BMW 315, 1982 - Kustas
Mul üks küsimus mootoripatjade kohta, ehk keegi oskab aidata. Tahtsin osta siis oma autole uusi B mootoripatju, selliset poest nagu Autoekspert. Müüja vastas, et E21'le pole neid saada. Uuris natuke, helistas tagasi ning rääkis, et alternatiivina võiksin kasutada E30 R4 mootoripatju. Kui tõsi see on? Originaal tootekoodi järgi sobivad minu autole ainult E21 M10 mootoripadjad.
Muidu ostaksin esindusest originaal motopadjad, kuid ma ei tea, kas neid peale talve enam kasutan.
Muidu ostaksin esindusest originaal motopadjad, kuid ma ei tea, kas neid peale talve enam kasutan.
Vale summuti vs veovõll


Korralik Walkeri summuti Raunzi varudest

Lekkiv differ

Ja kõige lõpuks avastasin, et vasakpoolne paak lekib

Ühesõnaga ennem ma seda masinat käima ei pane, kui korralikku paaki all ei ole. Kuidas ma kütuse sealt kätte saaksin?


Korralik Walkeri summuti Raunzi varudest

Lekkiv differ

Ja kõige lõpuks avastasin, et vasakpoolne paak lekib


Ühesõnaga ennem ma seda masinat käima ei pane, kui korralikku paaki all ei ole. Kuidas ma kütuse sealt kätte saaksin?
Viimati muutis kustas, 28 Dets 2007 18:54, muudetud 1 kord kokku.
tal karpamootor...meelis k kirjutas: Löö torniga auk sisse paagipõhja või ühenda bensiinipump akuga ning pumpa välja. Minu mõtted
aga muidu võtad vooliku, ning tõmbad niipalju kui saad välja, sisse jääb vast minig 2-5L. Siis võtad juhipoolse paagi lahti ning pesast välja "rippu". teoorias peaks enamus bensiinist sinna kogunema, siis lased lahti kahe paagi vahelise ühendustoru ja peal olema tuulutuse, ning võtad paagi alt, hoides nii, et bensiin ühenduskohast välja ei jookseks, ning siis kallad sealt selle kanistrisse.
Nii tegin mina mingi kuu tagasi, 2 korda

Kütust näitas näidiku järgi natuke üle 20 liitri, reaalselt vist natuke rohkem.nuga kirjutas:Palju seal kütust sees oli, kui ta lekkis?kustas kirjutas:Ja kõige lõpuks avastasin, et vasakpoolne paak lekib
Ja siin veel üks pilt käigukasti kinnitusest, ja selle kummipuksist.

Viimati muutis kustas, 28 Dets 2007 18:55, muudetud 1 kord kokku.
Nonii, leidsin ühe venna, kes ehitab oma E21'st selle, mis on minulgi plaanis.
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Minu projekti puhul tuleb kasutusse E36 M42B18, mis arendab 103kW vs E30 M42B18 100kW vastu. Käigukasti kasutab E36 318is Getrag 240, mida kasutati interneti andmetel ka E21 318i peal 83'l aastal. Kui mu teooria paika peab, siis peaks see mootori swap olema suht bolt-on (koos Tõnise abiga st
). Aga ennem kõike seda ostan omale uue vasaku poolraami ja esipaneeli, mis Tõnise käe läbi auto külge saavad.
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Minu projekti puhul tuleb kasutusse E36 M42B18, mis arendab 103kW vs E30 M42B18 100kW vastu. Käigukasti kasutab E36 318is Getrag 240, mida kasutati interneti andmetel ka E21 318i peal 83'l aastal. Kui mu teooria paika peab, siis peaks see mootori swap olema suht bolt-on (koos Tõnise abiga st

See 3kw vahe on pigem psühholoogiline. Tegelikult on neil kahel mootoril imepisikesed erinevused. Sisselake kolle, e36 versioonil on rihmarattad laia rihma jaoks ja veel nipet näpet. Saadavad tuuningchipid sobivad ka mõlemale mudelile...kustas kirjutas:Minu projekti puhul tuleb kasutusse E36 M42B18, mis arendab 103kW vs E30 M42B18 100kW vastu.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kas veidi järgiaidatud M10 mootor poleks parem lahendus? Umbes samad hobujõud tuleks M10-st suhteliselt odavamalt kätte ning juppide saadavus on sellele tunduvalt suurem ning ehitamine odavam.kustas kirjutas:Nonii, leidsin ühe venna, kes ehitab oma E21'st selle, mis on minulgi plaanis.
Lisaks muidugi veel visuaalne aspekt... need uuemaaja "libeda välimusega" mootorid vanakooli masina kapoti alla ei näe minuarust kuigi viisakad välja.
E10 2002
Eks see vist maitse värk ole. Pea kõigist BMW mootoritest on võimalik väga viisakad jõunumbrid kätte saada. Miks panna uuem mootor, mida tehases ei pandud? Ehk sellepärast et on veidi huvitavam ja omanäolisem.Arvo kirjutas:Kas veidi järgiaidatud M10 mootor poleks parem lahendus? Umbes samad hobujõud tuleks M10-st suhteliselt odavamalt kätte ning juppide saadavus on sellele tunduvalt suurem ning ehitamine odavam.kustas kirjutas:Nonii, leidsin ühe venna, kes ehitab oma E21'st selle, mis on minulgi plaanis.
Lisaks muidugi veel visuaalne aspekt... need uuemaaja "libeda välimusega" mootorid vanakooli masina kapoti alla ei näe minuarust kuigi viisakad välja.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
M42 on siiski M10'st ikka peajagu üle potensiaali poolest.
M10 sportversioon oli ju S14 aga 2,5 liitrine S14 mootor vahetati hiljem BMW võidusõiduautodel välja sama võimsa kuid vaid 2 liitrise kubatuuriga S42 mootori vastu mis siis oli Motospordi versioon M42 mootorist.
M10 sportversioon oli ju S14 aga 2,5 liitrine S14 mootor vahetati hiljem BMW võidusõiduautodel välja sama võimsa kuid vaid 2 liitrise kubatuuriga S42 mootori vastu mis siis oli Motospordi versioon M42 mootorist.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Eks nende uuemate ja pealt siledamate motodega on võimalus lihtsama vaevaga suuremaid võimsusnumbreid kapotialla saada. Ise eelistaksin natuke rohkem vaeva näha ja proovida midagi omaaegsest valmis nikerdada, iseasi kas sama mis uuemaga kätte saab, aga huvitavam on.
Kustasel on päris vihased plaanid selle e21 kopsikuga, vaatab kas midagi kevadeks koorub ka . Teen omaltpoolt kõik selleks et tal kerge võistlusmoment tekiks ja asi edeneks
.
Kustasel on päris vihased plaanid selle e21 kopsikuga, vaatab kas midagi kevadeks koorub ka . Teen omaltpoolt kõik selleks et tal kerge võistlusmoment tekiks ja asi edeneks

Carclassic OÜ