M10 meh pritse 1,8i

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
valge välk
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23

Postitus Postitas valge välk »

Miks sa kompressiooni sooja mootoriga mõõtsid? Siis ei saa ju aru, kas klapivahed on paigas või mitte ja kas klapid üldse peavad või mitte. Ning nagu ma aru saan, siis on tegemist K-Jetronicuga. Kas sa pihustitele tulevad rõhud oled ära mõõtnud, kuna süsteem töötab just rõhujuhtimisega? Lisaks - on kuskil jahutusvedelikuga ühendatud nn." rõhuregulaator", mis peaks vist mingi bimetalliga rõhku juhtima sõltuvalt jahutusvedeliku tempertauurist. Rohkem hetkel meelde ei tule
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

rõhregulaator töötab seal mootori ploki temperatuuri peal, jahutusvedelikuga ei ole mitte midagi pistmist ( soojenemisel juhib lisaõhuklapi tööd termorelee ning sellega koos juhtsurve regulaatori bimetall koos diood releega.) Külma mootori puhul ei saa hinnata surveastet kuna on olemas selline asi nagu soojuspaisumine (sellega tekib küsimus et mille kuradi pärast sa klappe siis reguleerid, keera külmalt ilma vaheta ja vaata kuda töötavad) süsteemi surve on paigas kui uskuda raamatu andmeid, ning teadmiseks et plokikaan sai vahetatud ning käivitus probleem hakkas hajuma nüüd läheb teise korraga :D vahetasin ka pritsepea kuid sellega läks uimasemaks. minu arvamus on et asi kakub kuskilt õhku.Varsti kakun kõik tihendid vahelt ära ja asendan uutega(v-b sisselaske kolle kõver?) ehk siis midagi muutub. kui see ka ei aita siis tuleb M40 või M42 vahele...
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

nüüd on isu neist 4 pütistest asjadest täis ja vahele saab, tänud raunzile, õigepea M20b20 :roll: koos E30 pritse süsteemiga :wink: Loodan ka selleks ajaks digika orgunnida et mõned pildid teha, eks näis....
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ning 4 pütistega jamamise võtan enda peale üle :P

Kap remonditud akuula mootor läheb minu sinisele siis vahele. Loodan et ehk uus tihendikomplekt kõrvaldab selle jama, kui ei siis otsib viga edasi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
truumu

Postitus Postitas truumu »

Silwer kirjutas:Njaa, kui Truumu juba kukele saatis siis on vähe sitasti - minu arusaamist järgi ta peaks just nende vanemate bemmide hingeelu jagama.
Vana teema, kuid jäi silma
Mina pole seda autot kukele saatnud :D
Nähtavasti tegi seda mu endine paarimees, kes K-Jetronicust ei teadnud isegi nimetust...
Vasta