2. leht 7-st

Postitatud: 06 Apr 2010 18:04
Postitas Aix
Pidurikettad, klotsid, ja käsipiduritrossid jõudsid kohale, ja ehk saab õhtupoole mingeid pilte ka.
Sain lõpuks plokikaanetihendi ja poldid ka kätte. :)

Postitatud: 07 Apr 2010 19:38
Postitas Aix
Kaugelt vaadates täitsa kenake :)
Kleepsujäänused saime ka sealt ära likvideeritud.
Pilt
Pilt
Pilt
Armatuuri lammutamine (koos lisavarustusse kuuluva rotipesaga) 8)
Pilt
Pilt
Uus piduriketas
Pilt
Pilt
Vana ketas oli laineliseks kulunud
Pilt
Seest täitsa tühi
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Plokikaas - näeb välja nagu uus 8)
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Apr 2010 19:57
Postitas nuga
Tubli töö! Kui juba kapotialuse lammutamine käsil on, siis võiksid sisselaskekolle ja muud suuremad aludetailid viia Estprestosse klaaskuulipritsi. Saad väikese raha eest detailid väga efektseks :)

Postitatud: 07 Apr 2010 21:54
Postitas Renx
krt piltide järgi tundub küll sigahästi säilinud e28-ga :shock: 8) ...ja omanikul kah tundub, et jagub tahtmist vanake ellu äratada...niiet mis muud, kui jõudu ja jaksu edaspidiseks :wink:

Postitatud: 07 Apr 2010 22:30
Postitas Aix
Aitüma!

Muide, kui kellelgi Tartu kandis oleks vedelemas ühte piduritrumli kinnituspolti, siis oleksin väga tänulik, kui oleksid nõus selle oma kogust loovutama. :)

Kas Euroopa ja USA turu jaoks mõeldud mudelitel on ühesugused püsikiirusehoidjad?

Postitatud: 07 Apr 2010 22:46
Postitas meelis k
Ma võin sulle oma vanad ketta kinnituspoldid tuua.
Aga Tartusse saan need vist alles pühapäeva õhtuks tuua, kui sa selleks ajaks mujalt ei saa.

Postitatud: 07 Apr 2010 22:53
Postitas Aix
meelis k kirjutas:Ma võin sulle oma vanad ketta kinnituspoldid tuua.
Aga Tartusse saan need vist alles pühapäeva õhtuks tuua, kui sa selleks ajaks mujalt ei saa.
Järgi ei saa kusagile tulla? Liigun homme vist Tallinna suunas, neljapäeval siis. Pühapäeva õhtuks iseenesest sobiks ka.
Keere ja kuuskant on korralikud ikka?

Postitatud: 08 Apr 2010 09:07
Postitas meelis k
Ma usun küll. Vast saan täna õhtul sulle vastuse anda juba.
Mul nad maal, ise olen Tartus. Seega jh, kohe ei saa :).

Postitatud: 08 Apr 2010 10:24
Postitas Ruut
Sellised poldid maksavad vist isegi UM-s ainult kopikaid. Või siis vaataks Balti Polti, Knokesse või Würthi.

Postitatud: 08 Apr 2010 11:40
Postitas meelis k
UM 17 eek/tk.
Kui ma meenutan, siis vist 1 või 2 tk jäi sinna isegi laoseisu kui ma käisin.

Postitatud: 08 Apr 2010 13:07
Postitas jossu
Oma varudest phe leidsin, kuid teise poole oma oli ka surnud, kuid sinna sai meisterdatud sobiv...

Postitatud: 08 Apr 2010 16:58
Postitas Aix
nuga kirjutas:Kui juba kapotialuse lammutamine käsil on, siis võiksid sisselaskekolle ja muud suuremad aludetailid viia Estprestosse klaaskuulipritsi. Saad väikese raha eest detailid väga efektseks :)
Võtame vist ette, arvati, et jõutakse esmaspäeval letti võtta :)

Aga pidurite poldimure on vist lahendatud nüüd.

Postitatud: 08 Apr 2010 19:18
Postitas jossu
esipidurid koos, kuid tagapidurite mõlemad õhutusniplid puru sees, eks nendega tpkk tegemist...

Postitatud: 14 Apr 2010 17:56
Postitas jossu
Tänasega esisild koos, õõtsad ja tugihoovad, stabika väändevardad.
salong enamjaolt koos. lähiajal peaks saama kätte mootori detailid pritsist kätte ja saab mootorit vaikselt kokku laduda

Postitatud: 14 Apr 2010 20:09
Postitas Aix
Mõlemad tagasupportid otsas :(
Niplijäänused on sees, uut keeret keerata ei saa..
Keermelõikuri isegi leidsime linna pealt, kuid nii palju siis sellest..
Kellelgi odavalt pakkuda? :wink:

Postitatud: 14 Apr 2010 20:39
Postitas Aix
Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Apr 2010 21:13
Postitas meelis k
Kas alumisel pildil nähtav esisilla tala (mootoripadja lähedal) on auklikuks roostetanud, või mu ekraan/silmad valetavad?

Postitatud: 14 Apr 2010 21:30
Postitas nuga
See on pori alt paistev must värv minu silmale :lol:

Postitatud: 15 Apr 2010 06:21
Postitas jossu
just...

Postitatud: 19 Apr 2010 11:16
Postitas Aix
Kas kellelgi oleks laenata klapivedru pressi? :roll: