2. leht 2-st
Postitatud: 25 Aug 2008 15:25
Postitas killer666
ullivilli kirjutas:Mis mõttes käia, aga ära ketra? natuke võõras väljend see ketramine.
No ses m6ttes , et käivita teda nagu sa ikka käivitad(kui seisnud on) ja ta ei taha käima minna (aga ära siis käima teda käivita ,lihtsalt natukese) , siis vaata kyynlad yle , et kas märjad v6i kuivad ..
Siis saab edasisi järeldusi teha....
Mul kevadel oli e30 316(1.8 karbuss)
ostsin , siis oli ikka väga hea käima minemisega...Hommikul käiasin teda mitu minutit , ennem kui käima läks . pold ei kasu gaasi pumpamisest , ega millestki(kiirendus pump ei löönud peale käivitamise hetkel)
Igatahes oli toorehoovastikul miskit viga ja pärast väikest painutamist hakkas see ilusti toimima ja hommikul läks poolest pöördest käima...
edit: [img]
[img]http://img169.imageshack.us/img169/2065 ... ww6.th.jpg[/img]
mul oli selline pierburgi karbuss
ja see vist liigutas tooreklappi kui 6ieti mäletan. elektriliselt siis.
[IMG=http://img256.imageshack.us/img256/3429 ... wa3.th.jpg][/img]
Postitatud: 25 Aug 2008 15:49
Postitas ullivilli
Nu ma vaatan üle, aga eelnevatel kordadel on märjad olnud ja kogu kupatuse täis tõmmanud. Paraku ei mäleta, kas gaasi andsin ka v mitte.
Kui see üldse oluline on.
Milles sul see probleem seisnes siis... tooreklapp ei liikunud, aga kas tõmbas täis v ei saanud peale v milles sul asi ol?
ja ma mõtlen praegu, milline see krt toore klapp on
Aga huvitav, miks siin omab tähtsust õhuniiskus ja soe, külm mootor jne...
Postitatud: 25 Aug 2008 16:14
Postitas killer666
sel pildil siin siis klapp see mis l66ri kohal on ja klapi liigutav hoob on pildil pruun.
miks mul käima ei läind? läks aga peale pikka käiamist ...Lihtsalt see klapp oli avatud asendisse jäänud(pildil hetkel siis nii nagu ta kylmalt peaks olema) lihtsalt ei saanud piisavalt kytet kätte , et käima minna.
Postitatud: 25 Aug 2008 16:17
Postitas ullivilli
okei
Aga eks ma lään näpin üle... Vaatan, kas see üldse liigub...
Minu karpa on siis siukne:

Kas see sama üks klapp peakski see olema? Igaljuhul see liikus ilusti.
Mida veel saaks ilma tehnikata ja vingete teadmisteta kontrollida?
Postitatud: 26 Aug 2008 13:12
Postitas valge välk
Kas see probleem on alati kui auto on seisnud kauem (ehk täielikult maha jahtunud) või vaid niiske ilmaga. Igasugused niiskusega väljalöövad probleemid viitavad süütele.
Kui küünlad on peale käiamist märjad, siis tundub, et kütust tuleb ning seal see tooreklapp ei mõjuta - samas kui ta alati soojast peast hästi käima läheb, siis ei tohiks ta üle ka uputada, kuna külmalt käivitamiseks on rikkamat segu vaja kui soojalt käivitamiseks.
Kontrolli säde uuesti üle - kui see on ikka nõrk, siis hakka viga otsima: küünlad>küünlajuhtmed>jagaja>süütepool.
Süüteajastuse viga on kahtlane, kuna auto hakkab lubama ka juba üsna vale süüteajastusega ning kui soojalt läheb käima, siis on süüteajastus piisavalt paigas, et ka külmalt läheks.
Postitatud: 26 Aug 2008 13:16
Postitas Ruut
Üks idee veel. Sul jookseb karbuss seismise peale kuivaks ja esialgu käiamisega sa üritad lihtsalt karbussi täita. Kui bensupump ei ole korralik ja torustik ei ole tihe, siis pumbas on sul vaid õhk, mille pumpamine pole eriti efekttivne.
Postitatud: 10 Okt 2008 13:00
Postitas ullivilli
Infoks nii palju, et sai auto viidud vähe targemate meeste kätte, kes tuvastasid ära, et karpa padi ikka puhta pekkis.
Kunagi ammu sai selle päras muretsetud, aga siis sai loksutatud ja kõik öeldi, et on normis.
Nii ma siis seda ei osanud kahtlustada, kuna ei loksunud rohkem, kui enne.
Ja nu kui käivitad autot, on üsna raske karpat peale suruda ka, peale mida olevat paugust käima läinud.
Aga mis seal niiskuse või seismisega pistmist on, mina välja ei mõtle =)
Kütuse pump ei pidand ka väga väga hoidma, aka pidi kütus tagasi vajuma.