2. leht 4-st
Postitatud: 20 Juun 2005 20:28
Postitas tanele28
See tiiva alune suht jube

aga küll tööga selle korda saab
Huvitav mis mu 5esel need tiivalused teevad kardan et need pole ka midagi roosilist

Postitatud: 20 Juun 2005 21:40
Postitas kustas
Käisin ka kaemas seda autot... Tunnistan, et pildi pealt tundub asi palju hullem. Lihtne, kõiges on süüdi Tõnise kaamera

Postitatud: 20 Juun 2005 22:06
Postitas tanele28
Üldiselt olen tähelepand et 7mene nii ussi sõbralik pole nagu 5ene 5ene ussitab ikka mõnuga, see foto jah vb moonutab sutsu aga seitsme kohta päris korralik uss
Postitatud: 22 Juun 2005 18:48
Postitas tõnis
Nüüd siis pisut tiivaalust lammutatud:
Enne lahti lõikamist tegin väikesed šablonid ja nende järgi uued detailid:
Need plekitükid on esialgu toorikud, paikasobitamisel lõikan või painutan sealt kust vaja ja siis keevitan nurga kokku

.
Postitatud: 22 Juun 2005 20:04
Postitas Priit Peljo
Õnneks ei võtnud ma seda tööd ise ette nagu alguses plaanisin.
Selline töö nõuab ikka tõelise meistrimehe kätt.
Postitatud: 23 Juun 2005 00:39
Postitas Mart
Jube nõrgalt on see amordipüstik ehitatud, e30 on vähemalt ruumiline tala, siin aga ainult l kuju + auto 2x raskem

Aga kere jah ikka väga läbi, äkki oleks mõtekam mõni korralik kere osta ja sinna see salong tõsta?
Postitatud: 26 Juun 2005 16:32
Postitas tõnis
Esimene plekk paigas:
ja ülejäänud sinna külge:
Seejärel puhastamine, kruntimine ja liitmikuhermeetik:
Grafiit pigiga üle:
Ja ongi üks lansekas päästetud:

Postitatud: 26 Juun 2005 21:54
Postitas Priit Peljo
Priit Peljo kirjutas:Õnneks ei võtnud ma seda tööd ise ette nagu alguses plaanisin.
Selline töö nõuab ikka tõelise meistrimehe kätt.
Pisar tuleb silma.
Jään tõnisele eluaegseks võlglaseks.
Postitatud: 27 Juun 2005 19:09
Postitas Jaan
No näed siis - asjad arenevad

Mootoriruumis peab ilmselt mõni spetsialist ka viimistluse ja värvitööd ette võtma

Postitatud: 27 Juun 2005 19:46
Postitas tõnis
Täna sai siis teine pool laiali lammutatud. Küll ma nägin vaeva tiiva maha võtmisega, kuumutasin liite mastiksit, lõikasin noaga, aga ikka ära ei tule. Lõpuks avastasin et keegi hea mees oli kereremonti teinud, auto saanud vasakusse esinurka paugu, see tiivaalt taastamatta jäetud, tiiva alumine kinnitus läbi roostetanud ja seejärel tiiva lisakruvidega kinni pannud. Kruvid olid nii kavalalt peidetud, pead jäid väljapoole tiiva peale ja kinni pahteldatud

.
Väike pilt ka esinurgast:
Ja muidugi väike üllatusmoment tuli tiiva alt ka, kui pori maha lükatud siis ei jäänudki eriti midagi sinna alles

.

Postitatud: 27 Juun 2005 22:20
Postitas Priit Peljo
tõnis kirjutas:Täna sai siis teine pool laiali lammutatud. Küll ma nägin vaeva tiiva maha võtmisega, kuumutasin liite mastiksit, lõikasin noaga, aga ikka ära ei tule. Lõpuks avastasin et keegi hea mees oli kereremonti teinud, auto saanud vasakusse esinurka paugu, see tiivaalt taastamatta jäetud, tiiva alumine kinnitus läbi roostetanud ja seejärel tiiva lisakruvidega kinni pannud. Kruvid olid nii kavalalt peidetud, pead jäid väljapoole tiiva peale ja kinni pahteldatud

.
Väike pilt ka esinurgast:
Ja muidugi väike üllatusmoment tuli tiiva alt ka, kui pori maha lükatud siis ei jäänudki eriti midagi sinna alles 
.

Postitatud: 15 Juul 2005 14:22
Postitas Priit Peljo
Pildid mida Tõnise kommentaarides näha pole asuvad
SIIN.
Postitatud: 23 Juul 2005 12:40
Postitas Priit Peljo
Jaani soovitusel täna mõned pildid tehtud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album188
Huvitav info sellel pildil

Postitatud: 25 Juul 2005 10:04
Postitas Jaan
Sinu autol on palju igasuguseid huvitavaid nüansse varuks - nagu näiteks silt kuueaastase garantii kohta, siis see silt aknapesuvedeliku paagil (millest on näha ka sellise huvitava mudeli nagu 725 olemasolu kunagi minevikus) ja... veel mõned asjad. Ehtne BMW ajaloo näide

Postitatud: 25 Juul 2005 10:56
Postitas nuga
Kleepsudega on see kurb teema, et auto värvimisega kipuvad nad kaotsi minema

BMW esindusest neid enamust kahjuks saada enam pole. Variant on replica lasta teha või tellida näiteks sellisest kohast nagu
http://www.carclassic.biz/
Vaatasin, et su auto on toodetud 9/78. E21'l kasutati sellist istmeliigutamismehhanismi kuni 10/78, kas ka e23'l?
Väga kena värv see kaschmir metallic, peaks mainima
Ahjaa, pildilingid sättisin kah õigeks, nüüd peaks pildid ilusti näha olema

Postitatud: 25 Juul 2005 11:59
Postitas Jaan
Mõned kleepsud on Saksamaal veel täiesti saadaval. Ainult, et vahetevahel on neile tellimisel kehtestatud mingi miinimumkogus - näiteks 100tk

Mõnikord saab ühekaupa

Miks mul on selline tunne, et Saksamaal saaks neid ka tavaline inimene esindusest ühekaupa osta...

Millest see meil oleneb - pole senimaani aru saanud

Siltidest veel... WN-is liigub samuti mõningaid silte

Postitatud: 25 Juul 2005 12:10
Postitas nuga
Huvitav, et tallinna mehed on um'ga seoses tihti rääkinud tellimise miinimumkogustest. Tartus küll nagu sellisest asjast kuulnud ei ole

Postitatud: 25 Juul 2005 12:51
Postitas Jaan
See vist oleneb sellest kes sulle parajasti osa letitaga müümas on... Seda on huvitav kuulda, et Tartus sellist teemat ei ole. Ei tea kas see on tingitud sellest, et Tartu Saksamaale lähemal on (positiivne mõju)

Postitatud: 25 Juul 2005 13:19
Postitas nuga
Jaan kirjutas:nagu näiteks silt kuueaastase garantii kohta
See silt on mul kleepimata kujul koos korralise hoolduse kleepsudega hooldusraamatu vahel olemas

Ei teagi, kas raatsib kasutusse võtta

Postitatud: 25 Juul 2005 15:51
Postitas Jaan
Viimase lihvi mõttes võib ju peale kleepida. Siis on ka kleepsumajandus korras. Sa võid selle näiteks kiletada lasta. 25 aastat jälle rahulik
Priidule ütleks, et vaata kuidas su värvitoon uuena välja näeb

Nuga Bauri pealt on hästi näha. Kui sul kunagi tulevikus auto valmis - lased veel uue värvi peale.