Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Täna sain esimeste pidurite korrastamisega ühelepoole, vahetatud sai kettad, klotsid, andur ja vasaku suporti ühe silindri kaks tihendit. Kolvid liikusid, aga klotsid olid kinni põlenud :? Üks kolb jebis ka natuke, aga hakkas liikuma, nüüd veel jäänud õhutamine, üksi ei tahtnud punnitada. Samas oma lollusest lõhkusin selle tihendi ära, ja ka suporti küljest sain tüki ära, õnneks vist asi ok ja hetkel on ta auto all ja pidas õli ilusti. Tagumiste piduritega sihuke lugu, et nad töötavad, aga läbi on kettad, tagumised kaitse plekid ja suportid väljast ka kaunis roostes. Eks muretsen uued kettad, klotsid+käsika klotsid, ning ilmselt ka kaitse plekid, suportite värvimine jääb edaspidiseks.
Sain ka nõusoleku, et minu hainina läheb veermiku kontrolli+juppide vahetusse(vaadatakse uuesti üle, kuna iial ei tea ju kas UM-is tõtt räägitakse :D ) Pärnu mnt.-l asuvasse Margus Murakas Ja Partnerid OÜ-sse. Ilmselt pean Suur-Sõjamäelt auto viima treilaga sinna(kui ära mahub tavalise sõiduka treila peale), kuna pole veel ülevaatust ja kindlustust teinud.
Amordid ja ka vist vedrud on tuleviku muusika hetkel. Sumbutajale andsin ka paar vopsu haamriga, sõelad jäid vaiksemaks, aga avastasin samal pütil ikkagi ka auke(paar pisikest). Eks vaatab millal selle kallale saan asuda.
Ustele sai ka katted peale pandud, põhimõtteliselt on sisust puudu vaid istmed nüüd. Kõrvalistuja esimesele uksele siiski veel katet peale ei saanud kuna el. akna mootor jebib, mõistus ka otsas, ei tea mida teha, plõksib küll aga ei liigu, ei tahaks lammutama hakata, aga ilmselt pean :(
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Täna sõidutasin auto treileril Pärnu mnt-l asuvasse töökotta. Mul oli küll kiire, aga usin mehaanik tahtis autot kohe alt näha ja katsuda, no mis seal ikka, auto sisse ja tõstukile. Niisis, polegi väga roosiline seal all: esimesed õõtsad*4, pendelhoovapuks, 2* roolivardad(lähevad tervelt, arvatavasti). Lisaks on ees amordi padjaga midagi, täpsemalt ei uurinud, kuna tähtsamad asjad enne(nimelt see ei anna tunda ja ei mõjuta juhitavust, aga mingi loks on sees kuskil, padi ise ilus). Tagasillas on vaja vahetada õõtsade puksid, lisaks oleks vaja midagi ette võtta ka sillatala kandurite patjadega, aga kuna neid seal ei tehta siis nad leiavad mingi ajutise lahenduse(täpselt ei mäletagi, mis see oli) ja tuleb hiljem lahti harutada.
Vaatas üle ka tagumised pidurid, minu agarus ei olnud õigustatud seekord, tagumised pidurid väga head(klotsid uued ja kettad lihtsalt roostes, väikse sõiduga läksid juba puhtamaks). Eks vaatab kas läheb kogu kupatus sellisena vahetusse, samas on ka olemas alternatiiv pukside ja rooliotsade näol, eks paistab kui olen hinnad teada saanud.
Samalajal oli seal üks e38 mida just lõpetati analoogsete töödega, ja tema summa oli igatahes juba 5 kohaline, nii et ega odav ei saa see lõbu olema.
Viimati muutis Impsionu, 09 Veebr 2008 15:57, muudetud 1 kord kokku.
BMW E91 320D 07/2010
Valdek
Klubiliige
Postitusi: 48
Liitunud: 24 Juun 2007 20:56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

tagasillapatjade vahetuse võid meie töökojas broneerida...
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Valdek kirjutas:tagasillapatjade vahetuse võid meie töökojas broneerida...
Tegelikult kui aus olla, siis oligi plaanis(juhul kui oma tööjuures ei oleks saanud) tuua auto sinu juurde, nii et eks need padjad jah lähevad kunagi seal vahetusse.
Kuidas teil seal muidu mootori remondiga lood on? Oleks vaja kaan maha võtta(vaadata mis vaja teha on), tihendid vahetada, mootor veits õline ja nipet-näpet veel. See saab ilmselt teoks siiski alles tuleval sügisel-talvel.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Auto oli täna töös, sest sain tellitud varuosad kätte(puudustega). Kätte sain: 2*õõtsapuksid(osutusid valedeks, tundusid kas e34 või e39 omad, pean uurima kas tellimuse viga või väljastamise viga, homme selgub), pendelhoovapuks, 2*roolivardad, tagasilla õõtsapuksid 4* ning sillatala puksid(kõik tooted LMI). Tulemata jäid siis õõtshoovad ja veel mingi puks. Võibolla peab UM-i külastama, kui vähegi kannatab siis ootan natuke selle otsusega. Arve oli esialgse(kõikide toodetega arvestamisel) 6 midagi tuhande asemel 3 midagi tuhat.
BMW E91 320D 07/2010
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

kui jupipuudus tekib, küsi minu käest ka üle, saan sulle head hinnad teha :)

Mart
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Palju alla saab. Seal kus mina käin, saan igalt tootelt 25-30% alla :P Nii palju sa vast anda ei saa :?:
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
YZK
Postitusi: 216
Liitunud: 23 Okt 2006 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas YZK »

OT..aga ega täna juhuslikult järvamaad ei külastanud? :wink:
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Ei :D See auto pole veel talveunest ärganud, kuna suts poolik veel ja üv ning kindlustus on ka puudu.
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
YZK
Postitusi: 216
Liitunud: 23 Okt 2006 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas YZK »

vabandan,siis oli mõni muu kena 7 mene millel taga M kleeps siinkandis..

igatahes peeti sinuomaks :P
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Mul enam pole seda "emmi" kleepsu :wink: sile pagasnik nüüd...
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Üritasin siis täna omale korralikult raadiot sisse seada ja juhtmeid korrastada. Sain juba peaaegu hakkama, kuigi see võimendi on täitsa müstiline minu jaoks, aga siis jäi järsku kõik vait ja enam ei mänginud üldse. Noh läksin kergema vastupanu teed ja panin otse raadiost(uuema põlvkonna raadio nagunii etem kui see vana võimendi seal). Samas jätsin võimendi ikka omale kohale ja juhtmed ka säilitan, et kui kunagi peaks tahtmis olema siis panen ikka läbi võimu. Samalajal jäi pihku vana signa plokk armatuuri all ning silmasin seal ühte katkis juhet. Proovisin otsad kokku panna(lollus muidugi). Esialgu ei juhtunud midagi, kuid kui üritasin autot käivitada siis enam armatuuris tuled põlema ei läinud ja mootor ka tööle ei läinud. Proovisin kohe seda juhet koos hoida, siis oli kõik ok. Nii ma ta siis nüüd jätsingi, et juhe küljes, kuigi enne ta oli minuarust lahti ühendatud, äkki aktiveerisin tehase immo? Kuid miks ta siis ise enam peale ei läinud kui sellejaoks juhe läbilõigati, ei oska nagu seletust anda(sügavalt loodan et ma midagi ei aktiveerinud tegelikult, sest pulti ja asju ammu enam ei ole...)
Nii ootan juba et saaks sõita, peale sildade poolikut remonti juba asi palju etem. Kuid ilmselt pean veel kannatama, üks uks on kokku panemata, kuna aknamootor ei tööta millegi pärast. Lisaks oleks vaja pagasnik korda seada ja difri andur ära vahetada(ei taha sõita nii et km ei keri). Suve rattad panen ka homme alla, et tahtmise korral oleks kohe auto komplektsena võtta.
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Oot, kas juba e23'l kasutati analoogset võimendiga helisüsteemi nagu e32'l ja e34'l näiteks?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Minul on armatuuri all Blaubunkti võimendi, mis teeb mono stereoks, sllesmõttes et originaal raadiol oli ainult üks väljundi või siis kaks ja mono. Sinna läheb kaks väljundit sisse(võimendajasse siis, vasak ja praem). Ega ma täpselt polegi aru saanud kui originaal ta seal on, sest armatuuri külge on ta küll väga naljakalt kinnitatud mingite poltidega. Enne 95 aastat ta sinna igatahes sisse on pandud, seda julgen väita küll. Alarmi poksi küljes ilutses igatahes 85 aasta ehk et raudselt tehase värk ja selle auto oma, kuigi on nipukaga kinni tõmmatud armatuuri all. Suht müsteerium kahjuks. Juhtmed iseenesest on ok kõik.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

See doonor autoga tegelemine on pannud ka oma auto kallal usinamalt tööle.
Täna oli selline vaatepilt töökojas:
Pilt
Pilt
Pilt
Pagasnik siis selline, puudu vaid tagavararatas katte alt:
Pilt
Pilt
Sisu, puudu veel kõrvalistuja iste(ei mahtunud seekord autopeale ja jäi Jürisse), kõrvalistuja uksel pole polstrit kuna aknamootor ei tööta, kell ütles töölepingu üles(enne tarbis millegipärast voolu ka nii palju et aku läks seistes tühjaks, peale seda kui kell ära kustus enam aku tühjaks ei lähe, ei oska kommenteerida), kõrvalistuja poolne tagumine uks ei lukustu kesklukust. Need on asjad millele pean veel tähelepanu pöörama:
Pilt
Pilt
Pilt
Sai ka doonorautolt võetud tekstiil matid(ei oska õelda täpselt, aga tunduvad homemade kuigi originaali järgi tehtud ilmselt, kujupoolest nagu võiks arvata(kindlasti mõnele ei meeldi, aga mulle täitsa istuvad):
Pilt
Pilt
Uued esimesed kettad ja andur:
Pilt
Pilt
Uued roolivardad(sisemised ja välimised rooliotsad):
Pilt
Pilt
Uus pendelhoovapuks:
Pilt
Uued tagumiste õõtsade liigendpuksid:
Pilt
Pilt
Suveks valmis:
Pilt
Pilt


Üks küsimus ka, mis võib veel põhjustada spidomeetri mitte töötamise, peale difri anduri(võtsin doonorilt, seal töötas, minul ikka spidokas vait)? Äkki kuskilt juhe katki või mis rida peaks ajama hakkma, kust viga otsida?
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Tänased tegemised siis:
Originaal vargapoldid aastast 85 umbes(võtmega lukustatavad):
Pilt

Originaal tagavararatas Michelin aastast 86, ilmselt asus see sama ratas ka tehasest väljudes seal:
Pilt
BMW E91 320D 07/2010
mriks
Postitusi: 53
Liitunud: 08 Apr 2005 22:03
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas mriks »

spido mittetöötamist põhjustab pahatihti kellade plokk ise...niiskus ronib sinna sisse ja ongi kaputt. kui sõidad mingi 2-3 tundi hakkab jälle iseenesest tööle kuni järgmise korrani.
732i
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Laupäeval sai ülevaatusel käidud(ametlikult läbi, kuigi vihjati, et vasakul pool on käsipidur kehva võitu), kindlustus tehtud(esialgu üheks kuuks ) ja paaki 500.- eest bensu lisatud suht seier ei liikunudki, vaevu tõusis. Ühesõnaga liiklen nüüd temaga igapäevaselt ringi.
Kohe ilmnesid ka vead(pole sõitnud ammu ja eks neid tuleb veel esile): soojendus mootor lakkas töötamast(järgmine juba riiulis olemas), aknale ei tule vett(pump teeb häält), rooli karbis(vist, igatahes tundub nii käe all, kuigi ka õõtsad on läbi, ei tea kas võib äkki ka neist tingitud olla) koliseb ning pidurdamisel on hull abs-i ragin(ilmselt kas üks või rohkem andur/id läbi.

Ning lisaks spido ka ikka veel ei tööta. Viskan vist terves pikkuses juhtme ringi doonorilt kui see lihtsalt teostatav, siis vaatab edasi.
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

vesi

Postitus Postitas trevi »

akna vee suhtes soovitan vaadata kas voolik on terve, endal oli see viga, et voolik oli kuskilt ühendusest lahti ja häält tegi aga vett ei tulnud, piisas vooliku tagasi külge ühendamisest.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Soojendus mootori määrisin ära, hakkas tööle ja isegi vaikselt. Akna pesuritele ei tulnud vett väga lihtsal põhjusel, nimelt oli peale keretöid pandud pump valesse auku(mis on tühi) :oops: (võibolla Tõnis ka mainis mulle seda, aga enam ei mäleta). Ma olin teisele augule juba poldi koos tihendiga ette keeranud :D aga seeselleks. Tagatulesi puhastasin ja sain doonorautolt ühe väga viisaka klaasi omale(teistel kõigil kolmel olid tagurdamis tule klaasid kollaseks tõmmanud, aga üks oli ilusti valge ja puhas).
Õli vahetasin ka täna ära, tal on filter elemendina, selle vahetus oli parajalt koomiline(esma kogemus element filtri vahetamisel). Nimelt proovisin korpust käega lahti keerata ja ka mingi abivahendiga, ei õnnestunud. Seejärel keerasin selle filtri korpuse koos kronsaga ploki küljest ära ja hiljem keerasin laua peal lahti :D Hiljem muidugi selgus, et korpusel on 13 võtmega keeratav polt peal millega avaneb korpus ja saab filtri elemendi välja võtta :lol: Inimene õpib terve elu mis seal ikka.
Avastasin ka selle, et jahutus vedelik oli kadunud, õli seas ei paistnud olema, kuigi õli tundus kahtlaselt vedel(silmaga), samas midagi seal sees ei olnud, sest värv oli ilus ja puudus igasugune võimalus, et jahutus vedelik sinna kadus. Samas auto aurab suht kaua isegi ka sooja mootoriga, võimalus ju ka see, et satub silindritesse. Eks see selgub siis kui mootor lahti kisutakse järgmisel puhke hooajal(talvel) :roll:
BMW E91 320D 07/2010
Suletud