Kirjutan siis pärast pikka vaikust, mis arengud vahepeal toimunud on. Kevadepoole jõudsin üht-teist ära teha. Kõige pealt uuendasin kütusesüsteemi, alla läksid uued jämedamad kütuse torud (odav aga raske painutada) ja uued voolikud. Lõpuks sai ka bensiinifilter vahetud, seal oli küll vist tehase originaal varem. Et oleks mureta sõita, siis vahetasin piduritorud ka ära, vanad nägid juba liiga jubedad välja.
Vana kütusepaak oli auklik nagu sõelapõhi, selle asemele sain märksa korralikuma paagi, mis pärast puhastamist uue värvi sai, eks näis kuidas roostele vastu peab.
Paigaldasin ajutiselt vana summuti külge ka lambda anduri (LADA oma, 4 juhtmega).
Et asi oleks ikka õige ja ametlik, siis viisin auto ümberehituse vormistamiseks ARK-i. Seal läks tehniline kontroll täiesti probleemivabalt, kontrolliti mootori jt. numbrid üle. Auto passis nüüd kirjas BMW 528, 3430 ccm, 160 kw

.
Erinevalt eelmistest kordadest, ei läinud ülevaatusel seekord üldsegi nii hästi. Tehti kindlaks, et esisillas üks šarniir kulunud, tagasillas ka mõni puks, pidurite võimendusel esines probleeme. Kõige lõpuks oli veel segu liiga rikas, heitgaasid kõvasti üle normi.
Seejärel sai ligi kuu aega vigu otsitud ja parandatud. Tagasillas vahetasin sillakanduri suured puksid ära (jube töö, kui spetsiaalset abivahendit ei ole) ja õõtshargi 8-kujulised liigendid, stabilisaatori liigendid said ka igaks juhuks uued. Esisillas ühe ülemise õõtshargi šarniir loksus natuke. Mul oli üks korralik E34 ülemine õõts, millega sai kõvasti jamatud, kuna mitmed varuosamüüjad olid kindlad, et E28-le peab see sobima, kui tagumine puks ära vahetada. Kuid minu autole see küll õieti külge ei hakanud, kuigi paigaldamine oli võimalik. Lõpuks tuli ikkagi poest õige õõtshark osta.
Lambda panin mootorile veel lähemale ja kõik liitekohad tihendasin uuesti, et ei saaks lisaõhku. Tundus, et kütusesurve on liiga suur. Tagasivoolul oli üks kahtlane koht, kus ta võis olla kinni pigistatud, kütusesurveregulaator sai ka uus igaks juhuks. Pidurivõimendi hüdroakumulaatori vahetasin uue vastu, nüüd pidurdab palju äkilisemalt ja pedaal ei vaju enam läbi.
Kordusülevaatus oli nüüd edukas, välja arvatud heitgaasid olid ikka üle normi, kuid kohapeal õhulugeja hammasratta keeramisega said need korda (oli näha, et õhulugeja eelmine omanik oli kaane maha võtnud ja rikkamaks keeranud).
Praegu näeb auto selline välja:
Kuigi auto sõidab nüüd igapäevaselt ringi, on mul mitmed olulised asjad veel pooleli.