Otse silmauku paistev päike ajas mind täna garaaži haipoissi algavaks hooajaks turgutama.
Panin radika, geneka, õhufiltrikorpuse kapoti all omadele kohtadele tagasi. Need sai sügisel maha võetud.
Mingil põhjusel jäid varem märkamata termostaadikorpusel lausa kaks anduriauku, milles poldid sees olid. Sellel korpusel on avasid siis kokku 4. Panin anduri, mis seni lahtiselt pihustite juures jõlkus, ikka jahutusvedelikuga kokkupuutesse. Üks auk jäi veel üle ka, sinna peab vist mõne popi lisakella anduri panema.
Vesi sisse ja käivitus, nagu oleks alles eile sõitnud sellega.
Vahetasin ka difri ära. Seni oli all 3,91. Nüüd 3,6 (3,64) ülekandega loksuta differ. Sellesse sai uus õli peale mõningast diisliga loputamist.
Hea, et eelmine hooaeg pikemaks ei veninud. Oleksin tagasillast midagi ära kaotanud. Pooltelgede poldid olid kõigist neljast kohast pisut lahti, flantsid loksusid üksteise suhtes. Difri sillatala poldid keerasin sõrmega lahti. Kardaanipoldid olid ka nõrgalt kinni. Hea, et sinna need originaalid lömmis mutrid said.
Panin sebitud e30 kupee juhipoolse sportistme ka paika ja kinni põranda külge. Peab aga uuesti välja võtma, sest turvavöö kinnitus ei sobi turvavööga. Õiged said vahetuskaubaks olnud istmetega kaasa antud. Nüüd pean vist originaalistmetelt need vastused maha kruvima ja mingid piklikud plaadid tegema, millega need istmete külge paigaldada. E21-l on need vastused olematu pikkusega. Ümbertegemata need ei sobi, ei saa vööd kinni ega lahti, sest need jäävad sügavale istme ja kardaanitunneli vahele.
Tänased tööd said tehtud olude kiuste. Ühisgaraažis on elektrivool ära võetud. Maksmata. Hea, et autos on pisikene inverter, mis 60W-se kandelambi ära toidab. Külm oli ka auto all põrandal vedeleda

Kanalit pole. Pool päeva sai siis voolu võetud autost ja muusikat mängitud taustaks. Tõmbas 180Ah-se tankiaku tühjaks, nii, et käima ei saanud. Pidin e21-lt akut laenama, kahe akuga läks kohe käima.
Leidsin kapotialt ka BMW taskulambi, mille suvel kasutatuna ostsin. Sellega sai suvel ja sügisel midagi valgustatud aegajalt. Nüüdseks oli see vähemalt 4 kuud külmas garaažis olnud. Laadinud pole mina seda kordagi, sest ei minu ega ka tuttavate uuematesse bemmidesse see ei sobi. Tehakse ikka vidinaid, mis pool aastat valgustavad! Tasub omale selle lambi järgi pistik teha kindalaekasse.
Stroker tuleb ilmselt haipoisi peale panna, kui see ükskord kokku saab. Kaas on porditud ja klapid ning alumine pind Kavoris lihvitud.
Praeguse mootoriga ilmselt pikka pidu pole

Õlitase on üle maksimumi. Emulsiooni aga klapikambrikaane all pole, veeauru tagant ei tule, karteris ega veesärgis rõhku ei tuvastanud. Või olen meeltesegaduses liigselt õli sisse valanud ... Aga seda ei usu, pole meeltesegaduses juba ammu olnud.
Sõidan selle motoga kõik vajalikud sõidud ära. Ei hakka seda meelega retsima ega ka tohterdama.