BMW 320 Baur, Nuga
See aasta bauriga kardetavasti enam väga palju tänavale ei jõua, aga mõned sõidud ehk siiski. Kindlustus kehtib 1. novembrini. Prooviks vähemalt enne talvekorterit korraliku pesu ja vahatamise teha.
Talveks oleks tegemist piisavalt, aga kui palju sellest realiseerub, seda ei julge lubada. Põhjalik mootoriprojekt lükkub arvatavasti edasi. Tõin mõned päevad tagasi 323'e veermikudetailid pööningult alla, et nende korrastamisega vaikselt algust teha. Kui kevadeks saan veermiku renoveeritud ja plokikaane vahendatud, siis ma arvan, et sellega võib rahul olla
Mõned sügisesed pildid



Talveks oleks tegemist piisavalt, aga kui palju sellest realiseerub, seda ei julge lubada. Põhjalik mootoriprojekt lükkub arvatavasti edasi. Tõin mõned päevad tagasi 323'e veermikudetailid pööningult alla, et nende korrastamisega vaikselt algust teha. Kui kevadeks saan veermiku renoveeritud ja plokikaane vahendatud, siis ma arvan, et sellega võib rahul olla

Mõned sügisesed pildid




323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Bauri senine sillakonf on olnud e21'e variantidest praktiliselt kõige lahjem. Ainuke keskmisest kõvem asi oli kevadel paigaldatud 323'e esipidurid.
Otse öeldes on tal all olnud 315'e sillad
- esimene stabikas 22mm läbimõõduga, esimesed püstakud peenem variant (vist oli 45mm?), tagumine stabikas sootuks puudu, differ 4,10 ülekandega, peenemad rummud ja taga trummelpidurid. Eelneva põhjal võib jääda mulje, et senised sõiduomadused on nigelad olnud, aga tegelikkuses ei olnud asi üldse halb
Tahaks lihtsalt parema poole püüelda.
Esistabikas 23,5mm:

Amordipüstakud 51mm jämedusega:

Tagumine stabikas 17mm:

Tagumise sillatala puksid tulevad originaal motorspordi omad. Tavalisest jäigemad siis. E21'l kinnituvad puksid muide poltidega, mitte sisse pressides nagu hilisematel mudelitel. Paraku ei olegi vahetus lihtsam sel lihtsal põhjusel, et need poldid on alati nii kuradi kõvasti kinni, et ainus võimalus on jõuga puruks väänata

323'e tagumine õõts:

Huvitav võimalus pooltelje eemaldamiseks
Ärge minu otsa vaadake 

Tagumise stabika kinnitusklambri eemaldamine lõppeb tavaliselt nii:

Pidurite osas pole see just eriti meeldiv pilt. Piduriklotsid on selgelt liiga tillukesed

Esimeste osas on ravi olemas girlingi neljakolviliste supportite näol (kasutati 80'ndate alguse volvo 240'l näiteks). Praktiliselt bolt-on lahendus
Tagumiste osas ei teagi... oskab keegi öelda e30'e tagumise ketaspiduri klotsi mõõdud?
Otse öeldes on tal all olnud 315'e sillad


Esistabikas 23,5mm:

Amordipüstakud 51mm jämedusega:

Tagumine stabikas 17mm:

Tagumise sillatala puksid tulevad originaal motorspordi omad. Tavalisest jäigemad siis. E21'l kinnituvad puksid muide poltidega, mitte sisse pressides nagu hilisematel mudelitel. Paraku ei olegi vahetus lihtsam sel lihtsal põhjusel, et need poldid on alati nii kuradi kõvasti kinni, et ainus võimalus on jõuga puruks väänata


323'e tagumine õõts:

Huvitav võimalus pooltelje eemaldamiseks



Tagumise stabika kinnitusklambri eemaldamine lõppeb tavaliselt nii:

Pidurite osas pole see just eriti meeldiv pilt. Piduriklotsid on selgelt liiga tillukesed


Esimeste osas on ravi olemas girlingi neljakolviliste supportite näol (kasutati 80'ndate alguse volvo 240'l näiteks). Praktiliselt bolt-on lahendus

Tagumiste osas ei teagi... oskab keegi öelda e30'e tagumise ketaspiduri klotsi mõõdud?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mäletamist mööda 90-ndatel venemaal kirjastati isegi selline kataloog, et mis lääne autodel on omavahel risti kasutatavad jupid- kuskil interneti avarustes ka keegi kunagi kelkis selle raamatu olemasolust!rean kirjutas:See on muidugi rõõmustav uudis![]()
Korra kuus võiks selecti asemel käia hoopis kataloog , kus oleks sees erinevad tooted , mis ..kuhu sobib (select tuning special)![]()
Sobivad need volvo suportid veel mõnele bmw margile![]()
Mis hinnaga need saadaval on ?
(miks venemaal selline "bestseller" välja anti võite isegi ettekujutada

Tegelikult ma ei ole neid veel ostnud, konkreetsel pildil on ühe teise huvilise suport. Aga jah, tavaline volvo 240 oma, lisaks tuleb seal ainult jälgida seda, et vent. kettale ja 4 kolviga oleksid.
Auke tuleb viiliga natuke kohendada, et suportid ideaalselt istuksid, kuigi külge annab ka niisama kruvida.
Auke tuleb viiliga natuke kohendada, et suportid ideaalselt istuksid, kuigi külge annab ka niisama kruvida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Seal Ladu24 on supportitel markeeringud +R15 ja +R45 ega sa ei tea, milles seisneb neil erinevus?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4545/12,300
http://ladu24.ee/et/ladu1/4545/12,300
CSi, ti, i, RT, TC1, D