
M:e12 528i (myydud)
Ikka olen pilte näinud. Kas siis asi on tõesti niiii hull kui räägitakse - kohe kõik niii läbi roostetanud... ? Ei tahaks uskuda. Nojah. Teisest küljest... olen vist paadunud optimist kõiges mis puudutab vanarauda
Eriti selles osas mis puutub vanadesse haininadesse. Need on omal ajal hoolega tehtud autod ja õhkuvad lausa soliidsust oma olekuga... seda muidugi kui nad on korras... Ei ma ikka arvan, et kahju kui see Kuusankoski lõugade vahele läheb. Tee ikka korda. Ega ju ei pea mingit ülimaksimaalset tulemust taga ajama. Sebi kuskilt stanged, tiivad uksed, kisu porno maha, natuke keretöid ja värvitöid ja... juba hakkabki looma.

Viimati muutis Jaan, 21 Okt 2005 11:32, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Ma ei ole su uste pilte näinud aga tavaliselt kipub vanadel bemmi ustel alumine äär läbi roostetama, vahest ka iluliistude alt. Nende kohtade parandamine ei ole väga suur töö (loe, selleks pole vaja kalli autorestauraatori poole pöörduda), vajalikud tükid on võimalik ka ise "põlve otsas" valmis teha.
E10 2002
tõsta kannatab, tagapaneeli alumine äär kah tehtud
kõik igati sealt poolt vinks vonks
. kuusakoskisse tõesti ei tahaks viia kuna mootor töötab sela vahel nagu kellavärk
. ja see auto omamoodi kallis mulle. lihtsalt uste alumine äär olesk vaja taastada, ise sellega enam hakkama ei saaks
. et keegi võiks aidata uksed tiivad ja põlle ära taastada sisi saaksin edasi minna.




vaja kiirelt liikuma saada kuna muidu ei ehita ma enam iialgivist ythegi masinat, sest vaja tööl käia, ja mingit muud transat mulle enam yle 2nädala ei pakuta. vaatan, kui saan hakkama ainult velgede myygiga siis jääb nii, kui ei siis lhäeb ka 2000 raha eest kellelegi.Jaan kirjutas:...et kiiremini korda saab - see ei loe midagi. Uuemat viiesajast leidub tänavapildis nii palju, see on nii tavaline (kuigi e34 on hea, siiski pole see mitte parem kui e12). Tee e12 korda, ilus värv peale ja vaata mis juhtuma hakkab
visioon ja motivatsioon
Oh teid küll
Mis sa sellest müüd? Mida ta sulle halba on teinud...?
Vaata kui palju sa sellega vaeva oled näinud? Arvesta sellega: kui sina seda asja lõpuni ei vii siis lõpetab see auto raudselt Kuusankoskis. Kui palju sa sellesse autosse aega ja raha investeerinud oled? Kes selle auto 1500.- krooniga kätte saab - sõidab sellega ehk paar korda põllul üle katuse ja kõik. Üleüldse ei ole asjade müük lahendus. Pane iga kuu väike summa kõrvale
Kevadeks on masin valmis
Kogu asi pidavat tahtmises olema. See 2000.- krooni ei aita sind, see raha on varsti otsas. No ja mida sa järgmisena ära müüd? Aru ei saa mina inimestest kes ostavad lisaks haininale veel mingi... ütleme suvalise masina kuna on vaja... autot igapäevaseks sõitmiseks?? Halloo!! Üks vana hainina sobib ideaalselt igapäevaseks kulgemiseks
Sõidab nii punktist a punkti b kui ka mujale (ühesõnaga kuhu vaja). Ühte on vaja kogu aeg ehitada ja teist nagu ei oleks vaja? Vaata kui palju sa sinna e34 sisse oled toginud. Summadest ma ei räägi kuna ma neid ei tea aga mulje on küll selline, et selle e34-ga on kogu aeg vaja midagi teha. Aga siis pole ju vahet
Kurb on vaadata vanu haininasid mis seisma jäänud. Need stiilsed sõiduvahendid on sõitmiseks mõeldud. Lõpetuseks mõtle selle peale miks sa selle auto kunagi ostsid. Äkki seal oli midagi mis sulle sobis? Antud juhul oled sa varsti samas olukorras nagu need teised kes tänaval mõnele möödasõitvale haininale pikalt järgi vaatavad. Ja seda jääd sa kindlalt tegema. Miks siis mitte ise mõne sellise roolis ise sõita…? Lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus.






23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Re: visioon ja motivatsioon
jaan su arvamus on hea, aga lihtsalt mul ei ole hetkel väljapääsu, e34 mootor lasti kotti, ja sellega käisin tööll, agak una hetkel ei ole mittemillegiga (ka marsa rongiga ei saa sinna= tööl käia siis on vaja kiirelt auto korda saada ja 2000 eeki läheks valge turbosse kohe. mis sa arvad,et ma ilgelt tahan oma esimese auto maha myya? ei taha , tõsiselt ei taha, aga mul ei ole hetkel muud väljapääsu
.

Lihtsalt väike täpsustav märkus - toivoku E34 peal on kuuldavasti diiselmootor tähisega M21... ja see ei ole kaugeltki sama "pommikindel" kui M30Jaan kirjutas:Kes see spetsialist oskab e34 mootori kotti lastaM30 on äärmiselt hea, vastupidav ja lollikindel mootor. Nojah. Seda küll sihtotstarbelisel kasutamisel
Ei... mis ma ikka heietan. Mees teab mis mees teeb.
E10 2002
okei. siiski asi myyki, oleks vaja autojuhi load kah kunagi ära teha, ostke keegi ära, mootor vist läheb juppideks, kui keegi ei taha siis ma ei tea mis saab, ei ole sydant jätta teda välja seisma, aga valgele on ruumi vaja, on jah stiilne masin jne, aga vaatame tõelenäkku, ma ei jaksa seda ehitada.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Tee pildid auto hetke olukorrast.
Kirjuta ka jutt auto hetke olukorrast.
Siin allpool toon välja ODIUM autokooli hinnad. Selle järgi maksimaalne esimene makse lubade taotlemiseks teooriakursus+arstitõend=
Õhtune teooriakursus 1200.-,ISIC-kaardiga 1100.- ; päevane teooriakursus 1000.-, ISIC kaardiga 900.-(Hinna sees on teoorialoengud, kooli teooriaeksam ja dokumentide vormistamine riiklikule eksamile) Vaata ka kehtivaid sooduspakkumisi!
Sõidutund (30 min) 110 EEK (Hind sisaldab kütuse ja kindlustuse maksumust).
Autodroomi (harjutusplatsi) kasutamise eest tuleb maksta kohapeal vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Kooli sõidueksam 250 EEK.
Teooria korduseksam 120 krooni.
Auto kasutamine riiklikul eksamil ARK-s 250 EEK, korduseksamil ARK-s 500 EEK, kui ei ole vahepeal võetud 6 lisasõidukorda.
Riigilõiv ARK-le riiklike eksamite eest ARK-s: alla 18 a-1010 EEK; üle 18 a-1140 EEK. Iga korduseksam 380 EEK.
Teooriakursuse ja sõidutundide eest saab tasuda kas sularahas või ülekandega Odium Autokooli Hansapanga kontole 221007118198.
Odium Autokool jätab endale õiguse muuta hinnakirja!
Esimese sissemakse on teooriakursuse maksumus (vastavalt hinnakirjale), sõidutundide eest tasumisel kehtib reegel, et enne tundi minekut peab raha olema laekunud, st et maksta võib kas osade või ühekaupa.
Kirjuta ka jutt auto hetke olukorrast.
Siin allpool toon välja ODIUM autokooli hinnad. Selle järgi maksimaalne esimene makse lubade taotlemiseks teooriakursus+arstitõend=

Õhtune teooriakursus 1200.-,ISIC-kaardiga 1100.- ; päevane teooriakursus 1000.-, ISIC kaardiga 900.-(Hinna sees on teoorialoengud, kooli teooriaeksam ja dokumentide vormistamine riiklikule eksamile) Vaata ka kehtivaid sooduspakkumisi!
Sõidutund (30 min) 110 EEK (Hind sisaldab kütuse ja kindlustuse maksumust).
Autodroomi (harjutusplatsi) kasutamise eest tuleb maksta kohapeal vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Kooli sõidueksam 250 EEK.
Teooria korduseksam 120 krooni.
Auto kasutamine riiklikul eksamil ARK-s 250 EEK, korduseksamil ARK-s 500 EEK, kui ei ole vahepeal võetud 6 lisasõidukorda.
Riigilõiv ARK-le riiklike eksamite eest ARK-s: alla 18 a-1010 EEK; üle 18 a-1140 EEK. Iga korduseksam 380 EEK.
Teooriakursuse ja sõidutundide eest saab tasuda kas sularahas või ülekandega Odium Autokooli Hansapanga kontole 221007118198.
Odium Autokool jätab endale õiguse muuta hinnakirja!
Esimese sissemakse on teooriakursuse maksumus (vastavalt hinnakirjale), sõidutundide eest tasumisel kehtib reegel, et enne tundi minekut peab raha olema laekunud, st et maksta võib kas osade või ühekaupa.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt: