2. leht 2-st

Postitatud: 11 Veebr 2010 22:34
Postitas jossu
aga asi selles, et masinat ei saa kuidagi 8-900 pöördepeal käima, kui alla tuhande pöörde keerata siis on kõikumisamplitudd juba pea 400 pööret, muidu, proovisin täna nelja erinevat õhulugejat, kõigil oli miskit viga. Kusjuures mõnel millel proovisin ühulugejaküljes asuvat kruvi keerata, siis ei muutund mittemidagi, isegi kui ta täiesti kinni keerata, või kümme tiiru lahti

Postitatud: 12 Veebr 2010 00:12
Postitas Cardo
viga ei ole õhukulumõõtjas

Postitatud: 12 Mär 2010 16:56
Postitas jossu
hmm... viga taas päevakorras.
Kütusesurve mõõtsin ära, oli veidi alla kolme. ja ühtlane koguaeg(sõiduajal proovitud)
Vahepeal avastasin aga et soojenduse pea vaakum oli lahti armatuuri alt, ehk sealt tegelt imes õhku koguaeg. Sai viga likvideeritud, mõni päev sõitis muretult ja täna hakkas jälle puperdama, vaakumvoolikud sai üle kontrollitud ja need on korras.. Sooja mootoriga sureb tühikäigul kohe välja, hakkas poole sõidupealt see viga...

Postitatud: 25 Mär 2010 19:02
Postitas jossu
No kurja, käisin arvuti taga, co oli pea 10... ja hc 2000, vöga mitmetes kordades ple lubatu. kruvide reguleerimine mittemidagi ei muutnud...
kütust saab liiga palju, kui ga õhku juurde keeran siis pöörded tõusevad liiga kõrgele, samas kui mõne vaakumvooliku lahti jätan siis käib masin ilusti...