2.5 110kW on M30 mootor.Helar1 kirjutas: Rääkige muidu kuidas 2.0 92kw ja 2.5 110kw juhtmestikud ja ajud ühtivad? Mõlemad peaksid olema ju siiski M20 mootorid.
Bmw 520i 1983, Helar1
Ise vahetasin samamoodi 2.5 110 kw vastu ja juhtmestikku ei pidanud vahetama. Istus täitsa täpselt.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
rooste eemaldamine
Vihjeks sulle rooste eemaldamise kohapealt (kuna tegelen ise autode keretööde ning värvimisega) niipalju,et see roostemuundur,seda ära rohelsiel kerel enam kasuta
. see teeb pigem halba,kui head,ükski muundur ei tööta nagunii.vähemalt nii,nagu peaks,selle asemel eemalda relakaga (pigem harjaskettaga) kõik rooste, seejärel puhasta nitroga, ära niisketes oludes hoia kaua (Ega tee ka roosteemaldustöid) , lase happekrunti peale ning seejärel krunti. esimesel võimalusel värvi ära ka,kuna krunt imab ka mingil määral niiskust.
Seda kõike järgides hoiad autot võimalikult kaua ilma roosteta, kuid miski ei garanteeri kunagi taas rooste minemast.Jõudu ja edu ja... su teema algust lugedes mõtlesin kohe kirjutada,et see kere vii ära emexisse,seda ei tee maamunapeal korda,juhul kui just müügiautoks seda teha ei taha

Seda kõike järgides hoiad autot võimalikult kaua ilma roosteta, kuid miski ei garanteeri kunagi taas rooste minemast.Jõudu ja edu ja... su teema algust lugedes mõtlesin kohe kirjutada,et see kere vii ära emexisse,seda ei tee maamunapeal korda,juhul kui just müügiautoks seda teha ei taha

To need4beat:
Eks ma proovin siis niiteha, vana kere pealt on arusaada ja, et selle roostesurma alla tekib ikkagi rooste. Ma ise tegelen ka muidu autode värvimise ja eeltöödega.
Värv peaks olema uuel kerel planentagrünmetallic vms. Kere uue värviga on niipalju lahtiseid otsi, toone on niipalju ja üldse ei oska midagi valida. Vahel oli kindel plaan must metallik, siis jälle alpine valge ja veel palju värve. Pean lähiajal kunagi värvipoodi külastama ja netis huvitavaid värve uurima.
Eks ma proovin siis niiteha, vana kere pealt on arusaada ja, et selle roostesurma alla tekib ikkagi rooste. Ma ise tegelen ka muidu autode värvimise ja eeltöödega.

Värv peaks olema uuel kerel planentagrünmetallic vms. Kere uue värviga on niipalju lahtiseid otsi, toone on niipalju ja üldse ei oska midagi valida. Vahel oli kindel plaan must metallik, siis jälle alpine valge ja veel palju värve. Pean lähiajal kunagi värvipoodi külastama ja netis huvitavaid värve uurima.
Olen paar päeva juba värviraamatuid lapanud, olen leidnud paar huvitavat värvi, kuid arvatavasti ei tule nendest siiski midagi. Eile võtsin paar hainina pilti ja hakkasin photoshopima neid. Kokkuvõtteks sain väga huvitava ja erilise värvitooni, mis tuleb nüüd kunagi kokku segada ja testida.
Esialgu jääb värvitoon saladuseks, kuna pole sellist värvitooni e28 peal näinud ning ega teistel autodelgi seda väga ei eksisteeri.
Terv.
Esialgu jääb värvitoon saladuseks, kuna pole sellist värvitooni e28 peal näinud ning ega teistel autodelgi seda väga ei eksisteeri.

Terv.
Teed aga keskkonna sõbraliku auto - vesiniku pealHelar1 kirjutas:Täna sai siis auto garaazi aetud. Hakkan mingipäev lahkama, ehk saab mingi nädal nüüd kapotialuse ära värvida ning siis mootorit ning kere tegema hakata.
Rääkisin sõbraga paarpäeva tagasi juttu ja tekkis huvitav plaan, mille võiks kunagi täide viia. Vihjeks ütleks NO SMOKE, NO POWER.

"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Eih, tegelikult oleks plaan kunagi soetada 2.5td mootor ning see peale panna. Kuid odavam plaan oleks 2.4td mootor 2.5 turboga, chippida ja asjalikum cooler panna.-Myyr- kirjutas:Teed aga keskkonna sõbraliku auto - vesiniku pealHelar1 kirjutas:Täna sai siis auto garaazi aetud. Hakkan mingipäev lahkama, ehk saab mingi nädal nüüd kapotialuse ära värvida ning siis mootorit ning kere tegema hakata.
Rääkisin sõbraga paarpäeva tagasi juttu ja tekkis huvitav plaan, mille võiks kunagi täide viia. Vihjeks ütleks NO SMOKE, NO POWER.
Kuid jah, asja tuleks veidi uurida pikemalt. Mõnus oleks kulgeda küll diisliga ning linnavahel fooritagant musta pilvega kaduda.

Nii, täna sai tükkaega jälle garaazis aega veedetud. Puhastasin, kakkusid autot lahti, koputasin roostet lahti.
Tulemuseks siis põrand suhteliselt sveitsi juustu moodi, vasakpoolse amordikannu kõrvalt tuli ka siiski läbiv välja, kui seda on seal tõesti vähe. Uhh, ei taha oma vana kere üldse vaadata.
Lähi päevadel, loodame et selle nädala jooksul, saab auto keevitatud. Homme igatahes lükkan auto garaazist välja ja annan ketaslõikurile natuke särtsu.
Mõned pildid ka mis senini toimund on, pole just suur edasiminek kuid midagi siiski. Pildid on MegaGiga teravad ja head...







Ja plaanid on sellised värvisuhtes

Tulemuseks siis põrand suhteliselt sveitsi juustu moodi, vasakpoolse amordikannu kõrvalt tuli ka siiski läbiv välja, kui seda on seal tõesti vähe. Uhh, ei taha oma vana kere üldse vaadata.

Lähi päevadel, loodame et selle nädala jooksul, saab auto keevitatud. Homme igatahes lükkan auto garaazist välja ja annan ketaslõikurile natuke särtsu.
Mõned pildid ka mis senini toimund on, pole just suur edasiminek kuid midagi siiski. Pildid on MegaGiga teravad ja head...







Ja plaanid on sellised värvisuhtes
