10. leht 22-st

Postitatud: 20 Juun 2010 08:21
Postitas trevi
Lihtsalt tuleb nii sõita, et ei pidurdaks. Pidurid on ju kiiruse surm :D

Postitatud: 20 Juun 2010 17:00
Postitas raunz
trevi kirjutas:Lihtsalt tuleb nii sõita, et ei pidurdaks. Pidurid on ju kiiruse surm :D
Nii kah ei saa :D
Üldiselt on algne plaan selline, et saaks selle autoga probleemivabalt liikuda ja kasvõi pika reisi ette võtta. Seetõttu ka suur hulk müraisolatsiooni, nahkistmed ja mõned elektrilised lisad.

Seega tuleb kogu see krempel nii tööle saada, et kõik asjad probleemivabalt saaks toimida.

Võibolla keegi mäletab aga paar aastat tagasi tegin sõpradega proovi mõttes E21 M50 projekti, päris teravat vastukaja leidis kah siin foorumis. Sellel autol oli sõitma saamine ja kiiresti sõitmine esmatähtis ning sellega sai ka edukalt hakkama. Igapäevaselt oleks aga selle autoga sellises seades sõitmine võimatu olnud. Seega pidin praeguse auto puhul asjale teise külje alt lähenema ning paljud asjad hoopis teistmoodi tegema. Vähemalt oli mingi ettekujutus asjast olemas ja väike know-how kah.

Postitatud: 20 Juun 2010 17:41
Postitas Ruut
Lahenduseks oleks kummist mootoripadjad metallist klotsidega asendada. IIRC tegi Silwer nii oma rinka masinal.

Postitatud: 20 Juun 2010 17:56
Postitas raunz
Ruut kirjutas:Lahenduseks oleks kummist mootoripadjad metallist klotsidega asendada. IIRC tegi Silwer nii oma rinka masinal.
Tean ja kui muud paremat üle ei jää siis tuleb nii ka teha. Jura oleks see, et päris palju vibratsioone jõuaks ka salongi ning sõidumugavusele mõjuks see kehvasti. Pole see auto otseselt rajasuunitlusega ikkagi

Ega enne teada ei saa kui auto sõidab.

Muide kui kellelgi 80 siseläbimõõduga lõdvikut pakkuda oleks huvitatud, vaja kuidagi õhufilter paigaldada.

Postitatud: 20 Juun 2010 18:44
Postitas redline
Päris metallpatjadele kindlasti ära üle mine, enne võib natuke vähem vibratsiooni andvad padjad ära kasutada, nagu plastmass :D

Postitatud: 20 Juun 2010 22:19
Postitas Cardo
Ohhhh , müraisolatsioon ja jäigad padjad ei sobi vist kokku. Kas sinna mingit custom radikat ei andnud teha ? Vaatan, et ees on ju auk olemas, aga kui sellises seades sõita kannatab siis pole hulu, kuid üldiselt üsnagi kaheldav, piisab juba pinnaseteest, et auto mõnuga end väntsutama hakkab.

Postitatud: 21 Juun 2010 10:28
Postitas raunz
100% jäigad padjad ei tule kindlasti kõne alla aga usun et soovi korral olemasolevatest natuke jäigemad annab sebida.

Originaal radikaaugus istub hetkel el ventilaator. Originaalauku ei saa piisavalt suurt radikat selle mootori jaoks panna. Netis on väga mitu projekti kus on nagu minulgi selle mootori originaalradikas ette lükatud, ka seal on ruumi vähe ning pole nagu probleemi, autod sõidavad edukalt.

Edit:
Pilt
Ja veel üks:
Pilt
Pilt
Ning veel üks:
Pilt
Pilt

Postitatud: 22 Juun 2010 23:40
Postitas raunz
Ühtteist jälle tehtud. Sai Baltflexis tehtud roolivõimendi survevoolik, seda veel väga soodsa hinnaga. Lisaks sain kätte termostaadi ning värvisin pidurivõimendi ja survesilindri ära. Peale nende paigaldust alustasin ka pidurite õhutamisega kuid tehtud seda ei saanud sest esipiduritesse ei jõudnudki vedelikku :? Järelikult silinder umbes/katki, sest taha jõudis vedelik kenasti ning seal toimis kõik nagu pidi. Ette silindrist kaugemale vedelik ei jõudnud.

Üldiselt siis roolivõimusüsteem valmis, ootab vedelikku, jahutussüsteem samuti valmis ja ootab vedelikku, bensusüsteem ammu valmis, kõik lõdvikud ja voolikud oma kohad leidnud. Teha veel väljalase ning elekter+veel mõned pisikesed tööd. Vast jõuab ikka kokkutulekule 8)

Postitatud: 23 Juun 2010 09:19
Postitas nuga
Eheee, endal oli piduri peasilindriga täpselt sama mure :lol:
Ma ei mäletagi, mis seal lõpuks valesti oli.

Postitatud: 28 Juun 2010 21:14
Postitas raunz
Peasilindri vahetan homme ära, kui abilise leian siis õhutan ka pidurid ja siduri ära. Täna üksi korra õhutasin sidurit ning sai juba päris heaks...seega too süsteem vähemalt toimib.
Külge sai ka uus termostaat, nüüd jahutussüsteemi loodetavasti enam lahti ei pea võtma :P

Väljalaskesüsteemi jaoks peaks toormaterjal koos olema. Tagapütid siis E21 323 omad, keskele tuleb uus reso, enne seda veel summuti sukk ning sellest ette jäävad tuletorud ja lambda auk. Kõige keerulisem on vast reso ühendamine tagapüttidega...juba originaalis kole vähe ruumi seal keskmise ja tagapüttide jaoks.

Üks väike probleem kah. Nimelt ühena viimastest asjadest ei toimi el peeglid veel korralikult. laenasin korras juhtmestikku ning tulemus see, et mõlemad peeglid töötavad ja täisa iseseisvalt aga liiguvad ainult vasakule ja paremale, üles ja alla vajutades liiguvad samuti vasakule ja paremale. Ideid kellelgi?

Postitatud: 28 Juun 2010 21:35
Postitas nuga
Teist lülitit pole proovida?

Postitatud: 28 Juun 2010 22:02
Postitas raunz
nuga kirjutas:Teist lülitit pole proovida?
Lüliteid mingi 5tk vast ikka leidub. Seda esimese hooga teist ei proovinudki, eks homme proovin.

Postitatud: 28 Juun 2010 22:12
Postitas priit300
Mis reso sa sinna keskele panid summutile ,kas 2 sisse 2 välja või midagi muud ?

Postitatud: 30 Juun 2010 10:54
Postitas raunz
Täpselt nii ongi, 2 tollised mõlemad. E21 originaal väljalase alla 2 tolli muidu.

Postitatud: 30 Juun 2010 14:07
Postitas lennukiga
Kui elektripeeglid sama süsteemiga mis e30 siis sidurid ei saa voolu peale, käi kõik pistikud üle hoolikalt või lõgista neid ükshaaval kuni vigase üles leiad.

Postitatud: 03 Juul 2010 11:00
Postitas raunz
Elektripeeglitega asi korras...üks juhe oli keset juhtmepuud katki hoopiski.
Praegu tegelen esipõlle värvimisega...peab hetkel ilma BBS stangeta läbi saama, sest finants ei võimalda kohe ära värvida. Suur jama piduri peasilindriga ikka...vahetasin silindri ära aga jällegi täpselt sama jama, ette vedelikku ei jõua. Vahetasin ka vedelikupaagi ära aga ikka seis endine. Varsti saab mõistus otsa.

Hetkeseisuga nimekiri asjadest, mis vaja tehtud saada on selline:

Väljalase teha
Mootori elekter auto elektriga ühendada
Mootori aju ja releed salongi vedada ja kinnitada
Käigukastihoovastik ringi teha
Kardaan alla panna
Pidurid toimima saada
Sidur õhutada
Jahutusvedelik sisse
Roolivõimuõli sisse
Esiots kokku panna koos värvitud põllega

Aega hakkab väheks jääma ning raha juba praeguseks otsas...vast tilgub ikka natuke juurde, et viimased asjad ostetud saaks ning kindlustuse ja ÜV tehtud saaks. Loodan parimat.

Postitatud: 03 Juul 2010 11:52
Postitas -Myyr-
Kui aega vähe siis sõbrad kokku ja pundiga tegema :P

Aga soovin edu ja paksu rahakotti.

Postitatud: 05 Juul 2010 22:37
Postitas raunz
Vahepeal siis asjad niimodi arenenud.

Mootori aju ja releed salongi vedada ja kinnitada - veetud, vaja kinnitada
Kardaan alla panna - tehtud
Pidurid toimima saada - peaks toimima kui support vahetada
Esiots kokku panna koos värvitud põllega - tehtud

Pidurid ei taha kohe kuidagi toimima saada. Peale suurt pusimist sai tänu Kristinale piduri peasilindri toimima ning kohe ka uuesti külge. Seejärel selgus järgmine kurb tõsiasi...vedelikku lekib parempoolse eesmise supporti vooliku juurest. Lähemal uurimisel selgus, et supportil vooliku keere kehv. Täna otsisin teise supporti välja ja homme vahetab ära, vast saab siis pidurid ja siduri õhutatud ning sellega ühelepoole. Sel juhul saab kohe ka minna väljalaset keevitama. Jääb veel mootori elekter autoga ühendada ning peakski auto sõidukorras olema. Peakski sellepärast, et alati võib mingeid vigu või lapsehaigusi välja tulla mis sõitu takistavad. Eks näis.

Paar pilti siis esmakordselt 100% kompletksena välimusega autost. Esipõlle värvimine ei läinud nagu tahtsin(allosa just) aga hetkel pole aega ega raha et ümber teha, jääb tulevikku.

Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Juul 2010 11:01
Postitas karlerik
Olen näind ka elusast peast ja siis tundus see värv vähe kohatu aga nüüd kui kõik koos, siis on täitsa OK :) . Velg on muidugi 8) . Häirib see, et tagumik uppis, nina maas.
Nüüd tänavatele testima?

Postitatud: 06 Juul 2010 13:59
Postitas raunz
Eks tagaotsa tahaks isegi tsipa madalamale aga küll sellega jõuab tegeleda tulevikus. Nüüd siis sai pidurisupport vahetatud(kolb muidugi hästi ei liigu :? ) ning pidurid ja sidur õhutatud. Lähen siis väljalaset keevitama. Loodetavasti saab homme valmis selle.