2. leht 3-st

Postitatud: 01 Juun 2008 21:50
Postitas Ruut
Vaatan, et vahepeal on masin muutunud 75 -> 82a. Ma juba lootsin, et ehk ongi tegu korralikult säilinud I gen masinaga aga võta näpust. :(
Mida VIN näitas?

Postitatud: 01 Juun 2008 22:29
Postitas Priit
aastaarvu muutusel vististi oli teine põhjus?

Postitatud: 01 Juun 2008 22:40
Postitas Ruut
Nojah aga masin ongi ju kaheksakümnendate oma.

Postitatud: 01 Juun 2008 22:41
Postitas Priit
tõsi, vaatasin pilte alles nüüd.

Postitatud: 02 Juun 2008 08:22
Postitas antsa911
Kahjuks VIN näitas, et ei ole tegu nii vana masinaga kui loodetud ega nii suure kubatuuriga kui räägitud. Pealkirjas on toodudki info, mida VIN andis.

Postitatud: 02 Juun 2008 13:51
Postitas antsa911
Täna siis selgus, et BEN Autotarve on suhteliselt mannetu koht, kus peaaegu mitte midagi ei ole ja tellida ei saa :). Nii et kui kellelgi on hea idee, kus saada pidurivõimendit koos pedaali silindriga, esimesi pidurikettaid ja tagumisi piduriklotse andku teada. :).

Postitatud: 02 Juun 2008 13:57
Postitas nuga
antsa911 kirjutas:Nii et kui kellelgi on hea idee, kus saada pidurivõimendit koos pedaali silindriga
Oot-oot, sa tahad pidurivõimendit uut tellida? :P
Pidurivõimendit saab ainult UM'st ja see maksab kardetavasti rohkem kui su auto kokku. Nii et kui kahtlustad pidurivõimendi riket, siis otsi parem kasutatud asendus.
Piduri peasilindriga on selline lugu, et eestist seda b-osana tellida ei õnnestugi. Ise sain omale WN'st uue, aga samuti suhteliselt kräbeda hinna eest.

Postitatud: 02 Juun 2008 13:59
Postitas Priit Peljo
antsa911 kirjutas:kus saada esimesi pidurikettaid ja tagumisi piduriklotse andku teada. :).
http://www.autoosad.ee/

PIDURIPEASILINDRI REM.KOMPL Austraalia 110.-eeki
ATE PIDURI SÜSTEEM 20,64 MM


PIDURIKETAS, ESI Itaalia 312.-eeki
DIAM 255 x 12,6 TK

TRUMMELPIDURIKLOTSIDE KOMPLEKT, TAGA ATE PIDURISÜSTEEM Itaalia 274.-eeki
KOMPLEKTIS 4 KLOTSI KAHELE RATTALE. DIAM 250 x 42 Pilt KOMPL

Postitatud: 02 Juun 2008 14:37
Postitas Priit
antsa911 kirjutas:Nii et kui kellelgi on hea idee, kus saada pidurivõimendit koos pedaali silindriga
Pidurivõimendi täiesti pakkuda 8)

Postitatud: 02 Juun 2008 20:21
Postitas raunz
Pidurivõimenditega on veel see jama, et E30-le M50 mootorit pannes on kõige kavalam E21 pidurivõimendit kasutada. Seetõttu E21 omad suht otsas igaltpoolt, tasub priidu oma ära võtta. Ma ise mingi 4 või 5 pidurivõimu müünud :D

B osade jaoks soovitan eelkõige www.ladu24.ee
Suht sama, mis autoosad.ee aga vist veidi parema valikuga.

Postitatud: 02 Juun 2008 22:20
Postitas antsa911
Autoasi mul siin kõrval kohe, lähen käin seal ära. Pidurivõimul pole häda midagi peale selle, et seal üks väasinud tihend. Vaja oleks vaid pedaali silindrit, mis pahinal läbi ajab.

Postitatud: 04 Juun 2008 12:31
Postitas antsa911
Peale vestlust Raunz'iga tundub, et pidurite mure on pigem pikk seismine kui mingi leke, sest võimendi töötab ja lekkeid ei ole. Uurisin ka ketaste ja klotside hindasid ning tundub, et auto-osad on siiani ka kõige odavam koht.

Postitatud: 26 Juun 2008 09:32
Postitas antsa911
Tegelikult oli piduritel viga hoopis see, et tagumise ratta mansett oli kulunud ja ajas õli välja. Nüüdseks masin täiesti pidurdab, ainult puudu on veel käsipidur. Üle jäi ka 1 tagumise töösilindri remontkomplekt, kui kellelgi peaks vaja minema siis on olemas.

Masinast sai kauge kaarega välja lennutatud keskkonsool, mis mulle kohe üldse ei meeldi ja jääbki lihtsalt tühjaks keskosa armatuuri all. Palju kenam on kohe. Nüüd tuleks vaid makile mingi koht mõelda.

Lisaks hakkas ka uute 4 elektroodiga küünaldega mootor lonkama. Võib ka olla, et see tegi ka enne nii, kuid miskit oleks nagu süütesüsteemis mäda. Muidugi on vanad küünlajuhtmed ka probleem, sest jagaja kaas tundub seest korralike kontaktidega ja süsi on ka keskel terve.

Lisaks oleks nüüd uut tagumist pütti vaja summutajale, sest see on lootusetult lagunenud.

Kõige suurem mure on aga karburaatoriga, sest sellel on päris mitu vaakumi otsa, mis kõik on hetkel omavahel kokku ühendatud ja nii masin töötab aga ilmselt nii see olema ei peaks. Kui kellelgi on joonis oleksin väga tänulik.

Postitatud: 26 Juun 2008 11:14
Postitas raunz
Miks siis keskkonsool ei meeldi? Too oli väga räbal?
4 elektroodiga küünlaid ma nii vanale autole ei paneks, pigem teevad halba kui head. Samamoodi ei tasu sellisesse mootorisse täissünti sisse panna :P
Pane 1 elektroodiga küünlad tagasi ja vaata mis siis teeb. Jagaja kaane, rootori osta kah raudselt uued, need ei maksa eriti aga vahe võib pärast päris suur olla.

Postitatud: 30 Juun 2008 09:42
Postitas antsa911
Ei ole kellelgi karburaatori voolikute skeemi või pilti?

Postitatud: 30 Juun 2008 10:18
Postitas Ruut
Milline karpa?

Postitatud: 30 Juun 2008 10:29
Postitas ullivilli
Kas vahepeal ringi liikunud E21 remondi manuaalis ei ole midagi sellelaadset skeemi, mida sul vaja on?
Kiire otsing: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... ht=manuaal

Postitatud: 02 Juul 2008 09:13
Postitas antsa911
Manuaalist ei ole kasu, tean seda ja olen lapanud, seal ei ole vaakumvoolikute vedamise kohta midagi ega pildilt samamoodi ei suuda leida karpat, mis peal on. Tõesti ei tea mis sorti, marki karpaga võiks tegemist olla. Ilmselt originaal, kuid pead anda ei saa. Järgmiseks korraks pilt minu poolt, äkki siis keegi oskab juhendada.

Postitatud: 02 Juul 2008 09:26
Postitas sysi
Karburaatori tootja ja mudel on alati kuskil instrumendi enda peal ka kirjas.

Postitatud: 02 Juul 2008 12:13
Postitas antsa911
raunz kirjutas:Miks siis keskkonsool ei meeldi? Too oli väga räbal?
4 elektroodiga küünlaid ma nii vanale autole ei paneks, pigem teevad halba kui head. Samamoodi ei tasu sellisesse mootorisse täissünti sisse panna :P
Pane 1 elektroodiga küünlad tagasi ja vaata mis siis teeb. Jagaja kaane, rootori osta kah raudselt uued, need ei maksa eriti aga vahe võib pärast päris suur olla.

Kas oskad öelda kust tellida rootor ja kaas? Suvalisest poest või peaks UM poole pöörduma?