9. leht 20-st

Postitatud: 21 Juun 2013 14:53
Postitas JanekEnde
Selge, tänud. Seda tean jah, et tihend õliga kokku määrida. Kui mingi jama tekib, siis lähedal töökoda ka olemas, saan sealt spets tööriista küsida vajadusel :)

Postitatud: 21 Juun 2013 21:15
Postitas JanekEnde
Parem tiib läks täna uuesti tegemisse ning sai ilus - selle topin siis homme külge.
Juhitiib küljes, õnneks palju mässama ei pidanud et enam-vähem istuks ning uks pihta ei käiks. Logariotsad või kuidas neid nimetatakse, panin ka koopasse tagasi. Bensuluuk läks samuti auto külge..


Pilt

Postitatud: 25 Juun 2013 23:44
Postitas JanekEnde
Nonii.. jaanide ajal foorumiga oli miski jama ja nüüd muidugi ei mäleta pooli asju, mis kirja tahtsin panna, aga pole hullu.. :P

Täna üsna pikk päev olnud, lõuna ajal sai Vana-Vigalas bussiga (korralik saun) käidud, mis oli paras surm ning õhtuks täiesti väsinud kuumusest. Sügisest siis maalri ametit õppima :)
Kodust läbi ja töökoja poole jälle :D

Kõige naljakam oli see, et ajasin auto välja - vahepeal käisin ostsin kütsi ning õli. Tagasitulles küte paaki, ja ketsiga minema pesula poole. Jõudsin nurga tagant välja, opaa, polizei :D Lube, kindlustust, ÜV pole, turvavöö polnud peal ja taga polnud number ka küljes.. Ülim vedamine, et järgi ei tulnud. Üks kordki jätsid mu rahule! :lol: Samas kinnine ala, niiet mis nad ikka teha oleks saanud..

Väga polegi midagi teinud, auto puhtaks nii väljast, kapoti alt kui salongist küürinud ning õhtul sain oma elu esimese õlivahetuse tehtud :D Sisse läks Addinol 10w40 poolsünt. Mootor toimib paremini kui enne, vast oli engine flush'ist kasu miskit.. Tühikäik lõpuks ometi alla 1000 rpm (kuskil 600-800 vahel).

Pidurituled vaja toimima saada, täiesti tühja koha pealt lihtsalt ei toimi enam. Vaatasin kõik juhtmed, pistikud üle, klemmid nühkisin puhtaks, ikka ei midagi. Kaitsmed ka kõik korras..

Aga pilte kah:

Pilt

Pilt


Tagatuli sai vesilihvi, oli üsna tuhm teine juba. Tuled ka siis juba ära poleerida koos autoga.
Pilt

Pilt

Uut õli ootamas:
Pilt

Õhtul sai auto lõpuks ometi koju toodud.

Postitatud: 26 Juun 2013 07:30
Postitas rean
Ma võin nüüd eksida aga ma millalgi kusagilt eest lugesin , et need kollased tuled/kiled said eemaldatud . :roll:
Nüüd arvesta detailide reguleerimiseks üks päev - igale detailile , siis peaks enam vähem tulemuse saama . :lol:

Postitatud: 26 Juun 2013 16:48
Postitas JanekEnde
Lähikatelt võtsin need tumedad kiled ära :) tagumist ust proovisin regullida, natuke sain tagumise otsa kõrgemale. Enne käis alumine nurk vastu karpi, sellepärast ust kogu aeg lahti hoidsingi töökojas.

Postitatud: 26 Juun 2013 23:16
Postitas rean
Kollased tuled keskel on koledad .
Kõik kollased või mitte midagi .
Või kõik mustad .

Postitatud: 27 Juun 2013 00:43
Postitas JanekEnde
Olen mõelnud lähikaid ka kollaseks teha, aga mõtteks see on jäänud.. :D

Postitatud: 14 Juul 2013 20:10
Postitas JanekEnde
Numbrimärgid kahepoolse teibiga külge pannud ja väiksemaid tiire teinud. Esimestel sõitudel õlikork raibe lekkis, nüüdseks on see viga kadunud.. Esipõllel tõmbasin mõned roostekohad mastiksiga üle, et poleks nii kole. Kunagi kiletan lähikad vb kollaseks. Muidu masin toimib ja liigub küll.

Maalri poolt ka mõned pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ja loomulikult pole auto ikka veel poleeritud..

Postitatud: 14 Juul 2013 20:55
Postitas -Myyr-
"M" kleeps kaota kohe ära... :D

Postitatud: 14 Juul 2013 21:49
Postitas JanekEnde
Kleeps see pole, aga kui kunagi siiber saab, siis panen teise võre tagasi :D

Postitatud: 17 Juul 2013 18:46
Postitas JanekEnde
Keegi loodetavasti ei pahanda, et palju pilte :) Auto vähe saasta täis, aga pole hullu. Eile käis sõber klõpsimas:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 17 Juul 2013 18:50
Postitas k3nny
Täitsa hea näeb välja. Mulle meeldib et keskmised tuled kollased on ja teised mitte. :)
Head laiad sussid ka taga.

Postitatud: 17 Juul 2013 19:22
Postitas JanekEnde
Taga liiga laiad - 225, millalgi lähevad 205 alla. Ei kannata gaasi palju vajutada kui juba tiivaääred rehve niidavad :D

Postitatud: 18 Juul 2013 18:10
Postitas rean
Nii kaua kui vastu käib pole häda midagi , plekk saab pidevat lihvi .
Kitsamad alla paned siis tuleks kindlasti haljaks lihvitud tiivaservad üle kruntida .

Aga ette on mingit sümboolset madaldust vaja :wink:

Postitatud: 18 Juul 2013 18:22
Postitas JanekEnde
Nja, eks tiivaservad tuleks siis üle teha kui kitsamad alla :P madaldust olen mõelnud (bilsu b6-ed + H&K või Lesjöforsi madaldusvedrud), aga niipea küll hammas peale ei hakka. Kui, siis äkki järgmine aasta..või mitte kunagi :D Pole nii tähtis ka minu jaoks, ennem ikka muud asjad korda teha :)

Postitatud: 18 Juul 2013 18:49
Postitas mkb
M-märk esivõrel on suht jura.

Postitatud: 18 Juul 2013 23:49
Postitas JanekEnde
Tore, et sulle ka meeldib :D

Postitatud: 23 Juul 2013 09:42
Postitas JanekEnde
Vanakesel ÜV läbitud :) Sumps tahab keevitust natuke ja juhipoolne alumine õõts väikse loksuga. Pidurituled sain ka toimima.
Päeval tagumistele Borbettidele rehvid peale ja õhtuks alla tagasi :)
Reedel läheb auto pulmasõidule :D

Postitatud: 23 Juul 2013 17:41
Postitas JanekEnde
Käisin kahes töökojas, ei saadud rehve peale :D küsiti miks kurat tagumised veljed nii laiad on :lol: Lõpuks läksin Masterisse, rehvid naksti peal ja veljed tasakaalustati ära. Hind samuti väga hea 8) Enam tagumisi ääri ei niida kiirendades ja saab vast rohkem kui kahekesi sõita. Õhtul viskasin veljed alla tagasi, ÜV-l käisin plekudega.

Postitatud: 23 Juul 2013 18:41
Postitas m20b20
Kobe hai, aga kas ainult minul näitab et selles teemas 10 lehte, aga 10 lehte ei ava ja ütleb et selles teemas postitusi pole :) ?