tabel, kus näitas, mis õli millises temp vahemikus töötab.
Sealt vaadates peaks Eesti oludes talvel ja suvel erinevat õli kasutama.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tom kirjutas:Kusagil alles oli tabel, kus näitas, mis õli millises temp vahemikus töötab.
Sealt vaadates peaks Eesti oludes talvel ja suvel erinevat õli kasutama.
Kas sul on mõni link anda sellel teemal?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Tom

Postitus Postitas Tom »

Vasta