Selle lehe järgi seal ei saa teha mingit täpset statistikat, kuna paljud mudeli on ebatäpsed. Enamus inimesi ei huvita üldse, mis andmed neil passis on ja seega läheb kõik see lohakus läbi. Ise juba mitu aastat jagelenud seal nendega sel teemal. Sealset lehte vaadates saab ikka kõvasti ajuvabaduse üle naerda.
Ark peaspetsialisti sõnad:
Nii lihtsalt see muidugi ei lähe kunagi, kui e-maili kirjutatakse. Igal pool on mingid vanad pujäänid tööl, kel mingid omad reeglid ja arusaamad.Kui arvate et Teie sõiduki andmetes on viga, siis palun pöörduge koos sõiduki, selle registreerimistunnistuse ning isikuttõendava dokumendiga Teiele sobivasse liiklusregisti büroosse ning andke asjast teada. Vigade korral väljastatakse uus registreerimistunnistus riigilõivuvabalt.
Julgelt võin väita, et pooled vanemate autode (bmw`de) reg. tunnistused on vigased (mudelitunnus, töömaht, võimsus ja massid on tüüpilised vead)
Paljudel juhtudel on ka värvus vale. Enamasti kantakse kõik andmed üle teise riigi passist, kui seal vead sees, siis ilma sekkumata jäävad vead ka eesti passi. Mudelitunnusel lähtutakse kapotialusest sildist, paljudel masinatel pole sinna kõik märgitud (näiteks e30 325IX puhul on seal sildil ainult 325I) See asi sai mõned aastad tagasi korda aetud ja lubati edaspidi kõik nelikveolised tähistada ikka mudelitunnusega 325ix . Asi sai tõestatud ja vin koodi järgi annavad kõik päringud ikka mudelitunnuseks 325ix. Samuti vaadatakse vin koodi katalüsaatori olemasolu jne. Siiski on paljud vanamoelised, kes ei oska arvutit kasutada vms ja lähtuvad ainul sellest sildist ja läheb passi ikka 325i . Seega ei saa ma sealt ark lehelt absoluutselt mingisugust statistikat teha 325IX kohta, sest pooled on vähemalt 325I`na arvel.
Samas on tegelenud ark ka ise mudelitunnuste väljamõtlemisega, seda just touringu puhul, kus lisatakse täht T, vahest on neid T tähtesi isegi mitu. Raske on ju sõna TOURING välja kohe kirjutada, kui seda niiväga rõhutada tahetakse? ( 318iT ,318i T, 325IX T T jne)
ARK spetsialisti sõnul väidetavalt minu pöördumiste tõttu ei kanna enam seda T tähte reg tunnistusele. Küll aga kantakse see neil oma andmebaasidel reale "modifikatsioon" ja sealt võtavad oma andmed kindlustusseltsid. Nii, et LKF numbreid sisse toksides satute kindlasti väga imepäraste ja haruldaste bmw mudelite otsa

Tüüpviga on passis vale kubatuur. Autoga kaasas olevas servise raamatus on antud numbrit, üks on effektiv ehk reaalne tulemus ja teine on saksas maksude tarbeks tuletatud väiksem number. Ja enamsti kantaksegi see väiksem number passi sisse. Lisaks on muidugi ka palju muid imepäraseid numbreid, mida pole kusagil kirjas.
Kõige selle jama aluseks on muidugi vigased tüübikinnitused juba ARK andmebaasides. Tavalised "töölised" neid muutma ei hakka (ilmselt ei saagi) ja nii pannaksegi kõige sobivamate andmetega tüübikinnitus teile.
Kui see jutt ei sobi siia, siis mõni mode võiks selle kusagile mujale tõsta või uueks teemaks teha.
Igatahes loodan et nii mõnigi saab mahti minna ark`i ja oma asjad korda ajada. Täpsed andmed saab auto service raamatust (betriebsanleitung) ja ka paljudest muudest raamatutest ja infoallikatest .