10. leht 15-st
Postitatud: 11 Sept 2008 23:05
Postitas alando
Igati vägev! Edu ja kordaminekuid ka 323 projektile!
Postitatud: 13 Okt 2008 23:40
Postitas nuga
Postitatud: 17 Okt 2008 20:21
Postitas nuga
Bauri senine sillakonf on olnud e21'e variantidest praktiliselt kõige lahjem. Ainuke keskmisest kõvem asi oli kevadel paigaldatud 323'e esipidurid.
Otse öeldes on tal all olnud 315'e sillad

- esimene stabikas 22mm läbimõõduga, esimesed püstakud peenem variant (vist oli 45mm?), tagumine stabikas sootuks puudu, differ 4,10 ülekandega, peenemad rummud ja taga trummelpidurid. Eelneva põhjal võib jääda mulje, et senised sõiduomadused on nigelad olnud, aga tegelikkuses ei olnud asi üldse halb

Tahaks lihtsalt parema poole püüelda.
Esistabikas 23,5mm:
Amordipüstakud 51mm jämedusega:
Tagumine stabikas 17mm:
Tagumise sillatala puksid tulevad originaal motorspordi omad. Tavalisest jäigemad siis. E21'l kinnituvad puksid muide poltidega, mitte sisse pressides nagu hilisematel mudelitel. Paraku ei olegi vahetus lihtsam sel lihtsal põhjusel, et need poldid on alati nii kuradi kõvasti kinni, et ainus võimalus on jõuga puruks väänata
323'e tagumine õõts:
Huvitav võimalus pooltelje eemaldamiseks

Ärge minu otsa vaadake
Tagumise stabika kinnitusklambri eemaldamine lõppeb tavaliselt nii:
Pidurite osas pole see just eriti meeldiv pilt. Piduriklotsid on selgelt liiga tillukesed
Esimeste osas on ravi olemas girlingi neljakolviliste supportite näol (kasutati 80'ndate alguse volvo 240'l näiteks). Praktiliselt bolt-on lahendus

Tagumiste osas ei teagi... oskab keegi öelda e30'e tagumise ketaspiduri klotsi mõõdud?
Postitatud: 17 Okt 2008 20:41
Postitas nuga
Sellest asjast tõotab ka midagi ägedat areneda... kui ainult piisavalt hoolsalt silitamas käia

Postitatud: 17 Okt 2008 20:55
Postitas mart154
Tallinna satud, helista mulle, võin sulle laua alt mõne e30 tagumise supporti näppu visata

Postitatud: 05 Nov 2008 23:51
Postitas nuga
Siin siis kõrvuti tavaline e21'e suport ja volvo 240'e oma:

Postitatud: 06 Nov 2008 22:42
Postitas rean
See on muidugi rõõmustav uudis
Korra kuus võiks selecti asemel käia hoopis kataloog , kus oleks sees erinevad tooted , mis ..kuhu sobib (select tuning special)
Sobivad need volvo suportid veel mõnele bmw margile
Mis hinnaga need saadaval on ?
Postitatud: 07 Nov 2008 13:15
Postitas Tauri
rean kirjutas:See on muidugi rõõmustav uudis
Korra kuus võiks selecti asemel käia hoopis kataloog , kus oleks sees erinevad tooted , mis ..kuhu sobib (select tuning special)
Sobivad need volvo suportid veel mõnele bmw margile
Mis hinnaga need saadaval on ?
mäletamist mööda 90-ndatel venemaal kirjastati isegi selline kataloog, et mis lääne autodel on omavahel risti kasutatavad jupid- kuskil interneti avarustes ka keegi kunagi kelkis selle raamatu olemasolust!
(miks venemaal selline "bestseller" välja anti võite isegi ettekujutada

)
Postitatud: 01 Jaan 2009 23:10
Postitas Ruut
nuga kirjutas:Siin siis kõrvuti tavaline e21'e suport ja volvo 240'e oma:
Ka ostsid tehases taastatud komplekti nagu näiteks ladu24 pakub? Pildilt tundub, et kinnitusaugud ei klapi. On see nii või lihtsalt visuaalne (d)efekt?
Postitatud: 01 Jaan 2009 23:18
Postitas nuga
Tegelikult ma ei ole neid veel ostnud, konkreetsel pildil on ühe teise huvilise suport. Aga jah, tavaline volvo 240 oma, lisaks tuleb seal ainult jälgida seda, et vent. kettale ja 4 kolviga oleksid.
Auke tuleb viiliga natuke kohendada, et suportid ideaalselt istuksid, kuigi külge annab ka niisama kruvida.
Postitatud: 01 Jaan 2009 23:21
Postitas Ruut
Seal Ladu24 on supportitel markeeringud +R15 ja +R45 ega sa ei tea, milles seisneb neil erinevus?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4545/12,300
Postitatud: 02 Jaan 2009 09:14
Postitas lamp
r15 on täiskettale (ketta paksus 14,3mm) ja r45 vent kettale (ketta paksus 22mm)
Postitatud: 02 Jaan 2009 10:17
Postitas Ruut
lamp kirjutas:r15 on täiskettale (ketta paksus 14,3mm) ja r45 vent kettale (ketta paksus 22mm)
Esialgu arvasin isegi niimoodi aga +R15 juures oli kommentaar "Sobivus: ilmajäähd.jarrulevyt " Seega vent ketastele?

Postitatud: 13 Jaan 2009 20:01
Postitas nuga
Keku-keku
Ostsin selle hartge plokikaane ära, mida ebk foorumis pakuti. Eelkõige sellepärast, et hartge väljalase on juba olemas
Mis sellega täpselt saama hakkab, ei oskagi kohe öelda. Eks näis

Postitatud: 13 Jaan 2009 20:20
Postitas mart154
nuga kirjutas:Keku-keku
Ostsin selle hartge plokikaane ära, mida ebk foorumis pakuti. Eelkõige sellepärast, et hartge väljalase on juba olemas
Mis sellega täpselt saama hakkab, ei oskagi kohe öelda. Eks näis

Sina... Bruutus...
A noh, olid ausalt kiirem

soovin õnne
Postitatud: 16 Jaan 2009 15:11
Postitas nuga
Sellest hartge kaanest siis veidi.
Markeering:
Sisselaskekanal võrrelduna "885" sisselaske tihendiga:
Võrdluseks "200" ehk tavalise e21'e sisselaske tihend:
"731" plokikaane sisselaskekanal. Hartge kaas ongi tehtud selle baasil:

Postitatud: 28 Jaan 2009 15:27
Postitas nuga
Postitatud: 28 Jaan 2009 23:57
Postitas siim528
Kui mina viimati Tõrvandisse liivapritsi sattusin, siis küsiti päris prisket hinda. Kuidas sul oli, kas jäid rahule töö kiiruse ja hinnaga?
Postitatud: 29 Jaan 2009 18:03
Postitas nuga
Kogu sillakraami puhastamise eest võeti 300.- ja aega läks veidi alla nädala.
Kriis on vist hinnad jälle mõistlikuks surunud

Postitatud: 29 Jaan 2009 19:03
Postitas Ravic
Millega katta mõtled need haljad detailid?