Kõik tehnilised küsimused.
matthias
Postitusi: 127 Liitunud: 28 Apr 2013 12:51
Postitus
Postitas matthias » 25 Juul 2013 10:05
tuleb leppida sellega mis olemas on:)
eix22
Postitusi: 402 Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva
Postitus
Postitas eix22 » 25 Juul 2013 10:38
Milleks siis sellised küsimused
tel 55570186 - e30 varuosad
matthias
Postitusi: 127 Liitunud: 28 Apr 2013 12:51
Postitus
Postitas matthias » 25 Juul 2013 10:52
küsimus oli selles et kumb tegevus rahakotile suurema põntsu paneb:)
eix22
Postitusi: 402 Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva
Postitus
Postitas eix22 » 25 Juul 2013 10:57
Mölemad panevad väga suure pöntsu, seepärast oli ka selline vastus. Tee korda see mis on. Uus vajab samamoodi tegemist ja köva raha. Ma pole kunagi kohanud kohe aistevahele visatavat komplekti.
tel 55570186 - e30 varuosad
Rain01
Postitusi: 291 Liitunud: 28 Mär 2009 15:28
Postitus
Postitas Rain01 » 06 Aug 2013 14:46
Kuidas on kõige mõistlikum eemaldada E28 käsipiduritrosse? Eriti mõtlen seda kerepoolset otsa siis.
Kas see ümmargune huinjaa peab külge jääma või vägistan selle küljest ära?
M535i
Cardo
Postitusi: 1666 Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627
Postitus
Postitas Cardo » 06 Aug 2013 18:04
mina olen sinna vist 12 pika padruni peale löönud ja lihtsalt välja keeranud, keeret seal ei ole, lihtsalt nii on hästi toiminud
e28
Rain01
Postitusi: 291 Liitunud: 28 Mär 2009 15:28
Postitus
Postitas Rain01 » 06 Aug 2013 18:46
Cardo kirjutas: mina olen sinna vist 12 pika padruni peale löönud ja lihtsalt välja keeranud, keeret seal ei ole, lihtsalt nii on hästi toiminud
Kuidas kerepoolset lahti saada? Kas tõesti peab silda lahti laskma? See sisseminek asub täpselt tagasilla kohal.
M535i
Cardo
Postitusi: 1666 Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627
Postitus
Postitas Cardo » 06 Aug 2013 19:47
leidsin ühe oma vana pildi
võimalik, et tuleb pisut sillatala mutreid lõdvemaks lasta, aga äkki sai padruni pikendusega hakkama, vanad trossid lõikasin relakaga peapealt maha, aga egas ma nii täpselt ei mäleta ja autoalla ei viitsi uurima minna
e28
Rain01
Postitusi: 291 Liitunud: 28 Mär 2009 15:28
Postitus
Postitas Rain01 » 06 Aug 2013 20:03
Mul läheb hoopistükkis selliselt:
Ühenduskoht on täpselt silla kohal.
M535i
matthias
Postitusi: 127 Liitunud: 28 Apr 2013 12:51
Postitus
Postitas matthias » 06 Aug 2013 21:06
mul tuli natuke vägistamisega ja wd-40ga se tross välja läbi seisupiduri.
ja kangi juurest läbi kere ühes tükis pikana.
matthias
Postitusi: 127 Liitunud: 28 Apr 2013 12:51
Postitus
Postitas matthias » 25 Sept 2013 20:09
auto sureb välja tühikäigul.
nimelt sai valed pistikud ühendatud kui proovisin õli tuld resettida.
internetist uurisin välja et olen idle control uniti ja massi kokku ajanud pistikust ning seejärel suri spido blokis temp ning bena näidikud.
kust ma seda viga nüüd taga peaks hakkama ajama?
mootoriks on m10b18 karburaator 66kw
E: kaitsmed vaatasin kõik üle ja need on terved
jx
Postitusi: 917 Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi
Postitus
Postitas jx » 03 Nov 2013 21:51
tegu salongi ventilaatori ja õhu suunamis süsteemiga, kätte saab kõige kindlamalt eemaldades see kapoti poolt lähenedes
e28...
udumon
Postitusi: 39 Liitunud: 22 Nov 2012 19:13
Postitus
Postitas udumon » 03 Nov 2013 22:31
kas seda eemaldamata vaipa kätte ei saa?
jx
Postitusi: 917 Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi
Postitus
Postitas jx » 04 Nov 2013 18:55
kui ise viimati vaipa välja võtsin siis küll ei saanud... kuid see oli ca 5 aastat tagasi... kui keegi teab võib mind parandada
e28...
matthias
Postitusi: 127 Liitunud: 28 Apr 2013 12:51
Postitus
Postitas matthias » 04 Nov 2013 19:48
se plastik on kinni salongist 2 mutri ning väljast kojamehe juurest 2 poldiga. kanalite ühendused eemaldad ära ning tuleb kogu se kopsik suhteliselt lihtsalt ära.
ArdoH
Postitusi: 185 Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:
Postitus
Postitas ArdoH » 27 Nov 2013 15:33
Kas M10 kast sobib M30 otsa kui koda ära vahetada?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656 Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju
Postitus
Postitas Ruut » 27 Nov 2013 16:06
IIRC polditav koda peaks neil ühesugune olema
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ArdoH
Postitusi: 185 Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:
Postitus
Postitas ArdoH » 27 Nov 2013 16:59
Ehk siis ainult koda ja kardaanipoolne ots on erinevad ning mõlemad vahetatavad?