2. leht 5-st

Postitatud: 03 Sept 2009 14:46
Postitas Ammy69
sul nuud korralik starter ja muud jupid saad teiselt.

Postitatud: 03 Sept 2009 18:43
Postitas jossu
ega es saa küll, teine masin saares, sinna ei liigu teps mitte lähikuudel. Kuid loodan nüüd hoopis selle sama starteri jonksu saada, võtsin küljest ära, pendiksi võll oli ilgelt must,. millel ta liikuda ei suutnud, Peale põhjaliku puhastamist hakkas asi tööle, peale ei jõudnud veel panna kuid loodan lähipäevil ära katsetada

Postitatud: 06 Sept 2009 20:38
Postitas jossu
starter korras, ketrab ilusti mootorit ringi, vihm tuli peale, vaja veel süütepooli juhtmed üles otsida, kütus oli olemas, kuid sädet polnd, miskit nihu...

Postitatud: 16 Sept 2009 05:13
Postitas jossu
Sain siin ühe tartu 528 mehege jutule, kelle abil sai juhmeid paika veetud.
Säde olemas, kuid masin ei käivitu. Teeb küünlad märjaks. Mida teha?

Postitatud: 16 Sept 2009 06:44
Postitas trevi
kas süüde sai ka õigeks?

Postitatud: 16 Sept 2009 07:01
Postitas jossu
100% täpsusega mitte, kuid ta isegi ei luba vms...

Postitatud: 16 Sept 2009 16:46
Postitas jossu
Süüte panin paika, vana kütuse lasin välja, värske kütus sisse. Ei sittagi. Säde olemas, Kuid küünlad teeb märjaks. Kollektor on bensu täis, Kui tagasivoolu klapi vaakumvooliku kollektori alt ära võtsin siis nirises sealt benssu. Mida teha? mootor isegi ei turtsata jms...

Postitatud: 16 Sept 2009 17:36
Postitas Mikk_528
Kas jagaja on õige? proovisin 3,5-st 2,8se jagajaga käivitada, ei õnnestunud. Jagajatel koodis ühenumbriline erinevus, välimuselt 1:1 samad, aga käima ei lähe, kuigi sädet on nii et tapab. Mootor isegi ei luba mitte.

Postitatud: 16 Sept 2009 17:38
Postitas jossu
jagaja õige, võetud teise töötava mootori pealt(sama 2,8 )

Postitatud: 17 Sept 2009 10:46
Postitas Ammy69
too auto siia ja paneme käima. kui ma oma sain käima siis saab ka sinu oma. mul sama jama oli säde oli kõik oli aju oli ka korras aga aju ja sisselaskekolektor koos pihustitega ei ühtinud. proovisin teist aju ja käisnagu kella värk. ajas samamoodi küünlaid märjaks ja pullis.

Postitatud: 17 Sept 2009 16:33
Postitas jossu
masina sain käima, kuidagi. Jagaja jama oli ikkagi plus siis miljon aastat vana küte mida kollektor täis oli. Kuid käib praegu kahtlaselt, just nagu ei saaks kätte. Käima läheb, käib paarkend sekki ja hakkab ära kustuma, samuti gaasi vajutades tõmbab hinge kinni...
Pidurivõimendi hakkas tööle, ja ohh üllatust. Taga juhipool kust kõik neli toru(2 pidur + 2 bena) voolikud läbi. Ära pressitud, mingi till on ilmselt kunagi sealt tungiga tõstnud. Piduriõli lekib hoolega, + bensutorust niriseb käimise ajal üsna mehesti.
Kujutan ette kui s*** on neid torusi kätte saada, ilmselt tuleb kogu torustik välja vahetada...

Postitatud: 17 Sept 2009 17:00
Postitas Cardo
Kui bensu toru lekib, ei saagi mootor normaalselt töötada.
Torustiku vahetus on tõesti paras ooper, kuid kui see tehtud on tehtud õige töö, mis nagunii võiks sellise aastakäigu autodel uuendamist vajada.

Postitatud: 17 Sept 2009 17:26
Postitas jossu
1) Kuidas voolikute neid põhjakülge kinitamsie klambrite kruvisi lahti saada?
enamasti need nii roostes et lõhuvad sälgu ära ja ükski kruvikas enam ei võta.
2) Kuidas tagasilla vms kohalt saada kätte toru, mis on nende klambritega kinni?

Postitatud: 17 Sept 2009 17:30
Postitas Cardo
1: Kõigepealt tuleks kõik need kruvikohad üle pritsida mingi abistava õliga ja lasta võimalikult kaua mõjuda, kasvõi 24h, seejärel on vaja õige otsikuga kruvikeerajat, rõhutan õige, hea oleks kui oleks mitmevalikuline komplekt ja väga hästi käespüsiv kruvikeeraja, samas võiks varuda ka uued roostevabad kruvid asemele.
Minuarust sillatala all jäi üks kruvi talavarju, niiet, selle kättesaamine võib olla keerukas.

2: mis klambreid sa mõtled ?

Postitatud: 17 Sept 2009 18:32
Postitas Jaks
jossu kirjutas:1) Kuidas voolikute neid põhjakülge kinitamsie klambrite kruvisi lahti saada?
enamasti need nii roostes et lõhuvad sälgu ära ja ükski kruvikas enam ei võta.
2) Kuidas tagasilla vms kohalt saada kätte toru, mis on nende klambritega kinni?
Mina olen selliseid prooblemseid kruvisi lahti keeranud lõiketangidega.
Muidugi peavad need tangid olema suht tugevad, et sedasi teha saaks.
Võtad lõiketangide teravate otstega kruvi peast kinni, ning pigistad kahe käega tugevalt kokku ning keerad. Sellisele asjale tavaliselt annavad enamus kõik kruvid järele.
Sellist lahendust kasutan mina ja ei ole pettuma pidanud ps. viimati keerasin mõni päev tagasi ühe vana BMW torustiku kruvisi ja kõik tulid ilusti lahti.
Seega edu kruvide keeramisel.

Postitatud: 18 Sept 2009 17:57
Postitas jossu
no ei tea, ei keera neid lahti ei vene raskeraud ega kallid uued tangid, kruvi pead nii tugevad lihtsalt, et ei jõua kinni haarata. Ja see mis hakkab liikuma, murdub ka sisse puruks. Kruvisi sai ka eelnevalt korralikult immutatud igast õlidega... Pesa on kerekülge kinni keevitatud, maru väike ja habras. Kuidas sissemurdund polt kätte saada? Kui üks murdub vahelt ära ja teised on terves, siis ei oleks vast väga hullu. Aga kardan et, teisedki paremini välja ei tule...

Postitatud: 18 Sept 2009 19:08
Postitas raunz
Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.

Postitatud: 18 Sept 2009 19:25
Postitas jossu
raunz kirjutas:Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
UM-st? Ehk tõlgendad...
Bensutorude pärast ei põegi väga, rohkem piduritorude pärast mis ei jookse teps mitte sirgelt taha...

Postitatud: 19 Sept 2009 09:23
Postitas trevi
UM-st? Ehk tõlgendad...
United Motors ehk bmw esindus.

Postitatud: 19 Sept 2009 13:07
Postitas raunz
jossu kirjutas:
raunz kirjutas:Neid kruvipesasid saab UM-st osta ja minumeelest ei olnud eriti kallid. Samuti ka torude kinnituseks klambreid, kruvisid ja muidugi ka torusid. Muidugi ei pea bensutorusid ka ettenähtud kohtadesse kinnitama, võid ka mujale uued kinnitused teha...puurid keresse pisikese augu ja korraliku kruviga kinni. Variante on mitmeid.
UM-st? Ehk tõlgendad...
Bensutorude pärast ei põegi väga, rohkem piduritorude pärast mis ei jookse teps mitte sirgelt taha...
Piduritorusid võid osta ka pidurimeistrist pikkuse järgi, teevad torule otsad kah niiet saaks kohe ära ühendada, endale jääb paika painutamise vaev. Enda autol painutasin piduritorud vanade järgi ja polnud üldse mitte hull töö, bensutorude painutamine on veidi raskem.