BMW e28 520i '84 Janek
Kes siis tänapäeval eeltööd tehes vesilihvi teeb
Ja köige enam häirib see, et näiteks uksed on krunditud laiguti - kruntimata kohti on vaid möned üksikud. Sellises olukorras kus jääb nii vähe kruntimata pindu oleks olnud targem lasta ikka siis juba terve detail üle et vähendada ohtu kus saamatu maaler tekitab läbikumamisefekti ning oluliselt lihtsam oleks hiljem ennem värvimist detaili matistada. Uksed korraliku krundi alla ja siis pika ja laia klotsiga siledaks.

"Tuuningust" on küll asi ikka väga kaugel...
Siis oleks ammu relakaga vedrude kallal käidud, moosiriiul tagaluugil ja sportpütt all. Aga lõbus peab ka ju olema, mul siin juba igav ei hakka
Igatahes, mõttetu loba kõrvale - õhtuks sai auto kokku laotud. Vaja veel tiivad, esivõred ning kaks tihendit panna ja mõni pisiasi veel.
Väike pilt:

Sai hea sile küll ning mina väga rahul, poleerida ka veel ja 5+ käula.


Siis oleks ammu relakaga vedrude kallal käidud, moosiriiul tagaluugil ja sportpütt all. Aga lõbus peab ka ju olema, mul siin juba igav ei hakka

Igatahes, mõttetu loba kõrvale - õhtuks sai auto kokku laotud. Vaja veel tiivad, esivõred ning kaks tihendit panna ja mõni pisiasi veel.
Väike pilt:

Sai hea sile küll ning mina väga rahul, poleerida ka veel ja 5+ käula.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Eks kui eestisse jöuan siis teen pilti enda haininast - mis juhtub kui ennem värvimist on vesilihviga pind karestatud
Ei aga ilus tundub küll. Endale kui maalrile lihtsalt riivavad silma sellised asjad, et miks vötta ette suur töö ja värvida alumine ring ära aga siis jätta stange külge mis kinnitub 2 poldi ja 2 kruviga, miks jätta paar kohta kruntimata jm.

Ei aga ilus tundub küll. Endale kui maalrile lihtsalt riivavad silma sellised asjad, et miks vötta ette suur töö ja värvida alumine ring ära aga siis jätta stange külge mis kinnitub 2 poldi ja 2 kruviga, miks jätta paar kohta kruntimata jm.
Eks ta peab veel kuivama jah mõnda aega. Ivan, võid näidata küll, mul pole midagi selle vastu 
Tagastanget sellepärast ei võtnudki ära, et põlle pole mõtet värvida. Nurgad alt nagunii roostes ja siitsealt veel. Eelmine suvi tegin alumise musta ääre ainult nii enam-vähem ära
kõige hullem see põll pole, aga korda tuleks ikkagi teha millalgi.
Eile tahtsin käima ka panna, aga krt aku jälle tühi
teine aku ei teinud piuksugi. Jätsin laadima ja täna uuele katsele.

Tagastanget sellepärast ei võtnudki ära, et põlle pole mõtet värvida. Nurgad alt nagunii roostes ja siitsealt veel. Eelmine suvi tegin alumise musta ääre ainult nii enam-vähem ära

Eile tahtsin käima ka panna, aga krt aku jälle tühi

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Täna võiks lausa tähistada, sain kundepoolse parktule toimima. Klemm ei saanud kontakti, natuke painutasin, tuli kokku ja töötab! Jess
Üle poole aasta mõtlesin, mis kuradi jama on, aga sellise pisiasja peale ei tulnud..
Tagapõlle pläkerdasin veits mastiksiga, tiiva kinnituskohad lansekatel tegin ka alt üle.
Juhipoolsel tagatulel ei töötanud park- ning suunatuli, kruttisin veits pirne ja jälle asi korras. Kundetulele läks õige pirn udukasse, toimib.
Juhipeegel on vahepeal ära surnud, külge pannes ei toiminud, võtsin pistikud lahti ja panin uuesti - üles-alla enam ei liigu. Ei tea mis seal ära nüüd suri, ainult vasakule ja paremale liigub. Klaasipesu "pihustid" sättisin ka paika, tolle töö käigus sain pool katust puhtaks
Salongis panin roolialuse katte paika, ennem oli ukse juurest vahe sees.
Ohutuledelülitil on mingi imepisike "ruut" kadunud, niiet kui lülitada, siis pidama ei jää.. peab lihtsalt nuppu peal hoidma
Talvel lahtivõttes lendas kogu majandus laiali, vedru leidsin ka alles nüüd üles 
Nüüd veel tiivad lihvida, värvida ning saab auto lõpuks kokku tagasi.
Õli koos filtriga ära vahetada, mingi Carlube'i engine flush on ka keldris ootamas. Millalgi lähen ostan õli samuti ära, seekord läheb sisse vist Mobil. Ise pooldan muidugi Castroli, aga eks näis.


Tagapõlle pläkerdasin veits mastiksiga, tiiva kinnituskohad lansekatel tegin ka alt üle.
Juhipoolsel tagatulel ei töötanud park- ning suunatuli, kruttisin veits pirne ja jälle asi korras. Kundetulele läks õige pirn udukasse, toimib.
Juhipeegel on vahepeal ära surnud, külge pannes ei toiminud, võtsin pistikud lahti ja panin uuesti - üles-alla enam ei liigu. Ei tea mis seal ära nüüd suri, ainult vasakule ja paremale liigub. Klaasipesu "pihustid" sättisin ka paika, tolle töö käigus sain pool katust puhtaks

Salongis panin roolialuse katte paika, ennem oli ukse juurest vahe sees.
Ohutuledelülitil on mingi imepisike "ruut" kadunud, niiet kui lülitada, siis pidama ei jää.. peab lihtsalt nuppu peal hoidma


Nüüd veel tiivad lihvida, värvida ning saab auto lõpuks kokku tagasi.
Õli koos filtriga ära vahetada, mingi Carlube'i engine flush on ka keldris ootamas. Millalgi lähen ostan õli samuti ära, seekord läheb sisse vist Mobil. Ise pooldan muidugi Castroli, aga eks näis.

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Ootaks põnevusega seda pilti..Ivan kirjutas:Eks kui eestisse jöuan siis teen pilti enda haininast - mis juhtub kui ennem värvimist on vesilihviga pind karestatud![]()
Vesilihviga tegeletud juba ammustest aegadest, mis siis nüüd häda peaks olema, et noored värskelt koolist või koolitustelt tulnud targad selle maha teevad?
"Vanade tarkade" juures sai oma autogi nii tehtud, eeltööde kohta midagi halba küll õelda ei saa. Erinevatest teenindustest olen saanud ainult erineva kvaliteediga porri ja mitte midagi head. Pole siiani leidnud korraliku eeltöö tegijat ega ka näinud korralikku eeltööd kusagilt teenindusest, ainult erinevates foorumis palju kõvatajaid ja maha tegijaid, kes ise ilmselt töötavad mõnes sellises kohas.
tel 55570186 - e30 varuosad
Nonii.. Eile said tiivad krunditud, täna lihvitud ning õhtuks värvitud ja lakitud. Kundetiival hakkas üks koht elama, ei teagi miks nii juhtus.. sai küll ilusti krunditud ja lihvitud.. Aga noh, lähedalt uurima ei hakka, siis pole näha
Bensuluuk sai ka ära värvitud.
Nüüd peab mõtlema ja proovima, kuidas tiivad külge saab
Saab üks paras n*ss olema, aga eks homme hakkan kokku laduma.
Võib selle jama lõppenuks lugeda, nüüd lasta veel kuivada, auto puhtaks teha ja ära poleerida.
Küsin igaks juhuks siit ka üle - õlifilter tuleb keerates lihtsalt lahti ja uus samamoodi tagasi?

Nüüd peab mõtlema ja proovima, kuidas tiivad külge saab

Võib selle jama lõppenuks lugeda, nüüd lasta veel kuivada, auto puhtaks teha ja ära poleerida.
Küsin igaks juhuks siit ka üle - õlifilter tuleb keerates lihtsalt lahti ja uus samamoodi tagasi?
Viimati muutis JanekEnde, 21 Juun 2013 11:38, muudetud 1 kord kokku.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Lahti saamisega võib tekkida raskusi , kui käte vahel libisema hakkab , siis pead rihma ümber siduma ja siis uuesti keerama . Võimalusel kasuta spets tööriista .
Kinni keerad käega , vägistama ei pea , lihtsalt kinni ja valmis . Sellise jõuga , et oleks võimalik käega uuesti lahti keerata .
Enne külge kruvimist tee näpuga pealmine kummirõngas kergelt õliseks , et kinni keerates tihendit kahekorra ei tõmbaks .
Kinni keerad käega , vägistama ei pea , lihtsalt kinni ja valmis . Sellise jõuga , et oleks võimalik käega uuesti lahti keerata .
Enne külge kruvimist tee näpuga pealmine kummirõngas kergelt õliseks , et kinni keerates tihendit kahekorra ei tõmbaks .