Eks ma olen kõike, kuid kahjuks ei ühtegit lõplikult.
Täna siis koos naabrimehega aretasime uut esiotsa ja valmis ta saigi, nüüd vaja mingi aeg veel teha ettevalmistused ja kõike muud, enamvähem sellist laadi peaks ta jääma. Loomulikult tuleb kasutada vaiku, pahtlit ja kõike võimalikke asju, et ta vormikõlbulikuks muuta.
Tänud Tanelile ja ehk õnnestub tagastange suhtes teda pisut mõjutada. Alumine splitteriga osa sai hangitud juba nii ammu, et ei mäletagi, kes selle mulle tõi

Kahest sai siis üks, M+BBS
Õliradikas sai ka popilt kinnitatud, ainuke mure on kuhu teha õhuavad õliradika tarbeks.
Testisin ka oma väljalaskesüsteemi, võtsin tööjuurest koju db mõõtmise seadme ja proovisin nii ja naa, ühesõnaga hetkel on ilma koormuseta märgatav helitõus u 4200p juures ja kestab 5500p-ni peale seda heli langeb, kuid pöördesse läheb hetkega. db-des tegi see ni, et mõõtsin kahes karakteristikus, HI ja LOW , maximum oli HI-124db ja LOW 96db, viimane on see mida inimkõrv eristab.
Võtsin toast oma kaalu ja kaalusin huvipärast nodi, mida on maha võetud ja külge pandud , kaal on kilose täpsusega:
autoküljest eemaldatud
Plekist kapott 19kg
Rauast stange 7kg
Plekist esipõll 5kg
Küljeklaasid 15kg
Klaaside tõstemehhanismid 7kg
------------------------------------------ 53kg
tagasi monteeritud
Karterikaitse 15kg
plastkapott 14kg - on ikka ülekaalus küll

esistange M+BBS 12kg
Pleksist klaasid 1kg
----------------------------------------42kg
Kaalus võitu 11 kg sealhulgas kaalu viidud allapoole ja stange kaalus jäädud samaks. Karterikaitse on ka pisut õhuvoolu parandava omadusega, ulatub kuni käigukasti lõpuni, vajadusel kaalus võitmiseks on teda võimalik lühemaks lõigata.
