O: E30 hobiautoks (LUKKU)
Re: O: E30 hobiautoks
Nii, lisasin ka telefoninumbri. Senine müügisolevate E30-tega tutvumine näitab, et osad inimesed lihtsalt ei ole grafomaanid ja eelistavad asju ajada vaid telefoni teel.
Re: O: E30 hobiautoks
Tere! Küsin teilt nüüd nõu. Mulle on pakutud auto24 ja foorumiväliselt ühte originaalkonditsioonis 04/1988. a 316i manuaali (m10b18 mootoriga), üsna haruldane ja viimaste M10 mootoritega E30test. Läbisõit on 190 000, tundub olevat originaal ja õige, Eestis 2014. aastast, sestsaadik sõitnud 5000 km, talvel garaažis seisnud. Ülevaatus läbitud äsja ja veatult. Haruldane on ta ka selle poolest, et lisavarustust pole absoluutselt.
Kõigest elektripeeglid ja hiljemlisatud OEM porilapakad. Tahhokat pole, kuid selle asemel on ökonomaiseriga kell - sellist kombinatsiooni polegi ise varem näinud. Müüb teine omanik, esimene olla olnud BMW tehasetööline, samas originaaldokumente on järel vähe, seega kontrollida ei saa.
Seisukord on hea, kuid natuke nokitsemist vajab. Salong on ilus, pildid nähtavate istmekatete all on korralik ja terve iste. Nipet-näpet on salongis aja jooksul katki või kaduma läinud (lisataud mingi kummaline raadio ja kõlar, käigukanginupp, kundepoolne liist puudu, tulede regulli nupu juures mingi imelik aretis jne). Põhja alt on üldiselt väga ilus, vajaks ainult lahtise mastiksi eemaldamist, roostetõrjet ja uut mastiksikihti. Mootori juures on väike õlileke all ja käigukasti juures ka (simmer ilmselt). Midagi on tulemüüri juures punase möksiga parandatud, täpselt aru ei saanud. Muidu kapotialune väga ilus ja komplektne, isegi radiaator on BMW originaal. Veermik tundus sõites kõrva järgi veatu, käigud lülitusid kenasti, ainult genekarihm vajaks vahetamist (oli lõdvavõitu ja vilises pisut). Kunagi ehk tahaks ülevärvimist saada, aga kiiret pole, kui natuke poleerida ja vahatada.
Milles nõu küsimine seisneb? Omanik küsib 4000 eurot ja pole nõus kopikatki hinnast alla tulema. Kui ma nüüd võrdlen seda Võrus ilma jäädud Design Edition touringust, mille hind oli sama, aga seisukord perfektne, siis on mul raske sama raha välja käia. Pakkusin 3500, aga omanik on võta-või-jäta seisus. Mis teie arvate, kas see auto on küsitud hinda väärt või ootan pigem edasi paremaid pakkumisi?
Fotod:
https://www.dropbox.com/sh/0q4rb5l8xoud ... JKc3a?dl=0

Seisukord on hea, kuid natuke nokitsemist vajab. Salong on ilus, pildid nähtavate istmekatete all on korralik ja terve iste. Nipet-näpet on salongis aja jooksul katki või kaduma läinud (lisataud mingi kummaline raadio ja kõlar, käigukanginupp, kundepoolne liist puudu, tulede regulli nupu juures mingi imelik aretis jne). Põhja alt on üldiselt väga ilus, vajaks ainult lahtise mastiksi eemaldamist, roostetõrjet ja uut mastiksikihti. Mootori juures on väike õlileke all ja käigukasti juures ka (simmer ilmselt). Midagi on tulemüüri juures punase möksiga parandatud, täpselt aru ei saanud. Muidu kapotialune väga ilus ja komplektne, isegi radiaator on BMW originaal. Veermik tundus sõites kõrva järgi veatu, käigud lülitusid kenasti, ainult genekarihm vajaks vahetamist (oli lõdvavõitu ja vilises pisut). Kunagi ehk tahaks ülevärvimist saada, aga kiiret pole, kui natuke poleerida ja vahatada.
Milles nõu küsimine seisneb? Omanik küsib 4000 eurot ja pole nõus kopikatki hinnast alla tulema. Kui ma nüüd võrdlen seda Võrus ilma jäädud Design Edition touringust, mille hind oli sama, aga seisukord perfektne, siis on mul raske sama raha välja käia. Pakkusin 3500, aga omanik on võta-või-jäta seisus. Mis teie arvate, kas see auto on küsitud hinda väärt või ootan pigem edasi paremaid pakkumisi?
Fotod:
https://www.dropbox.com/sh/0q4rb5l8xoud ... JKc3a?dl=0
Re: O: E30 hobiautoks
Mul argumente pole - lihtsalt reaktsioon - vaata veel. Eks pildid ka sellised, et välguga võimendunud roostekohad ning sünteetilisest materjalist sebrajäänused piloodi töökohal. Pluss on muidugi see, et ta on kupee (minu jaoks) 
Seda 5k maksvat beezhi kupeed ei ole vaadanud? Lihtsalt võrdluseks sobiks hästi, see ka 4cyl.

Seda 5k maksvat beezhi kupeed ei ole vaadanud? Lihtsalt võrdluseks sobiks hästi, see ka 4cyl.
Re: O: E30 hobiautoks
Too inimene ei ole huvitatud müümisest tegelikult. Kõnedele ja sõnumitele ei vasta, kokkulepitud kohtumise ütleb tund aega enne üles jne.sysi kirjutas:Mul argumente pole - lihtsalt reaktsioon - vaata veel. Eks pildid ka sellised, et välguga võimendunud roostekohad ning sünteetilisest materjalist sebrajäänused piloodi töökohal. Pluss on muidugi see, et ta on kupee (minu jaoks)
Seda 5k maksvat beezhi kupeed ei ole vaadanud? Lihtsalt võrdluseks sobiks hästi, see ka 4cyl.
Piloodi töökoht on muidu korras, istmekate seal selleks, et mitte istet kulutada.

Re: O: E30 hobiautoks
ma üteks sama mis süsi ,4000.- eest on oluliselt paremaid eksemplare liikunud mis ilmselt hoiavadja tõstavad hinda kiiremini kui see"projekt"
Viimati muutis Toivoku, 09 Dets 2018 12:08, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: O: E30 hobiautoks
On see kindel, et seal on originaalmootor? Parandage, kui eksin aga M10 mootoriga 316 ei omanud pritset ja kui tuli 316i siis oli see juba M40 motoga.
Ja muidugi 4k 4pütasest on imho räige overkill
Ja muidugi 4k 4pütasest on imho räige overkill
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: O: E30 hobiautoks
Kuni 08/88 toodeti 316i-sid M10B18 motoga, edasi M40B16.Ruut kirjutas:On see kindel, et seal on originaalmootor? Parandage, kui eksin aga M10 mootoriga 316 ei omanud pritset ja kui tuli 316i siis oli see juba M40 motoga.
Ja muidugi 4k 4pütasest on imho räige overkill
Re: O: E30 hobiautoks
Viitad ehk mõnele allikale? M40 tuli juba 87 viimases kvartalis. Vaatasin üle mõned e30 lehed ja kusagilt ei leidnud viidet 316i M10 mootoriga versioonile. Samuti ei jäänud mobile.de-s ühtegi sellist silma. Need M40 olid ju kurikuulsad oma nukkvõlli probleemiga ja mõned viskasid selle kapoti alt minema ning pommikindla M10 asemele.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: O: E30 hobiautoks
E30 zone wiki:
The M10 continued through the E30's September 1987 facelift. The 316 continued on, while the fuel-injected M10 was rebadged as the 316i, freeing up the 318i name for the new M40 engine. But after just one year the 316 was dropped and the 316i received a smaller M40 engine, removing the M10 engine from the E30 range in September 1988.
The M10 continued through the E30's September 1987 facelift. The 316 continued on, while the fuel-injected M10 was rebadged as the 316i, freeing up the 318i name for the new M40 engine. But after just one year the 316 was dropped and the 316i received a smaller M40 engine, removing the M10 engine from the E30 range in September 1988.
Re: O: E30 hobiautoks
Täiendasin oluliselt esimest postitust.
Re: O: E30 hobiautoks
UP ja esimene postitus on täiendatud.
Re: O: E30 hobiautoks
Ma vaatasin just järele, et pea aasta tagasi (17.06.2018) saatsin esimese kirja auto24-s ühele müüjale: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2854949
Täna saan ma peale pikki ja keerulisi otsinguid teada anda, et olen taas kord ühe kena E30 omanik.
Seega võib selle teema lukku panna. Kui selleks õige aeg on, teen ka teema E30 foorumisse.
Lõpetuseks soovin siiralt tänada kõiki neid, kes on minu autootsingule nõu ja jõuga kaasa aidanud!
Täna saan ma peale pikki ja keerulisi otsinguid teada anda, et olen taas kord ühe kena E30 omanik.

Lõpetuseks soovin siiralt tänada kõiki neid, kes on minu autootsingule nõu ja jõuga kaasa aidanud!