9. leht 17-st
Postitatud: 31 Mär 2013 18:59
Postitas Arvo
nuga kirjutas:Kindlasti on raskem osa seljataga, edasine on mõnus nokkimine

Kui kõik vanad jupid on puhastatud ja ettevalmistatud, uued jupid ostetud ja kenasti riiulis ootamas, siis on edasine töö tõesti mõnus nokkimine valgetes kinnastes

... kui mitte, siis seda tööd ja sebimist jagub veel kõvasti.
Värvitud pinnad tasub jah mingi polsterdusega kinni katta, eriti auto nurkadele tahavad igasugu kriipsud tekkida.
Postitatud: 31 Mär 2013 20:21
Postitas Baur TC
Soovin edu ja rõõmsameelsed tunnid Baur´iga koos

Postitatud: 01 Apr 2013 10:38
Postitas karlerik
Ei saa pilku piltidelt, töötegemisele tuli küllaltki suur paus. Edu!
Postitatud: 04 Apr 2013 22:37
Postitas Priit
Postitatud: 18 Apr 2013 12:22
Postitas Priit
Postitatud: 01 Mai 2013 20:26
Postitas Priit
Panin paika kapotialuse müramati mis oli varudes väga korralik olemas.
Samuti oli olemas väga korralik sisemine esimene müramatt. See aga selle miinusega et keegi on juhipoolse otsa julmalt maha ratsinud. Sinna sain jääkidest enamvähem tüki lisaks.
Tagumine matt on ilmselt mingisugune järgi tehtud asi aga selleest korralik. Tundub et see on lausa liinitööna tehtud sest lõiked ei ole kindlasti kodused.
Keskmine tükk tahtis korralikumat puhastamist kuna sinna külge oli jäänud suur osa endise auto jalgealustest. Aga ka see tükk on üle keskmise seisus kui arvata välja pruunikaks muutunud toon. Eks ta nüüd kuivab mõned nädalad

Postitatud: 02 Mai 2013 18:38
Postitas akuula
Tagumine osa on ikkagi originaal, mul on õnn omada üht samasugust ainult, et jalge alused osad on ajaga kaotsi läinud...
Kena

Postitatud: 14 Mai 2013 09:05
Postitas Priit
99% asju on tsingitud.
Kõik sillaosad mis vajasid pritsi ja värvi on tehtud.
Vaibad viisin eile keemilisse.
Mis on puudu? Kõik vajalikud sillapuksid ja veermiku kuluvad osad.
Postitatud: 21 Juul 2013 21:04
Postitas Priit
Täna tundus et olen selle autoga liiga suure pausi sisse teinud. Võtsin ette juhtmevarud.

Üllatuseks on olemas väga korralik üldine juhtmepuu. Pisut probleemsem on tulede oma. Päris ära on ratsitud aga elektriakende ja kõlarite osa. Homme vaatan veel osa üle, ehk leiab midagi juurde.
Huvitavat niipalju, et leidsin näiteks tulede kojameeste juhtmepuu koos releega. Selle olemasolust varem teadlik ei olnud.
Postitatud: 22 Juul 2013 06:19
Postitas nuga
Elektriakende?

Postitatud: 22 Juul 2013 09:42
Postitas Priit
Ptüi.. saite aru küll, elektripeeglite.
Postitatud: 22 Juul 2013 17:50
Postitas Priit
Tänasega lahti harutatud ka korralik kõlarite puu. Peeglite omaga on nii, et on olemas kolm poolikut millest suure tahtmise korral annaks ehk üks kokku kombineerida..
Suure juhtmepuntra panin autosse sisse paika ja kõige korralikuma kaitsmeploki puhastasin ka ära.
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 29 Dets 2013 12:10
Postitas Priit
Kas kellelgi on head pressi ja pisut viitsimist bauri tagaõõtsad kokku panna? (puksid ja laagrid sisse suruda

)
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 29 Dets 2013 20:18
Postitas airhead
Priit kirjutas:Kas kellelgi on head pressi ja pisut viitsimist bauri tagaõõtsad kokku panna? (puksid ja laagrid sisse suruda

)
Mina oma autol sain kõik puksid ja laagrid paika tõmmitsate abil, ehk siis kasutada oli garaazist leiduvat keermelatti, padrunvõtmeid, santehnilist libestit ja mõnda sobiliku vidinat veel
Samas usun et sul ületee Markol metallitöökojas on press olemas ja ta laseb seda kasutada
Kuidas Bauri kokkupanek ka edeneb? Kas kevadeks "uus" auto liikvel?
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 29 Dets 2013 21:59
Postitas Priit
airhead kirjutas:Priit kirjutas:Kas kellelgi on head pressi ja pisut viitsimist bauri tagaõõtsad kokku panna? (puksid ja laagrid sisse suruda

)
Mina oma autol sain kõik puksid ja laagrid paika tõmmitsate abil, ehk siis kasutada oli garaazist leiduvat keermelatti, padrunvõtmeid, santehnilist libestit ja mõnda sobiliku vidinat veel
Samas usun et sul ületee Markol metallitöökojas on press olemas ja ta laseb seda kasutada
Kuidas Bauri kokkupanek ka edeneb? Kas kevadeks "uus" auto liikvel?
Tegelikult on ju kõik liiklemiseks vajalik peale esiklaasi ja mõne puksi riiulitel olemas..
Millist määret sa tagalaagritele rummu sisse kaasa panid?
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 29 Dets 2013 23:52
Postitas raunz
Tagarattalaagrite paigaldamise kohta näeb BMW tehase remondijuhis ette, et määrdeainete kasutamise asemel tuleks vastupidi vahele panna keermeliimi, et välistada laagri libisemise sõites. Reaalselt pole ma sellist asja oma silmaga näinud, et laager on pesas ringi käinud aga teoorias on see võimalus olemas.
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 29 Dets 2013 23:55
Postitas oo7
Määrde eelis on see, et see laager ei roosteta sinna sisse kinni.
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 30 Dets 2013 21:09
Postitas airhead
Kindlasti aga soovitan ka kinnised laagrid (tolmukatetega) enne paigaldamist lahti kookida ja määret lisada. Seda muidugi kui sa järgmine aasta samal ajal neid uuesti vahetada ei taha
Valmistajad panevad sinna määret täpselt niipalju et rooste ei läheks.
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 22 Jaan 2014 10:19
Postitas Priit
Niipalju siis edeneb, et sillaosad on tellitud ja õõtsad viisin Raunole kes lubas lahkelt ära suruda

Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Postitatud: 14 Veebr 2014 14:17
Postitas Priit
Tundub et hakkan vaikselt üle koera saba saama.
Üks õõts uute juppidega Rauno poolt komplekteeritud.
edit: ka teine õõts koos.