BMW,E28, 525i, 1981.Ökosohver

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

:)

Postitus Postitas ökosohver »

vat kui tore...aga teha on tal veel kyll ja kyll. praeguseks on esisillas k6ik uued osad...peagi saabub keevitamisekoht. jne jne ...ytleme nii et 70% autohinnast on juba remondi all..aga no s6ita on ka saanud ikka:)
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

nipet näpet

Postitus Postitas ökosohver »

juhtub keegi tallinna ja selle lähiymbruses olema teadja inimene kes klappe regullida m6istaks. oleks vaja...

tänud ette...:)
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Pilt

Vaatasin oma arvutis olevaid haininade pilte. Ning velje järgi ütleks, et sama auto. Ilus pilt igatahes :)
e28 528iA '84
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

ahnii

Postitus Postitas ökosohver »

see tähendab et ta o varem ka sinu valdustes olnud?kui nii siis huvitab mis temaga vahepeal ka remondi osas teostatud on=?
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Re: ahnii

Postitus Postitas meelis k »

ökosohver kirjutas:see tähendab et ta o varem ka sinu valdustes olnud?kui nii siis huvitab mis temaga vahepeal ka remondi osas teostatud on=?
Ei ole minu oma olnud :)

On kombeks ilusamate autode pilte vahel oma arvutisse salvestada :)
Carrating.ee oli ka see auto vist üleval. Aga seal nii palju autosid, et ei viitsi hetkel üles otsida.
e28 528iA '84
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

asoo

Postitus Postitas ökosohver »

noh carratingus on olemas kahju kyll aga mitte minu poolt lisatud kyll aga ylejärgmise omaniku poolt lisatud auto mis oli ennemasti niiöelda mu esimene auto:) http://www.carrating.org/car.php?14351? ... &lk=2&#com
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

tehnilist

Postitus Postitas ökosohver »

mul on siin paar päeva juhtunud s6idu ajal selline situatsioon kus spidomeeter lakkab hektkeks töötamast mist6ttu kaob ära ylevaade hetkekiirusest...koputades kellaplokile hektkeks seier liigutab end kuigi siiski töötab nagu ise tahab. tahaksingi teada kust ma peaksin vea leidmiseks alustama... olen kuulnud yhendusvigadest kellaplokis eriti just vanade autode näol...aga äkki on keegi targem kes on selle jama yle elanud...???


tänud ette:)
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Mait kirjutas: Siin siis mõned pildid sellest autost kui see minu sõbra oma oli http://www.carrating.org/car.php?11897
Edu!!!
aastarv,kubatuur ja ka number on siis aastatega muutunud:D
Välimusest ei räägi...(kui see ikka on sama auto?)
Tulihingeline bmw fänn:)
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

Postitus Postitas ökosohver »

Mait kirjutas:
Siin siis mõned pildid sellest autost kui see minu sõbra oma oli http://www.carrating.org/car.php?11897
Edu!!!

aastarv,kubatuur ja ka number on siis aastatega muutunud:D
Välimusest ei räägi...(kui see ikka on sama auto?)
_________________
Jalgsi=)...hea odav liikumisv6imalus:D

noh aga roostet on ka piisavalt :)
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

attention

Postitus Postitas ökosohver »

kellel on pakkuda 195/65 r15 talvekaid et kui on yle siis v6ib ka märku anda :)
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

terv.

Postitus Postitas ökosohver »

Kuna ma tean ise ka et ma just eriti huvitav inimene tehnikas pole ja mu autogi jätab siin nii m6negi taibu kylmaks, ei tähenda veel seda et ma saaksin enda teada jätta vahepeal toimunust.

5nov. sai käidud tõnise juures ja diffrikinnitus mis oli roostes on nyydseks asendatud uuega... tänud tõnisele selle vaeva eest.
12-nov. sai vahetatud see logisev pooltelg tiba kobedama vastu ja yhtlasi ette ka korralikud papud sest eelmised olid kyll juba minekul. Tänud valdekule siis lisa ajakulutuse eest.
Järgmine samm on termostaadi vahetus eks ma enne syvenen teooriasse kui hakkan opereerima. ja järgmine asi olekski nyyd murekysimus et äkki kellegil juhtub olema struttbar´i e28le ette siis...ja kohe v6iks ära rääkida ka hinna, juhul kui satub peale keegi kibekärme keevitaja meister jne et palju sellise asja eest raha ka kyitaks???

rohkem esialgu polegi midagi juhtunud. varsti saab ylevaatus otsa loodan et saan sealt ka oma j6uga läbi.

tore et pilgu peale viskasite:)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: terv.

Postitus Postitas Ruut »

ökosohver kirjutas: ja järgmine asi olekski nyyd murekysimus et äkki kellegil juhtub olema struttbar´i e28le ette siis...ja kohe v6iks ära rääkida ka hinna, juhul kui satub peale keegi kibekärme keevitaja meister jne et palju sellise asja eest raha ka kyitaks???
Milleks see, kas nina hakkab laiali vajuma?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

Postitus Postitas ökosohver »

pigem ennetaks laialivajumist...kapoti all on ennem mingi päris suure sigadusega hakkama saadud ja juba hakkavad praod vms tekkima
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

anomaaliad ja muud huvitavad asjad

Postitus Postitas ökosohver »

Kuna ma olen suht sulgkaaluline ja sellest tulenevalt ka kerge jalaga , lugedes siin teiste e28 omanike murelaste seiklustest, ei saa ma öelda et omagi masin suht prillikivi on... aga tehnika koha pealt mind huvitas kui kellegil on taipu vastata. Spidomeeter on hakanud ebakorrektselt töötama ehk siis esimene s6it peale ööd kuniks on läbitud oma 20 km töötab spidomeeter kenasti... edasi ta lihtsalt kord näitab ja samas ei näita...koputamisest kord on kasu kuigi yldiselt ei ole. on kellegil v
lja pakkuda mingi lahendus milles viga v6ib seisneda ise ekslikult arvasin et äkki niiskus teeb oma töö kui arvestada seda et praegu kylmakraadid et siis s6idu ajal väikse temperatuurimuutuse t6ttu ka sellised vead???

teiseks tahtsin kysida siduri kohta et kuidas käigupealt aru saada et ta l6ppema hakkab...??? mitte et ta ei libiseks v6i midagi viga oleks aga siiski??? muidu esimesed kogemused praeguse autoga v6rreldes endise e28 mis paar aastat tagasi oli siis omikul kylmaga on oma 2 kuni 3 minutit soojendust ja paigaltv6tul käigud lähevad ilusti sisse...varasemal e28 l kylmaga ei läinud mitte ykski käik sisse rääkimata sellest et tegelikult ka soojemate ilmadeda ei läinud 1 käik sisse mitte ennem kui kohapeal korraks 2 peale panna.

kolmandaks tahtsin kysida käsipiduri kohta et kas kellegil on oma isendil ka niiöelda POSTI TAHA käsipidur v6i neil ongi sellised rohkem j6u ja ilunumbrid salongikangi suhtes. mind huvitas kuidas selle käsipiduri effektiivsust tugevdada ?

neljandaks mind huvitaks milline on siis tegelik 2,5 110kw m30 mootori j6ud äkilisus ja minek ja kas äkkki kogu v6lu on siiski teatud pöörete juures??? kuna ma kiirenduse koha pealt olen pensjonär siis käiguvahetus toimub 3000 pöörde juures ja eriti alla 1500 pöörde mootorit vedada ei lase. mineku koha pealt pole nagu nuriseda sest pole seda proovida saanudki/tahtnudki. ehk m6ni pädevam yhes6naga oskaks öelda m6ne m6ttetera kuidas ma saaks selgeks teha kui korv autol mootor on .

adminnidele ja moderaatoritele mitte peavalu valmistades ma ei hakanud tehnika alla seda teemat panema ja sobitasin ta siiski niiöelda oma auto teemade alla. usun et selle peale ei pahanda keegi, nii on mustvalgelt ka juba ära näha mida see auto ka peegeldab.

ette tänades
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Nö. posti taha saad käsipiduri kui vahetad ära tossid, kettad, klotsid... Tavaliselt on tagumised käsipiduri trumlid numbri võrra suuremaks ussitanud ja igast p*ska täis.

Minekut tahad siis vajuta paremat pedaali ikka :twisted: BMW ei ole penskaristiilis sõitmiseks, osta siis diisel mersu juba :lol:

Ja käigukastis sünkrod kulunud tavaliselt.
5068708
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Spidomeetri kohta on selline kogemus... Regulaarselt sõites probleemi ei ole. Pärast mõnda pikemat seismist tahab spidomeeter "soojaks" sõitmist - ütleme... kiirusenäidik töötab, tahhomeeter mitte. Pärast nii... kilomeetri sõitmist võtab tahhomeetri taha. Ilmselt koguneb kuskile niiskus. Mulle soovitati spidokas välja võtta, elektroonika/pistikud niiskuse-eemaldajaga üle lasta ja asi uuesti kokku lapata. Pole jõudnud proovida aga see võib olla hea mõte. Spidokas saab oma signaali tagasillalt aga selle anduri viga on harvem juhus. Minu meelest on e23 ja e28 spidoprobleemid päris sarnased... Aeg teeb oma töö, trükiplaat korrodeerunud või pistikute ühendus kehv.

Kuna olen ise 500-ga päris palju sõitnud siis... kuidas saada aru, et sidur lõppema hakkab? No omast kogemusest rääkides siis ei saanudki enne aru kui ühel hetkel vedu ära kadus ja oligi kõik. Paar viimast kilomeetrit olid teistmoodi. Sidurit lahti võttes oli selge, et ketas läbi. Uus ketas ja läks jälle nagu paar kilomeetrit varem. Jutt käib praegusel juhul ühe 520i kogemuse põhjal.

Käikude kohta... esimene käik panna sisse ainult paigaltvõtuks. Näiteks enne foori pidurdades läksin 2 pealt kohe neutraali peale, juhul kui oli tarvis liikuma hakata siis väikse hoo pealt sai seda tehtud kohe teise käiguga.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

ma tänan ette :)

Postitus Postitas ökosohver »

nyyd sai siis m6lemad postitused loetud ja tahtsin öelda et ma kord olen juba selline inimene et autosse istudes iga vale liigutus, surin v6i mistahes muu anomaalia paneb m6tlema et mis nyyd siis minemas on...ja hakkan kohe aru pärima esimeselt ettejuhtuvalt inimeselt kellel on sama liiki auto. yhes6naga veidi kartlik v6i kujutan ehk liiiga palju ette, näiteks just see et vahest rool on keerates raske v6i päris kerge...esimesel juhul juba m6tlen et kas juba kumm tyhi v6ti tyhjenemas...v6i äki rooliv6imu 6li otsas, samas saab k6ik kontrollitud ja errorid nullitud kuni järgmise korrani, mineku koha pealt ma ikka pressin aeg ajalt kyll seda paremat pedaali ent praeguste ilmastiku oludega arvestades mu juhtimispilotaazi ei kipu tänavate vahel niiöelda driftima v6i lolli mängima sest seda teeb meite kandis iga kolmas reede 6htuti kerge meelemyrgi all... pigem ma teeks seda siis kui mul on veermik päris korras st siis et nii esisillas kui ka tagasillas on m6ningad jupid uute vastu vahetatud...tänud soovituse eest...spidomeetri osas ma siis v6tan ette peatselt selle kelladeploki opereerimise kuigi samas viimaste päevade jooksul pole viga olnud ehk ilmselt sellepärast et pidevalt on auto s6idus oolnud. siduri koha pealt mulle pigem esialgu tundub et minu paigalt v6tu maneer on libistamise koha pealt kyllalt napp kuid see ei tähenda järsku minekut...panin tähele s6bra autoga s6ites et vabastan pedaali järsult poolde vinna ja alles sealt vaikselt ylesse ent esimene tajumata asi oligi see et viimase sidur lahutas juba suht alt( minul keskelt) ja palju puudu jäänud kui auto oleks välja surnud...ega muud ilmselt jäägi yle kui lasta sidur yle kontrollida sest see oleks ka ebameeldiv kui ta mul järsult lõppeks ja keset s6itu. tänud tähelepaneku eest ja kellel juhtub olema kasutatud talverattaid kogu plekveljega soodsalt andku märku..peatselt oleks vaja kuna pidev kylm tekitab s6idukartust:)

ette tänades:)
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

tre

Postitus Postitas ökosohver »

talvekad all:) seekord sai kummid suht nurga tagant :) maakeeli...
Kasutaja avatar
YZK
Postitusi: 216
Liitunud: 23 Okt 2006 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas YZK »

läbisõitu vaevalt ,et jah keritud oli, oma asi et see mehhanism seal vaevalt et sõites toimiski.. 100km läbimise peale liigutas vaid 15km jagu numbreid edasi :lol:

vot,niisiis , on sellel autokesel nüüdseks uus omanik :P
Kasutaja avatar
ökosohver
Postitusi: 95
Liitunud: 08 Aug 2007 15:22

oih

Postitus Postitas ökosohver »

vabandust kodanikud. khm... autol on nyyd uus omanik:) jõudu:)
Suletud