2. leht 2-st
Postitatud: 24 Sept 2010 08:24
Postitas Xim
Proovisin siis ilma selle vaakumita. Ikka sama moodi kõigub või siis nagu väriseb manomeetri nõel. Samas kui võtta bensupumba relee välja ja sillates sealt klemmid nii, et pump lööks on rõhk normis mingi 2,9bari. Pumbas vist asi ikka ei ole.
Samas olen nüüd hayensi järgi üritanud testida kõigi elektriliste asjade korrasolekut kaa - õhulugeja, throttlebody, külmkäivitus pihusti, süüte regulaator ja nende asjade suhtlemist ajuga. Tundub nagu testri järgi, et kõik toimib. Kindlasti mingi üliloll viga mida ei oska otsidagi. Imelik, et kahe erineva mootoriga on sümptomid samad.
Postitatud: 24 Sept 2010 08:51
Postitas trevi
Proovisin siis ilma selle vaakumita. Ikka sama moodi kõigub või siis nagu väriseb manomeetri nõel. Samas kui võtta bensupumba relee välja ja sillates sealt klemmid nii, et pump lööks on rõhk normis mingi 2,9bari. Pumbas vist asi ikka ei ole.
Et töötava mootoriga kõigub ja seisva mootoriga on stabiilne? Sel juhul on ikkagi võimalus, et pumbal pole piisavalt tootlikkust.
Postitatud: 24 Sept 2010 09:30
Postitas Xim
Jah, seisva mootoriga laseb tagasivoolu lihtsalt.
Kuidas tootlikkust mõõta?
Postitatud: 20 Nov 2010 16:57
Postitas Xim
Tundub, et saime täna jx´ga sellest tuuritamise probleemist jagu. Suured tänud talle, et viitsis appi tulla ja sitta ilma trotsides asja käima panna.
Nüüd on vaja veel leida lahendus mittetöötavale bensiini pumba releele, starter jonnib vahepeal, termostaat ei toimi ja veel palju muid väikseid probleeme.
Postitatud: 21 Nov 2010 22:24
Postitas rean
Räägi nüüd julgelt välja , mis viga oli ?
See "tuuritamise" probleem on paljudel olnud , ehk on abiks ka teistele

Postitatud: 22 Nov 2010 01:45
Postitas jx
eelpool mainitud versioon: vaakumi leke, aga teada kiirel üle vaatamisel, ei saanud milline detail. kahtlusalused jäävad piirkonda nr 13- 14

Postitatud: 07 Dets 2010 15:53
Postitas rean
No kuidas olukord on ?
Käib nagu kulda ?