BMW 315, 1982 - Kustas

Foorumiliikmete autod.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Mul üks küsimus mootoripatjade kohta, ehk keegi oskab aidata. Tahtsin osta siis oma autole uusi B mootoripatju, selliset poest nagu Autoekspert. Müüja vastas, et E21'le pole neid saada. Uuris natuke, helistas tagasi ning rääkis, et alternatiivina võiksin kasutada E30 R4 mootoripatju. Kui tõsi see on? Originaal tootekoodi järgi sobivad minu autole ainult E21 M10 mootoripadjad.

Muidu ostaksin esindusest originaal motopadjad, kuid ma ei tea, kas neid peale talve enam kasutan.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

võib-olla mu mälu petab, aga 1 padi sobis tõesti e30 pealt.
teine padi oli aga kõrgem, seda pole ühelgi teisel mudelil näinud...
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Ei sobi e30 padjad.

Proovisin seda väiksemat (kõrvalistuja poolset) patja vahetada e30 oma vastu, kuid polt jäi lühikeseks. Ehk siis e21 mootorikäpp on paksem, ning polt ei ulatu läbi.

Otsi korralik kasutatud, või telli ikka uued õiged asjad.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Ok, tänud. Otsin siis veel mujalt firmadest õigeid asju.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Vale summuti vs veovõll
Pilt
Pilt

Korralik Walkeri summuti Raunzi varudest
Pilt

Lekkiv differ
Pilt

Ja kõige lõpuks avastasin, et vasakpoolne paak lekib :?
Pilt

Ühesõnaga ennem ma seda masinat käima ei pane, kui korralikku paaki all ei ole. Kuidas ma kütuse sealt kätte saaksin?
Viimati muutis kustas, 28 Dets 2007 18:54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

kustas kirjutas:Ühesõnaga ennem ma seda masinat käima ei pane, kui korralikku paaki all ei ole. Kuidas ma kütuse sealt kätte saaksin?
Löö torniga auk sisse paagipõhja või ühenda bensiinipump akuga ning pumpa välja. Minu mõtted :roll:
e28 528iA '84
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

meelis k kirjutas: Löö torniga auk sisse paagipõhja või ühenda bensiinipump akuga ning pumpa välja. Minu mõtted :roll:
tal karpamootor...

aga muidu võtad vooliku, ning tõmbad niipalju kui saad välja, sisse jääb vast minig 2-5L. Siis võtad juhipoolse paagi lahti ning pesast välja "rippu". teoorias peaks enamus bensiinist sinna kogunema, siis lased lahti kahe paagi vahelise ühendustoru ja peal olema tuulutuse, ning võtad paagi alt, hoides nii, et bensiin ühenduskohast välja ei jookseks, ning siis kallad sealt selle kanistrisse.

Nii tegin mina mingi kuu tagasi, 2 korda :P
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Tänud, võtan täna käsile.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3092
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

kustas kirjutas:Ja kõige lõpuks avastasin, et vasakpoolne paak lekib :?
Palju seal kütust sees oli, kui ta lekkis?
Mul bauril on kah sama probleem, aga niikaua kuni üle 40 liitri sisse ei pane, siis ei leki :oops:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ja kütuseosuti järgi võib ka veidi eksida... kui Nugaga musta 323i'd lammutasime, siis näidik näitas nulli ja kui paagi alt ära võtsin, siis voolas hea paarkümmend liitrit kütust maha (ja kiire tegutsemise tõttu ka kanistrisse)
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

nuga kirjutas:
kustas kirjutas:Ja kõige lõpuks avastasin, et vasakpoolne paak lekib :?
Palju seal kütust sees oli, kui ta lekkis?
Kütust näitas näidiku järgi natuke üle 20 liitri, reaalselt vist natuke rohkem.

Ja siin veel üks pilt käigukasti kinnitusest, ja selle kummipuksist.

Pilt
Viimati muutis kustas, 28 Dets 2007 18:55, muudetud 1 kord kokku.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Nonii, leidsin ühe venna, kes ehitab oma E21'st selle, mis on minulgi plaanis.
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Minu projekti puhul tuleb kasutusse E36 M42B18, mis arendab 103kW vs E30 M42B18 100kW vastu. Käigukasti kasutab E36 318is Getrag 240, mida kasutati interneti andmetel ka E21 318i peal 83'l aastal. Kui mu teooria paika peab, siis peaks see mootori swap olema suht bolt-on (koos Tõnise abiga st :P). Aga ennem kõike seda ostan omale uue vasaku poolraami ja esipaneeli, mis Tõnise käe läbi auto külge saavad.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Kusjuures, mina paneks sama mootori e21-le. Vähemalt plaan on selline, kui leian mingi enam-vähem kere, millele istutada.

Loodan varsti siis lugeda esimesest sõidust M42 mootoriga :)
e28 528iA '84
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Nugale kaks pilti "kinnisest" iluvõrest.

Pilt
Pilt
Viimati muutis kustas, 28 Dets 2007 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

kustas kirjutas:Minu projekti puhul tuleb kasutusse E36 M42B18, mis arendab 103kW vs E30 M42B18 100kW vastu.
See 3kw vahe on pigem psühholoogiline. Tegelikult on neil kahel mootoril imepisikesed erinevused. Sisselake kolle, e36 versioonil on rihmarattad laia rihma jaoks ja veel nipet näpet. Saadavad tuuningchipid sobivad ka mõlemale mudelile...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
elmut
Postitusi: 112
Liitunud: 13 Aug 2007 09:35

Postitus Postitas elmut »

kustas kirjutas:Nugale kaks pilti "kinnisest" iluvõrest.

Pilt
Pilt
Minu e21hel on parempoolne selline :wink:
Arvo
Postitusi: 1414
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

kustas kirjutas:Nonii, leidsin ühe venna, kes ehitab oma E21'st selle, mis on minulgi plaanis.
Kas veidi järgiaidatud M10 mootor poleks parem lahendus? Umbes samad hobujõud tuleks M10-st suhteliselt odavamalt kätte ning juppide saadavus on sellele tunduvalt suurem ning ehitamine odavam.
Lisaks muidugi veel visuaalne aspekt... need uuemaaja "libeda välimusega" mootorid vanakooli masina kapoti alla ei näe minuarust kuigi viisakad välja.
E10 2002
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Arvo kirjutas:
kustas kirjutas:Nonii, leidsin ühe venna, kes ehitab oma E21'st selle, mis on minulgi plaanis.
Kas veidi järgiaidatud M10 mootor poleks parem lahendus? Umbes samad hobujõud tuleks M10-st suhteliselt odavamalt kätte ning juppide saadavus on sellele tunduvalt suurem ning ehitamine odavam.
Lisaks muidugi veel visuaalne aspekt... need uuemaaja "libeda välimusega" mootorid vanakooli masina kapoti alla ei näe minuarust kuigi viisakad välja.
Eks see vist maitse värk ole. Pea kõigist BMW mootoritest on võimalik väga viisakad jõunumbrid kätte saada. Miks panna uuem mootor, mida tehases ei pandud? Ehk sellepärast et on veidi huvitavam ja omanäolisem.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

M42 on siiski M10'st ikka peajagu üle potensiaali poolest.

M10 sportversioon oli ju S14 aga 2,5 liitrine S14 mootor vahetati hiljem BMW võidusõiduautodel välja sama võimsa kuid vaid 2 liitrise kubatuuriga S42 mootori vastu mis siis oli Motospordi versioon M42 mootorist.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Eks nende uuemate ja pealt siledamate motodega on võimalus lihtsama vaevaga suuremaid võimsusnumbreid kapotialla saada. Ise eelistaksin natuke rohkem vaeva näha ja proovida midagi omaaegsest valmis nikerdada, iseasi kas sama mis uuemaga kätte saab, aga huvitavam on.

Kustasel on päris vihased plaanid selle e21 kopsikuga, vaatab kas midagi kevadeks koorub ka . Teen omaltpoolt kõik selleks et tal kerge võistlusmoment tekiks ja asi edeneks :twisted: .
Carclassic OÜ
Suletud