BMW 320i e30 83a. karlerik
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Jagaja ploki küljes jah aga mul peaks olema LE-Jetronic. Kommutaator on mul Siemensi oma, kui varasematel on Bosch. Süsteemid mäletamist mööda veidi erinevad. Samuti peaks sinu mootoril olema külmkäivituspihusti, mida 86a enam ei ole.
Ega ma nüüd täpselt mäleta. Piiraja on vist seal 6000...6200 kandis. Vedru võiks ju umbes sama tagada. Minu oma oli ka juba üksjagu kasutuses olnud ja vedru võib olla veidi välja veninud, et sekkus juba 5500 pealt.
Ega ma nüüd täpselt mäleta. Piiraja on vist seal 6000...6200 kandis. Vedru võiks ju umbes sama tagada. Minu oma oli ka juba üksjagu kasutuses olnud ja vedru võib olla veidi välja veninud, et sekkus juba 5500 pealt.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Ei hakand katsetama, ostsin kohe nö. piirajaga rootori. Tiba sujuvam sai aga sidur tahab vist ikka tähelepanu.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Viimane nädal on olnud probleeme käikude sissesaamisega. Kui "lülitada" esimest käiku, hakkab auto tiba liikuma ilma, et käi veel seeski oleks. Kahtlustan sidurit, kas sidurit on võimalik tiba peale ka keerata? Nädal oleks veel vaja sõita. Üldiselt, mis on sellise loo probleem, kas kulunud siduriketas?
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Seismisega tuleb pedaali süsteemile õhk vahele , sidur kaob vaikselt ära ja pedaal võtab põhjast .
Siit võibki tulla see , et sidur pole korralikult lahutatud veel kui sa käiku sisse surud .
Tehnilise poolepealt tuleks kas siis töösilinder või peasilinder välja vahetada , spetsialistid suudavad silindrite sees olevad tihendid ka välja vahetada .
Aga üldiselt aitab esialgu pedaali pumpamine , kui sidurit üldse ei ole siis üks 2000 matsuga leab selle jälle üles
Sul piisab võibolla 500 matsust ka .
Siit võibki tulla see , et sidur pole korralikult lahutatud veel kui sa käiku sisse surud .
Tehnilise poolepealt tuleks kas siis töösilinder või peasilinder välja vahetada , spetsialistid suudavad silindrite sees olevad tihendid ka välja vahetada .
Aga üldiselt aitab esialgu pedaali pumpamine , kui sidurit üldse ei ole siis üks 2000 matsuga leab selle jälle üles

Sul piisab võibolla 500 matsust ka .
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Keerata pole seal siduri juures midagi. 2000 matsu kurnab jala päris ära
Mina kasutasin õhutamiseks kompressorit. Ülevalt surve peale ja alt nippel lahti.

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik

Aga üldiselt lõhnab vist peasilindri lõppemise järgi, mille ravi on ikka silindri väljavahetamine-remontimine. Töösilinder on aegajalt koledat häält teinud juba 6 aastat

Kahjuks pole kanalit, tõstukit, et ise möllama hakata.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Peasilindri remontkomplekt ja uued tihendid+ vedru lahendasid probleemi. Vana vedru oli viieks osaks murdunud. Esialgu õhutasin peasilindri ja vedelikutoru ühenduskohast. Tiba õhku jäi kindlasti vahele aga hetkel töötab ja saab teisipäevani ära sõidetud kuniks igapäeva auto ostan.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Käisin eile korra Tartu lähistel:

Juba eile õhtul läks lappama ja jätkub tegevust veel mitmele päevale.

Tegu on facelifti pesuritega, niiet kuidas nad mu pre-ga istuvad ei tea. Lisaks 83a. ei olnud neid veel kataloogiski. Unistus neid saada oli suur, niiet see sobivus hetkel ei huvitagi, küll ma nad külge saan.
Ühel mootoril oli niiskus sees, vaatab, kas ärkab ellu. Teisel niiskust polnud aga mootori korpus roostes.
Mis arvate, kas mootorid 9v patakaga peaksi tööle hakkakama?
Puudu on korralik paak, keegi on selle pisikese suure paagi küljest maha saaginud(kodus asju pestes sain aru). Kui keegi loeb ja tal paak on olemas, siis kuulan ära.
Ostsin ka tagatiiva, mis võibolla ei lähe käiku aga olen tahtnud proovida.

Juba eile õhtul läks lappama ja jätkub tegevust veel mitmele päevale.

Tegu on facelifti pesuritega, niiet kuidas nad mu pre-ga istuvad ei tea. Lisaks 83a. ei olnud neid veel kataloogiski. Unistus neid saada oli suur, niiet see sobivus hetkel ei huvitagi, küll ma nad külge saan.
Ühel mootoril oli niiskus sees, vaatab, kas ärkab ellu. Teisel niiskust polnud aga mootori korpus roostes.
Mis arvate, kas mootorid 9v patakaga peaksi tööle hakkakama?
Puudu on korralik paak, keegi on selle pisikese suure paagi küljest maha saaginud(kodus asju pestes sain aru). Kui keegi loeb ja tal paak on olemas, siis kuulan ära.
Ostsin ka tagatiiva, mis võibolla ei lähe käiku aga olen tahtnud proovida.
320i 83a. Saab9-3 08a.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Sept 2015 19:46
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
9V patarei on suht nõrk, ma ei usu et see katsetamiseks hea on. Proovi ikka õiget akut, kasvõi mopeedi või murutraktori oma. Osadel laadijatel ka 12v toitefunktsioon küljes.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Ahaa, tõin aku, andsin voolu ja üks mootor, mis korpusest roostetab hakkas tööle. Varsti proovin ka teist.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Sina siis ostsidki need ära, ma ka nillisin neid aga hind oli natuke liiga kõrge. Eks minul on need ka väga tagaotsitud lisade nimekirja kõige viimases lõpus.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Kallis on siis kui käed ümber
Natuke hinnas kaubelda ja olemas, lisaks veel päevane kruiis Tartusse ilma töö tegemiseta. Jutustamine meeldiva inimesega vaikses looduses autoromude kõrval, puhas rõõm!
Kuna paak oli lõigatud, siis eile käisin tõin ka uue paagi. Juurde sain ka ühe komplekti rõngastega tulesid, voolikud, hoova ja igast kola, millest taheti lihtsalt vabaneda. Tuleb ruttu müüki panna muidu kelder kola täis.
Võllid olid mõlemal mootrikomplektil nii kinni, et andsin haamriga päris tugevalt valu.
Üks mootor, mis paistis väljast ilus ja sile oli seest ikka väga raju, metallipuru ja tavotti täis, mis oli kõik magnetiseeritud. Pesin puhtaks e. pesin elektimootorit jooksva vee all
, kaotada pold midagi. Peale pesu ärkas asi ellu.
Teine mootor oli väljast auklikuks roostetanud aga töötab samuti. Kaua nad küll töötavad, ei tea. Tahaks üht mootorit kappi varuks juurde.
Kuskilt on nüüd tavotti vaja.
Kes on seda tööd teinud, siis võiks kommenteerida, mis suunaliselt käib kõige väiksem hammasratas. Nimelt see katkestab vist mingi hetk voolu mootorile, tal selline poolkaar.



Natuke hinnas kaubelda ja olemas, lisaks veel päevane kruiis Tartusse ilma töö tegemiseta. Jutustamine meeldiva inimesega vaikses looduses autoromude kõrval, puhas rõõm!
Kuna paak oli lõigatud, siis eile käisin tõin ka uue paagi. Juurde sain ka ühe komplekti rõngastega tulesid, voolikud, hoova ja igast kola, millest taheti lihtsalt vabaneda. Tuleb ruttu müüki panna muidu kelder kola täis.
Võllid olid mõlemal mootrikomplektil nii kinni, et andsin haamriga päris tugevalt valu.
Üks mootor, mis paistis väljast ilus ja sile oli seest ikka väga raju, metallipuru ja tavotti täis, mis oli kõik magnetiseeritud. Pesin puhtaks e. pesin elektimootorit jooksva vee all

Teine mootor oli väljast auklikuks roostetanud aga töötab samuti. Kaua nad küll töötavad, ei tea. Tahaks üht mootorit kappi varuks juurde.
Kuskilt on nüüd tavotti vaja.
Kes on seda tööd teinud, siis võiks kommenteerida, mis suunaliselt käib kõige väiksem hammasratas. Nimelt see katkestab vist mingi hetk voolu mootorile, tal selline poolkaar.


320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
82a oli tulepesur e30 valikus täitsa olema, vastupidiselt teistele teadatuntud lisadele ( näiteks sportistmed, obc , abs jne)
Sinul sügis 83 pill, siis juba lisandus palju asju juurde valikusse.
Need tulepesurikomplektid on alati poolikud ja vajavad kõva üle käimist, kõik klapid, luuad (32€ tk), otsatihendid jne tuleb uuena osta. Pesurisüsteemid erinevad aastakäikude ja mudelite vahel ainult juhtmestiku, paakide ja lähitule rõngaste osas. Sulle vajaminevat paaki leidub küllaga, see on enamlevinud variant viimati oli uuena ka teistest tunduvalt odavam. Viimati nägin ,kui üks koos esituledega poolpidune komplekt müüdi 350€ eest, see komplekt oli odava hinnaga müügis. Muidugi arvestades soomest veetavate autode massilist pealetungi ( põhjamaade autodel pesurid standardis), siis neid pesureid siinmaal kõvast , tuleb ainult küsida.Enamus neist ei hooli ja loobivad prügikasti.
Sinul sügis 83 pill, siis juba lisandus palju asju juurde valikusse.
Need tulepesurikomplektid on alati poolikud ja vajavad kõva üle käimist, kõik klapid, luuad (32€ tk), otsatihendid jne tuleb uuena osta. Pesurisüsteemid erinevad aastakäikude ja mudelite vahel ainult juhtmestiku, paakide ja lähitule rõngaste osas. Sulle vajaminevat paaki leidub küllaga, see on enamlevinud variant viimati oli uuena ka teistest tunduvalt odavam. Viimati nägin ,kui üks koos esituledega poolpidune komplekt müüdi 350€ eest, see komplekt oli odava hinnaga müügis. Muidugi arvestades soomest veetavate autode massilist pealetungi ( põhjamaade autodel pesurid standardis), siis neid pesureid siinmaal kõvast , tuleb ainult küsida.Enamus neist ei hooli ja loobivad prügikasti.
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
kas keegi teab, kust saada uut aknapesu voolikut? Läbipaistvaid on igalt poolt saada aga ajastukohast "läbi põimitud" voolikut ei ole veel leidnud.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Hydroscandis pole aga see pilt, mille Trevi saatis käis mul ekraanilt läbi küll. Tegu õige voolikuga. Soovitati minna vaatama ka Volga ja Žigulli poodi, käin ka need läbi, siis näeb, kas peab mujalt riikidest tellima hakkama.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Oleneb, millise siseläbimõõduga sul seda vaja on aga põhimõtteliselt peaks Hydroscandis need armeeritud voolikud laokaup olema (6, 8, 10, 13 mm).
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Mul e28 pealt paak olemas koos selle väikse paagiga. Kui sobib siis olen nõus müüma selle sulle. Pean tuled üle vaatama, ehk mootorid veel küljes
628csi
Re: BMW 320i e30 83a. karlerik
Puhtad...


Tegin väljamineku ja ostsin euro eest 2,5m voolikut. Armeeritud voolikut veel tellinud ei ole, oli vist 5-6 euri meeter UM-ist. Mujalt ei ole võimalik saada, vähemalt neis seitsmes poes, kus käinud olen. Müüakse küll armeeritud voolikut aga need on paksu seinaga. 4mm sisemõõt ja väljast 10, 6mm sisemõõt ja juba 12mm väljast. Igavesti robustne kolmekordse seinaga ja kange voolik.
Hoiatus kes on sama teadmatu nagu mina, pildil paistavad tule elemendid. Seestpoolt olid rokased ja klaasid tumunud. Valasin natuke piiritust, et loksutada ja ehk lähevad puhtaks. Juhtus hoopis see, et reflektori kroom läks karvaseks e. mullitama. Kurb
.
Tegin väljamineku ja ostsin euro eest 2,5m voolikut. Armeeritud voolikut veel tellinud ei ole, oli vist 5-6 euri meeter UM-ist. Mujalt ei ole võimalik saada, vähemalt neis seitsmes poes, kus käinud olen. Müüakse küll armeeritud voolikut aga need on paksu seinaga. 4mm sisemõõt ja väljast 10, 6mm sisemõõt ja juba 12mm väljast. Igavesti robustne kolmekordse seinaga ja kange voolik.
Hoiatus kes on sama teadmatu nagu mina, pildil paistavad tule elemendid. Seestpoolt olid rokased ja klaasid tumunud. Valasin natuke piiritust, et loksutada ja ehk lähevad puhtaks. Juhtus hoopis see, et reflektori kroom läks karvaseks e. mullitama. Kurb

320i 83a. Saab9-3 08a.