2. leht 2-st
Postitatud: 21 Mär 2010 18:35
Postitas Smurff
Mõned pildid
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/acd
Ja siin kõrvalistujaiste, mille kallal sai vaikse tempoga nokitsetud peaaegu kuu aega. Küsiksin, mis on pildil imelik?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/acl
Postitatud: 21 Mär 2010 19:05
Postitas sysi
Iste (ja sisu) on sul seega pärit parempoolse rooliga autost.
Postitatud: 21 Mär 2010 19:12
Postitas karu
ei ole saksast tuli

Postitatud: 21 Mär 2010 19:25
Postitas Smurff
Noh jah õige vastus tuli juba ära. Sisu tuli küll saksamaalt jah aga kange tahtmine oli panna ka esimene parem poolne iste mäluma

ja kuna tegu on highline istmega siis poleks inglisevariant hästi sobinud kah. Seega konsiilium võttis vastu otsuse, et peab terve istme ümber ehitama, et ikka mõlemad esimesed istmed mäluks

Ja tulemus on perfektos

Postitatud: 02 Apr 2010 19:17
Postitas Smurff
Masin juba poolteist aastat olnud, aga üllatusi tuleb ikka veel

Eile sai siis oma abimehega arutletud, et võiks ju kunagi kiirusetundliku-roolisüsteemi kusagilt välja otsida ja külge monteerida. Aga enne mõtlesime, et piiluks esmalt üldse autot ennast, et mine tea äkki juba olemas

ja oligi olemas
Protsessis -tegemisjärgus on praegu juhiistme ja roolisamba vahelise juhtme sobitamine, et mälu funktsioon laieneks ka roolile. Osaliselt on sees juba mingi osa uuest makijuhtmestikust, paigas on tagumises käetoe sees oleva istmelüliti juhtmestik (mis läheb ette välja), el. kardina tirisin välja ja üleviskav hammakas saab lähi-ajal teisest materjalist järgi tehtava uue vastu välja vahetatud. Teen neid hammakaid mõned lisaks, sest ma ei ole veel näinud ühtegi E34 E32 tagakardinat, mis ei kragiseks või ei käiks tühja. Seega usun, et osadel veel huvi nende vastu.
Postitatud: 14 Apr 2010 13:14
Postitas nuga
Muide istmesoojenduse lülititest rääkides. Kas sinu lülititel on kaa niiviisi, et see pool, mille sisse lülitad, selle valgus kustub ära? Minu omadel on nii, aga tundub kuidagi ebaloogiline

Postitatud: 14 Apr 2010 13:25
Postitas V2ike_Suur
Tavalisel e32-l läheb esiistmete soendusel vastava rezhiimi nupp sisselülitamisel heledamalt põlema igatahes.
Postitatud: 14 Apr 2010 13:43
Postitas Smurff
nuga kirjutas:Muide istmesoojenduse lülititest rääkides. Kas sinu lülititel on kaa niiviisi, et see pool, mille sisse lülitad, selle valgus kustub ära? Minu omadel on nii, aga tundub kuidagi ebaloogiline

Ma pole veel voolu all neid proovinud..aga mäletamist mööda peaks ka ikka nii olema, et algul põlevad nagu tuhmilt ja kui sisse lülitad, siis läheb too asendi all nupp natuke erksamaks nagu.
Postitatud: 14 Apr 2010 17:45
Postitas raunz
Smurff kirjutas:nuga kirjutas:Muide istmesoojenduse lülititest rääkides. Kas sinu lülititel on kaa niiviisi, et see pool, mille sisse lülitad, selle valgus kustub ära? Minu omadel on nii, aga tundub kuidagi ebaloogiline

Ma pole veel voolu all neid proovinud..aga mäletamist mööda peaks ka ikka nii olema, et algul põlevad nagu tuhmilt ja kui sisse lülitad, siis läheb too asendi all nupp natuke erksamaks nagu.
Minu E34 ja mäletamist mööda ka E32 oli nii, et muidu tuhmim taustvalgus ja sisselülitades kohe heledam.
Postitatud: 15 Apr 2010 07:27
Postitas jx
sama moodi toimivad ka e28 lülitid et algul tuhmim ja ON asendis heledam...
Postitatud: 09 Mai 2010 10:37
Postitas Smurff
Vahepeal sai jälle natuke auto kallal tegutsetud ja mõned asjad ära tehtud. Pildi uuendused siis kõige pealt maki tagumise osa paikka vedamisest. Tänaseks on pagass juba nn "valmis" - juhtmed kõik veetud ja polstrid ja matid omades asendites. Veel oli vaja teha tulemüüri üks uus auk, läbi mille tuleb highline-i tagumise ahju kliimatorustik (polstril oli valmidus olemas - tänu sellele ei pidanudki kellegi highline pealt vaatama hakkama, et kuhu see auk nüüd täpselt tulema peab, vaid sai müramati järgi tehtud). Ja siis sai veel kardaanitunnelisse tagumise ahju kondents (ja muidu vee) äravoolu auk tehtud. Highline-i tunneli jupike oli ilusti olemas, seega oli sellet hea mõõte võtta. Hiljem peab veel sellelt samalt jupilt eemaldama kõrvad ja kinnitused tagumise konsooli jaoks. See veits hiljem juba !
Aga pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/act