7. leht 18-st
Postitatud: 27 Juun 2007 13:48
Postitas tõnis
Paned poldi kohale (juhul kui kaela ei ulatu) ühe seibi, keevitad läbi seibi augu poldi otsa pihta. Kui oled vahe kinni kasvatanud, siis seibi peale mutter ning keevitad omakorda kinni (eeldab et seib muttrist natuke suurem). Seejärel keerad rahulikult mutri abil poldi jäänuse välja.
Postitatud: 27 Juun 2007 13:57
Postitas Impsionu
Tänan Tõnis, nii vist isegi saab jah

Kuigi ma pole suurem asi keevitaja, siis leian kes seda teeb. Igatahes üks mõttetera jälle juures

Postitatud: 27 Juun 2007 21:15
Postitas karu
ära midagi puurima küll hakka!! pärast seal keeret sees pole.. keevitus ainuke õige asi!
Postitatud: 27 Juun 2007 22:30
Postitas Cardo
mina olen pisut puuriga puhastanud murdunud poldi otsa ja kohe läbi mutri keevitanud
Postitatud: 30 Juun 2007 22:31
Postitas Impsionu
Täna Raplas BMW-CUP-il käies tõi Tõnis häid uudiseid. Nimelt läheb üsna pea auto värvimisse. Väike ärevus on kohe sees, kuigi läheb kuuaega kindlasti veel.
Esimene mõte oli see, et ehk siiski õnnestub auto nii palju kokku saada, et saaks kokkutulekult läbi hüpata, aga arvan et vist ikka nii hästi ei lähe. Eks paistab.
Postitatud: 17 Aug 2007 19:42
Postitas Impsionu
Postitatud: 02 Sept 2007 15:35
Postitas Impsionu
Ajaviiteks viskan üles nii öelda remondi ja kulude päeviku:

Postitatud: 02 Sept 2007 17:16
Postitas Ruut
Kulud ca 70 senti/km +/- turuväärtuse langus/tõus. Korraliku haiga on odavam sõita, kui ühistranspordi või liisitud keskklassi pereautoga

Postitatud: 02 Sept 2007 17:31
Postitas Impsionu
Päris huvitav tähelepaneks, ei tea kuidas/mille järgi arvutasid, aga tõesti see suht soodne. Kui nüüd vaadata et suuremad kulutused tulevad ette vaid siis kui omanik seda soovib, st. et midagi ei ole tal kunagi ära kukkumas olnud(v.a. mootor mis andis saba, see ka minu rumalusest vist), siis peab tõesti tunnistama et insenerid on need haid ikka väga viisakalt ja põhjalikult läbimõeldes ehitanud.
Postitatud: 02 Sept 2007 17:47
Postitas Ruut
Impsionu kirjutas:Päris huvitav tähelepaneks, ei tea kuidas/mille järgi arvutasid, aga tõesti see suht soodne.
Õlivahetusel odomeetri näitude vahe on ca 110 tuh km ja kulud samal ajal 78 tuh kr lihtne jagamistehe annab 0,7kr/km. Lisandub loomulikult kütusekulu 1-1,5 kr/km.
Postitatud: 09 Sept 2007 18:51
Postitas Tõutäkk
Postitatud: 16 Sept 2007 09:57
Postitas Impsionu
Väga vaikselt läheb käima see asi mul, samas kõik tihendid said nüüd omale kohale mis pidin ära vahetama(ukse akende tihendid ja katuseluugi tihendid). Samuti paigaldatud uus suunatule klaas ja kaugtuli. Järgmiseks peaks hakkama pigimatti paigaldama, natuke pelgan seda tööd, aga kui asja kätte võtan saan ka hakkama, ma loodan. El. antenn ootab paigaldamist veel, mõned asjad veel ja siis hakkan vist põhjamatti ja sisu kokku lappima. Stange otsad um-st ei tule veel lähiajal(2200.- tk 2*), sest naine arvas et nüüd oleks aeg ka korterisse väheke investeerida, remonti vaja jätkata...
Postitatud: 18 Sept 2007 20:31
Postitas Impsionu
Pean nüüd natuke häbenema , sest olen jaganud valet infot auto kohta. Auto on Eestis esimest korda registreeritud 11.04.1995. Arvasin koguaeg, et 1996 aastal ja siis kohe vahetas omaniku, aga tuleb välja et aasta kuni kaks oli ühe omaniku käes(meremees, kes eriti vist ei sõitnud sellega) ja alles siis selle inimese käes kelle käest mina ta hankisin.
Postitatud: 03 Okt 2007 22:54
Postitas Impsionu
Mõned õhtud on ikka käidud auto kallal. El. antenn lõplikult paigas(ei läinud täitsa valutult). Raadio juures tegin ka paar asja ringi, nimelt enne sai kuulata ka siis kui võti ei olnud esimeses astmes(tegelikult kuulata ei saanud, sest orig, võim lükkas ennast välja, aga raadio jäi sisse). Panin siis nii nagu olema peab, ja antenni panin ka nii toimima, et kui raadio sisse lülitada tuleb välja.
Pigimatid ka pandud. Juhtmed käisin ka üle mis salongis rippusid, pikapeale hakkab meenuma mis misasi on. Järgmiseks on siis müramatt ja seejärel põhjavaip. Vaikselt, aga kindlalt jõuab kätte aeg polstrite paigaldamiseks(sisu jääb nii nagu enne oli, ei hakka seda uueks muutma, ainult esimesed istmed lasen vana korralikuma riidega üle käia, mina arvan et uueks tegemisel pole mõtet. Jääb ikkagi kasutatud autoks).
Tagumised stange otsad on välimusest puudu, muidu nagu oleks kõik olemas.
Mõned vead on seistes ka tulnud: spidomeeter ei tööta, klaasile ei tule vett(paagil ka üks üleliigne pumbaauk), ja muidugi veermik, mille lasin just UM-is üle vaadata(tagumised sillatala puksid, eest õõtsapuksid, kuigi need eelmise omaniku poolt just enne vahetatud kui auto minu kätte sattus, ja mingi tala kigiseb tagasillas).
Üldiselt on nii, et teen auto sõidukõlbulikuks(sisu kokku) ja seejärel hakkan vahetama sillajuppe. Kui ka sillad tehtud, ootab juba järg kapoti alust(ilmselt mootoril kaan tegemisse, kont täita/kontrollida kust lekib: kahe suvega tühi), ja eks vaatab siis edasi.
Pilte üritan ka ikka teha kui mahti saan tegemistest, hetkel puuduvad.
Postitatud: 08 Okt 2007 23:24
Postitas Impsionu
Postitatud: 09 Okt 2007 09:13
Postitas kustas
Ilus. Mis asi see vasakpoolse esitiiva keskmise liistu peal on?
Postitatud: 09 Okt 2007 16:15
Postitas raunz
Piltidelt paistab peaaegu nagu alles tehasest tulnud, kõik originaal kah veel

Postitatud: 09 Okt 2007 19:28
Postitas Impsionu
kustas kirjutas:Ilus. Mis asi see vasakpoolse esitiiva keskmise liistu peal on?
Mõtled kirja liistul(need mõlemal pool)? Seal seisab signalisatsiooni paigaldaja nimi, kuigi see on BMW tehase signa, on ilmselt siis firma kes neid BMW-le tootnud, tahtnud oma nime mainimist. Klaasidel ka need kirjad peal.
Postitatud: 09 Okt 2007 19:32
Postitas Impsionu
raunz kirjutas:Piltidelt paistab peaaegu nagu alles tehasest tulnud, kõik originaal kah veel

Kõik tehase seades tõesti, eks pildid ilustavad asja ka natuke. Samas kere ja värv on nüüd küll samahea pilkudele, muud detailid siiski on vanusega mingid kahjustused saanud(tuhmunud jne.). Originaal ei ole sellel autol el. antenn ja kõlarid(oma lollus, saagisin sinna sisse hertzid, samas silma ei riiva). Mootor on vahetatud, aga sama kubatuur nii et vahet ei ole, ikkagi originaal. Samuti ei ole ka raadio selle mudeli oma vaid uuem Bavaria.
Postitatud: 05 Nov 2007 20:27
Postitas Impsionu
Täna sain kätte tellimisel olnud esimesed kettad, klotsid ja anduri. Vahetama ei hakka enne, kui remont komplekt ka muretsetud. Ilmselt ei hakka seda tööd ise tegema, ketaste ja klotside vahetus on nohu, aga kuna vaja supordid ka taastada mida teinud ei ole, siis jätan selle oskajamale mehele. Tagumised peaks ka ära tellima, siis oleks piduritele ring peale tehtud(tagumised torud ja üks voolik juba enne vahetatud).
Põhjamati panek on ka ilmselt selle nädalavahetuse töö, uksed peaks kilega ära katma, saaks polstri peale panna. Samas kui põhjamatt pandud, saaks kohe ka vaiba peale panna, see suht lihtsalt käib sinna. Eks vaatab, hooaeg kurnab ära, ei taha mõeldagi, et peaks veel õhtul peale tööd jääma autot ehitama
