2. leht 5-st
Postitatud: 27 Sept 2004 19:58
Postitas kustas
Ega seda ei tea mis mootor seal tegelt peal on aga ees iluvõrel läikis märk - 320i.
Postitatud: 27 Sept 2004 20:49
Postitas Bronco
äkki annad siis selle auto täpse asukoha... läheks kolmapäeval vaataks üle...
ehk saab omanikuga kaubale kui asi tõesti on see mida loodan:)
Postitatud: 27 Sept 2004 22:04
Postitas kustas
Saatsin PS'i...
Postitatud: 28 Sept 2004 09:22
Postitas Arvo
Bronco kirjutas:äkki annad siis selle auto täpse asukoha... läheks kolmapäeval vaataks üle...
ehk saab omanikuga kaubale kui asi tõesti on see mida loodan:)
Niiehknaa anna teada millega tegemist ja kas asi ka müügiks, pilti võiks ka teha... Pakun huupi, et korras E21 320i on way rariteetsem kui 323i.
Postitatud: 28 Sept 2004 10:37
Postitas Bronco
Auto number on siis 723 ACP
ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...
st. käisin siis vaatamas, kedagi läheduses kahjuks ei näinud, kuid kiri ees oli 320 ikkagi, ning oli peale facelifti mudel, ehk suure tõenäosusega ikkagi tavaline R6 karpamootor.
Auto iseenesest oli nii ja naa, värvkate oli suhteliselt korralik, kuid juhipoolne uksepost (tagaistuja klaasi juures) kobrutas ning neid kohti oli veel, stanged olid isegis suht sirged...
nujah, fotoka unustasin maha ning kui tavaline 320 on siis ei plaani ka uuesti vaatama minna...
Postitatud: 28 Sept 2004 15:36
Postitas nuga
Bronco kirjutas:Auto number on siis 723 ACP
ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...
tegemist siis jah '80 320/6'ga
Kui võrrelda 320i (4-sil.) ja 323i toodanguarve, siis viimast tehti tõesti rohkem aga mitte oluliselt. Tootmismaht oli 98 000 vs. 137 000.
320i'st veel haruldasem peaks olema 2,0l m10 mootori ja karpaga variant, mida toodeti natukene tootmisprotsessi alguses.
Postitatud: 28 Sept 2004 16:34
Postitas kustas
Bronco, miks siis r6 ei sobi? Ja mis teema see on, et Nuga vaatab järele? Kas sul Nuga on kuhugi andmebaasi ligipääs? lihtsalt uudishimulik...

[/b]
Postitatud: 28 Sept 2004 16:37
Postitas kustas
Aa, seda ka, et pidevalt jääb silma mulle (Paldiski mnt. ääres) merimetsa selveri parklas seisev valge (mustade tagatuledega) e21. Lähen millalgi uurin seda ka, sest see seisab seal juba pikemat aega...(?)
Postitatud: 28 Sept 2004 16:37
Postitas sysi
valitsus salgab juhtunut.
Postitatud: 28 Sept 2004 16:38
Postitas kustas
Sysi ja Nuga on mingid kahtlased vennad vist...

Postitatud: 28 Sept 2004 19:51
Postitas Bronco
interscope kirjutas:Bronco, miks siis r6 ei sobi? Ja mis teema see on, et Nuga vaatab järele? Kas sul Nuga on kuhugi andmebaasi ligipääs? lihtsalt uudishimulik...

[/b]
kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...
Postitatud: 30 Sept 2004 21:55
Postitas nuga
interscope kirjutas:Sain hiljuti teada, et minu onu talu(märjamaalt 7km) naabrimehel olevat '90'date lõpus olnud mingisugune e21'e kerega ALPINA
Interscope, äkki viitsid selle väidetava alpina kohta midagi täpsemat välja uurida või jälgi ajada.
Postitatud: 01 Okt 2004 05:49
Postitas kustas
ok. lähen laupäeval maale, siis võin uurida....
Postitatud: 02 Okt 2004 16:50
Postitas tõnis
kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...[/quote]
tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust

, kas sa üldse oled e21 R6 karpamootoriga tegemist teinud

Postitatud: 02 Okt 2004 18:13
Postitas Bronco
tõnis kirjutas:kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...
tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust

, kas sa üldse oled e21 R6 karpamootoriga tegemist teinud

[/quote]
Ühega olen kunagi proovisõitu teinud... No üldiselt kuna sa omad 320 nagu aru saan siis me saame seda ju proovida kunagi

äkki demod mulle 2.0 karpamootori võlusid
Mina seda mootorit igastahes eriti ei hinda...
PS. ei, ei ole ise omanud selle mootoriga isendit

Postitatud: 03 Okt 2004 17:12
Postitas tõnis
jah ma oman praegu 320 ja olen enne ka omanud sellist isendit, 90 000 sai kunagi sellisega läbi sõidetud, kui kunagi praeguse liikuma saan siis võin natuke selle võlusid demoda küll

Postitatud: 03 Okt 2004 17:50
Postitas kustas
nuga kirjutas:interscope kirjutas:Sain hiljuti teada, et minu onu talu(märjamaalt 7km) naabrimehel olevat '90'date lõpus olnud mingisugune e21'e kerega ALPINA
Interscope, äkki viitsid selle väidetava alpina kohta midagi täpsemat välja uurida või jälgi ajada.
käisin laupäeval siis märjamaal aga ei saanud seda vana kätte, proovin kunagi uuesti...
Postitatud: 04 Okt 2004 11:06
Postitas Arvo
Bronco kirjutas:
Mina seda mootorit igastahes eriti ei hinda...
Samad sõnad, mootoril paberite järgi nagu jõudu peaks olema aga autot need millegipärast hästi ei liiguta. Seda "magusat" osa on ainult seal üleval otsas 1000 pöörde jagu, M10 318i igatahes on hulga paindlikum, kujutan enne, et M10 2.0 võib "kolmest" juba päris meeldivalt edasi viia.
Postitatud: 08 Okt 2004 19:45
Postitas indrek
Mind väga huvitab see valgete tagasuundadega 528i,kus see auto pildi peale jäänud on?
Postitatud: 08 Okt 2004 21:19
Postitas kustas
see ju flash'i all.....
igatahes arvan, et selle pildigi mingi kala....
