Re: Tuuri E23 728i
Postitatud: 03 Juul 2020 07:39
Peame 7stega koos pilti tegema 

www.bmwclassic.ee/forum
http://www.bmwclassic.ee/forum/
Kui soovi/vajadust on, siis võin enda omade pealt mõõte võtta ja jagada.Ja kollektori külge originaalis kinnituvad plekid tuleks ka jäljendada
Kuidas selle algseade leidmine välja näeb? Ma kahtlustan oma mootori kehvas töös ka vigast/kulunud õhulugejat. Eriti hästi on tunda kui põhjagaasiga kiirendada - kuskil 3000 rpm juures on korraks hing kinni ja siis seal 5k juures kaob ka jõud ära.TUUR kirjutas: 05 Juul 2020 18:56 Lõpuks leidsin vist selle alg-seade kah üles. Aga ikka pärast paari kõvemat "tõmmet" sattub süsteem paanikasse ja tõmbab hinge kinni.
Kood: Vali kõik
E23 rahakulud, mis veel meenuvad. Võivad lisanduda umbkaudsed kojutoomiskulud.
Tartust- Auto - 1700
Mäost - Doonorauto "718" 539TEE - 450
Märjamaalt - Keredoonor "735i" 735MBH/59ZHX - 500
Tartust - Doonorauto "728i" 122TRC - 450
Keretööd - 450
Värvimine - 1200
Pukast - sumps, käigukastid, radikad jpm - mingi 150
Kadrinast - uks, tiib ja pudi - mingi 200
Märjamaalt - Mootor - 670
Tallinnast - Plokikaas - 200
Tallinnast - uksi ja igast jura - 230
Märjamaalt - elektrisüsteem - 80
Tallinnast - esiistmed ja tagakardin - 170
Tartust - sportistmed - 200
Tallinnast - Typ210 LSD - 600
Tartust - Style 32 - 350
Tartust - Talverattad - 200
Viljandist - Rool ja esituled - 230
Tallinnast - Lisaks elektriistmete nupud - 80
Tartust - uued uduka-elemendid ja pudi - 100
Mootorile uusi juppe julgelt 400 eest
Pidurite rem ka 100?
8950€
Ja lõpmatu kogus tööd.
Riputasid praegu internetti, et antud autol on vin-swap tehtud?TUUR kirjutas: 18 Okt 2024 22:54 Lihtsalt interneti raiskamise jaoks teen veel ühe postituse selle auto eluloost.
Reaalsuses oli 741ALE üks hoopis eraldi-seisev auto kuni 2010. aastani. Mina toda autot ei näinudki, aga tolle kapott, tagaluuk ja VIN elavad tänase päevani oma BMW tehase antud kujul.
Nii oli ta vedelenud kuskil Saaremaal 2005. aastast saadik. Avariilise ninaga.
Kuniks 2009. aastani, mil algas manalateed saatmine.
Sest 2009. suvel oli ikka veel Väike-Maarja lähedal ära peidetuna vedelemas teinegi E23. Samuti aastaid kasutuna tolmu kogunud.
Olnuks ohjad minu käes, kas oleks midagi teisiti teinud... Tahaks loota.
Igatahes jupitati Saaremaa auto ja veeti teine neist autodest Tartusse.
Mingil õhjusel peeti toona 567MBT-d asjalikumaks autoks, aga oli vaid üks väike räpane probleem. Vara oli arestitud.
Ei pea pikalt mõtlema, et mis siis edasi juhtuma hakkas.
Et-noh, keriti teised veljed alla ja mindi sõitma. (Kui lõpuks see veerev katastroof omal jõul nõus liikuma oli.)
(See on tore pilt, vaade "Hiinalinna" põllundus-kultuuri hävitamisele. Uus modernne rajoon algus-faasis.)
Ja siis see õudus oli võimeline liikluses osalema - loodetavasti vähem, kui terve aasta.
2010 hakati seda asja lähemalt vaatama ja veenduti, et elustamine on otstarbetu.
Ja siis 2012. aastal tulin juba mängu mina, kes nägi kogu seda asja hulka värskema pilguga ning see kõik on siin juba kirjas.
Loodetavasti, tõesti lõpetuseks, leidsin ka vanad märkmed rahakuludest. See kohe kindlasti ei sisalda kõiki kulutusi, aga annab aimu, kui valesti saab elada.
Auto müügihind oli 4500€.Kood: Vali kõik
E23 rahakulud, mis veel meenuvad. Võivad lisanduda umbkaudsed kojutoomiskulud. Tartust- Auto - 1700 Mäost - Doonorauto "718" 539TEE - 450 Märjamaalt - Keredoonor "735i" 735MBH/59ZHX - 500 Tartust - Doonorauto "728i" 122TRC - 450 Keretööd - 450 Värvimine - 1200 Pukast - sumps, käigukastid, radikad jpm - mingi 150 Kadrinast - uks, tiib ja pudi - mingi 200 Märjamaalt - Mootor - 670 Tallinnast - Plokikaas - 200 Tallinnast - uksi ja igast jura - 230 Märjamaalt - elektrisüsteem - 80 Tallinnast - esiistmed ja tagakardin - 170 Tartust - sportistmed - 200 Tallinnast - Typ210 LSD - 600 Tartust - Style 32 - 350 Tartust - Talverattad - 200 Viljandist - Rool ja esituled - 230 Tallinnast - Lisaks elektriistmete nupud - 80 Tartust - uued uduka-elemendid ja pudi - 100 Mootorile uusi juppe julgelt 400 eest Pidurite rem ka 100? 8950€ Ja lõpmatu kogus tööd.
Garaažitäis varuosi ja doonorkere läksid 350ga.
LSD müüsin vist 150-eurose kasumiga maha...
Istmete eest sain ka mingi raha tagasi.
Ainult 2500€ kahjumit, kui nii paberil seda asja vaadata.
Edu kõigile ning jätkan tulevikus ikka sama rada.![]()
Ja ka teist korda 2022. aastal...Kere koos alusvankriga on tehasest väljunud kunagi 1981. aastal. Uksed, tiivad ja luugid ja muud paneelid on suvalistest facelifti-eelsetest aastakäikudest. Kerenumber väidab ennast olema ülejäänud kerest uuem, 1983. aasta oma.
...ja pahaseks ma ei saanud nüüd.(Õige reg nr järgselt 29.08.1992 esmareg.)