8. leht 22-st
Postitatud: 18 Aug 2009 20:49
Postitas raunz
Vahepeal on olnud aega autoga tegeleda ning tulemused samuti olemas. Armatuur on peaaegu koos, kelladeplokk vaja veel sisse panna. Uksepolstrid koos kõigega on küljes. Auto peaks enamvähem lekkevaba kah olema, ainuke jama klaasitihenditega kust ukse sisse vett jookseb.
Mootori poole pealt siis mootori asend paigas, roolivõimusüsteem peaaegu ühendatud, jahutussüsteem käsil ning õhulugeja ja selle lõdviku asukoht ning paigutus niimoodi paigas, et vastu keret lõdvik ei käi.
Aretasin sisse ka E24 eesmised nahkistmed, vaja oli kerel 4 kinnitust ümber teha. Täna panin autosse ka põhjapolstri kuid sellega vaja veel jamada, nimelt pigimatti ja müramatte on autos piisavalt palju et põhjamatt ei taha korralikult ära mahtuda, peab müramati(d) alt ära võtma ja midagi õhemat(vilt) asemele panema.
Paar pildisüüdistust kah, istmed ja polstrid veel korralikult puhastamata niiet kõige paremad vb välja ei näe:

Postitatud: 18 Aug 2009 21:05
Postitas Kristina5
Nii ootan et saaksid sisu kokku juba, ma peaksin sind rohkem aitama :D Aga kahtlaselt kõrgel oli ikkagi see põhjamatt, niipalju sa neid pigimatte ikka sinna ei pannud ? Aga njaaa, eks saa näha, mis sa välja mõtled. Väga hästi on edenenud küll see auto, lausa imeväel. :) Varsti ju saabuvad su bensutorud ka, et siis juba suuuur samm auto esimese käivituse poole astutud.
Postitatud: 19 Aug 2009 21:56
Postitas raunz
Kristina5 kirjutas:Varsti ju saabuvad su bensutorud ka, et siis juba suuuur samm auto esimese käivituse poole astutud.
Ja torud saabusidki...
Kui juba UM-s olin ostsin LSD differentsiaali õli kah ära, saab tolle kah ära taastada millalgi.
Postitatud: 24 Aug 2009 22:42
Postitas raunz
Mootori osas paljude asjadega selgusele jõudnud...vaja E34 525 141kw mootori juhtmestikku, M20/M50 radiaatorit ja M30 hüdraulilist pidurivõimendit. Igasugu muud väiksemat kama kah aga need põhilised. Radikat laenasin Kristina autolt ja proovisin paika kah, sobis küll kuigi päris napilt. Ventikas siduriga läheb minema, asemele tuleb el ventikas. Radika ja mootori vahele jääb ca 2,5cm ning radika kinnitused tuleb välja mõelda ja termostaadist tulevad lõdvikud ümber teha sest radiaator kõvasti lähemal, kui originaalis.
Paar pilti kah:
Sisu hakkab ilmet võtma, peale väga suuri pingutusi sai põhjapolster ja kõik selle alla jääv korralikult paika, keskkonsoolid paika ja armatuuri komplekteeritud. Homme komplekteerin edasi ja teen pildid kah.
Muide kel M30 hüdraulilise pidurivõimendi süsteemi pakkuda andku teada.
Postitatud: 25 Aug 2009 10:23
Postitas meelis k
M50 ja M20 radikad on vastupidise torudeasetusega. Mul on muidu M20B20 omasid 2 tk pakkuda. Enda M50 projektile ostsin M50B25 E34 radika. See sobib hästi.
Sul jääb see radikas ikka päris mootori vastu

. E28l mahub originaalventikas ka vahele.
Postitatud: 25 Aug 2009 10:53
Postitas mart154
meelis k kirjutas:M50 ja M20 radikad on vastupidise torudeasetusega.
Valepuha.
E30 M20 radikas on sama pidi kui M50 radikas.
E28 peal on jah torud teistpidi.
Postitatud: 25 Aug 2009 10:57
Postitas raunz
Sobivad siis radikad sellistelt autodelt:
E36 M50 ja M52 mootoriga
E34 M20 ja M50 mootoriga
E30 318iS
Päris vähe ruumi jääb jah aga saab hakkama

Postitatud: 25 Aug 2009 11:11
Postitas mart154
tegelikult saad sa ka rahumeeli sinna e30 325 radika panna.
Paisupaak lihtsalt tuleb eraldi.
See on natuke õhem kupatus.
Postitatud: 25 Aug 2009 15:56
Postitas redline
krt sain oma hüdraulilisest süsteemist paar kuud tagasi lahti, oleks ta sulle ainult saatmiskulu eest andnud muidu

Postitatud: 25 Aug 2009 20:17
Postitas raunz
Radikat kasutan kindlasti M20/M50 oma.
@redline:
Krt et varem ei teadnud su pidurisüsteemi kohta

Postitatud: 26 Aug 2009 22:31
Postitas raunz
Mõned suht kehvad pildid salongist kah, eks teen millalgi paremad. Rooli annan oma kallile Krissule nahatamiseks.
Käsipiduri ümber on tavalise kummist koti asemel aretatud natukene viisakama välimusega konsool.
Tulevikuplaanid tagaistujate kohaga on sellised:

Postitatud: 26 Aug 2009 22:55
Postitas ullivilli
Muide kuidas ARK ja TÜV suhtuvad salongi ümberehitusse?
Või mida ei tea, ei tee ka haiget?
Postitatud: 26 Aug 2009 23:32
Postitas raunz
Ümberehitusse nad hästi ei suhtu....tegelikult ei suhtuks nad aftermarket rooli kah hästi kui nii võtta

Muidu istmed ehitan millalgi hiljem sisse kui auto sõidab juba ning siis võtan asja ikka väga põhjalikult ette. Peale istmete sisse ehitamise tuleb ka aknalaud ning tagumised polstrid uued teha.
Esialgu tulevad tavalised E21 istmed sisse

Postitatud: 27 Aug 2009 07:56
Postitas ullivilli
Ega vist jah tegelt ei tohi istmeid väljagi vist võtta ilma loata, kui ei ole spets teisaldatav.
Nagu peab auto olema komplektne, aka kõik lingid peavad olema jne.
Ma tean, et üks käis TÜV tegemas ja linki ei olnud ukse küljes ja kukuti nöökima, et ei ole komplektne. Selleks juhuks oli tal komplekt linke pakiruumis ja auto oligi komplektne.
Aga jah täidsa äge. Peaks mingi aeg tulema ja ära vaatama, mis tehtud.
PS kus krdi kohas jagatakse naisi, kes on huvitatud autondusest ja nahatavad jne

Kui mõni üle on, saada mulle, mul ka nahatada vaja.

Postitatud: 27 Aug 2009 10:28
Postitas raunz
Tule vaata kindlasti, see nädal olen suurema osa ajast garaazis.
No nii ägeda naise leidsin ma Tehnikakõrgkoolist aga ega seal neid üldse mitte palju pole...väga rariteetne värk

Postitatud: 27 Aug 2009 11:06
Postitas j6x19
masin näeb suht kena välja ja selline salong kenam kui originaal.radika saan vast sulle pakkuda pean vaatama kas hetkel on mõni alles,kuid kui pole sis peagi tekkib üks e34 520i M20 B20 motoga masinalt.eks sel teemal kui huvi saab messaris edasi arutada.
Postitatud: 28 Aug 2009 23:05
Postitas Kristina5
Mitte suurem osa ajast garaasis, vaid 24/7 autoga tegelemas! Ja pealegi, ma mõtleisn ja mõtlesin ning tulin ikkagi arvamusele, et rooli teen musta niidiga, ma olen soliidsuse ja diskreetsuse fänn, seega jääb nii.
Ja varsti tulevad pildid ! Salong näeb tõesti välja nagu äsja tehasest veerenud .. !
Kahju, et UM-il polnud infot sinu auto kohta, aga no ma usun, et isegi kui oleks, oleks see samale tasemele jäänd mis minu auto oma hehe. :D
Postitatud: 30 Aug 2009 20:55
Postitas raunz
Kristina5 kirjutas:Kahju, et UM-il polnud infot sinu auto kohta, aga no ma usun, et isegi kui oleks, oleks see samale tasemele jäänd mis minu auto oma hehe.

Käisime koos UM-s küsimas auto varustuse ja andmete kohta aga minu E21 kohta ei tulnud mingit vastet
Tagumine iste puhastatud ja paigas, tuleb hetkel originaal.
Tegin nullist ka uue konsooli põhjaplaadi. Originaalis on saepuruplaadi tükile lihtsalt nahatükk kleebitud, ma tegin natuke parema variandi ja lisasin naha alla porolooni kah, hea pehme jäi.
Peale suuri pingutusi sai E28/E30 laepaneel samuti paika. Kõige parem ei jäänud aga otseselt silma kah ei riiva.
Eile paigaldasin UM-st ostetud bensutorud. Üldsegi mitte üks ühele ei istunud alla, pidi painutama ja väänama neid veidike.
Järgmise asjana paigaldan bensupaagi ja kõik sinna juurdekuuluva
PS! Vaja ka teatud pisividinaid, täpsemalt siin:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=3912
Postitatud: 07 Sept 2009 19:08
Postitas raunz
Eile sai bensupaagid paika ja õhutustorud ning tanketoru ühendatud, varsti saab bensusüsteemiga ühelepoole.
Ostetud ka starter, korralik mootorikate ja radikas. Peale radika ostu avastasn, et ta on palju pikem kui see, mida autole proovisin. Õnneks mahub ostetud radiaator täpselt vahele, mõlemast lansest jääb alla sentimeetri puudu niiet saab radika täpselt poolraamide peale paigaldada ja jahutusprobleeme ei tohiks tekkida, sest suurem radikas lihtsalt sellele autole eriti ei mahu.
Pilt uuest mootorikattest kah:
Paigas ka tagumised turvavööd, avastasin et vaja ka esiistmete külge käivaid turvavööde vastuseid. Kel pakkuda, andke teada.
Postitatud: 04 Okt 2009 21:29
Postitas raunz
Täna sain kauaotsitud mootorijuhtmestiku kätte, loodetavasti sobib ikka üks ühele ja toimib. Pärit ta muidu 91a. 320 pealt. Vana juhtmestikuga võrreldes peaks klappima.
Vahepeal kõige suurem projekt oli vist vanast garaazist ümber kolimine, autol nüüd palju paremad tingimused kui varem.
Lisaks on ühendatud aku+ kaabel koos klemmidega, uus massijuhe ning peaaegu valmis on ka bensusüsteem. Vaja veel pump ja filter paika panna ning ühendada ning siis on süsteem töökorras.
Paar pilti kah.
