7. leht 15-st
Postitatud: 18 Mai 2007 10:59
Postitas Kristo
mask kirjutas:nuga kirjutas:mask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
13,6-13.8V oleks ideaalne
-= mask =-
Mina tean üldse, et ideaalne oleks 14,4V

. Minu riisikärul ta täpselt nii ongi ka tühikäigul. Üldiselt Autodata annab BMW jaoks 13,7-14,5V.
Postitatud: 18 Mai 2007 14:20
Postitas valge välk
Nuga, sul on kindlasti kodus midagi Haynes manuaali sarnast, kust peaks olema võimalik leida küünlajuhtmete takistusi. Loomulikult ei tee uute küünlajuhtmete paigaldus kunagi liiga
Samas jah, kui sul pöörde peal on sädemega kõik korras, siis nagu süütepooli ja juhtmeid otseselt süüdistada ei saa.
Postitatud: 29 Mai 2007 21:54
Postitas nuga
Küünlajuhtmeid pole veel uusi saanud, aga täna mõõtsin geneka poolt väljaantava pinge üle. Ilma tarbijateta oli see 800-900p/min juures 13,8 - 14,1 volti. Seega pinge iseenesest peaks korras olema

Postitatud: 20 Sept 2007 15:49
Postitas nuga
Postitatud: 30 Sept 2007 20:44
Postitas Riho
täna sai siis auto ära nähtud ikka masin nagu unistus ja ega omanikk kade ka polnud vaikselt kulges mööda et ikka saaks rahuga vaadata
Postitatud: 30 Sept 2007 20:54
Postitas meelis k
Mingil ajavahemikul tuli see auto mulle mitu korda päevas Tartu-Viljandi maantee alguses vastu. Igatahes pilku kõidab küll kordi rohkem kui mõni uus BMW

Postitatud: 15 Okt 2007 10:13
Postitas nuga
meelis k kirjutas:Mingil ajavahemikul tuli see auto mulle mitu korda päevas Tartu-Viljandi maantee alguses vastu.
Mõned kilomeetrid viljandi poole asubki 323'e kodu ja bauri teine kodu, nii et sealkandis võib haisid näha küll

Postitatud: 19 Dets 2007 14:12
Postitas raunz
Soovitan soojalt uus Autolehe number osta!

Postitatud: 20 Dets 2007 00:49
Postitas nuga
Selle talve plaan on 323'e kõrvalt niipalju vahendeid näpistada, et saaks auto üldise väljanägemisega võrreldes silmatorkavalt rääbaka salongi lõpuks korda.
Sisu toon jääb enam-vähem eelnevaga sarnane, õige pisut praegusest heledam. Nahaga katmisele lähevad istmed, ukse- ja küljepolstrid, kõlarikastid ja tagumine aknalaud. Kuna uksepolstritesse enam originaalse kunstnahaga võrreldavaid "õmbluseimitatsioone" sisse pressida ei anna, siis tuleb sinna päris õmblused teha. Eks näeb kuidas välja paistma jääb...
Postitatud: 21 Dets 2007 16:10
Postitas nuga
Lammutasin enne nahatamist istmed laiali, et neid põhja alt pisut "tuunida".
Nimelt peab istmealuste kõlarikastide mahutamiseks istmepõhja risttalasid natuke ülespoole viima. " keskmist vedru tuleb selle tulemusena lühemaks lõigata, aga nagu aastajagu selliste istmetega sõitmist näiatas, ei anna see istudes kuidagi tunda.
Kõige rohkem nuputamist nõudis selle toru eemaldamine:
Nicht gut. See istmeraam tuli välja praakida. Muidugi oleks ju saanud asja parandada, aga istmeid on piisavalt "laost võtta"
Paljast raami on hea kõlarikasti peale proovida, näeb ilusti ära, kui palju ja kust tuleb modifitseerida

Postitatud: 21 Dets 2007 20:31
Postitas Aare
valge välk kirjutas:Nende emissioonide kohta veel niipalju, et HC läheb kõrgeks kahel juhul - kui segu on rikas või kui segu on lahja. Hea oleks kõrvale näha ka CO2 näitu, mis annaks natukene infot lisaks. Tee pikem sõit maanteel, võta küünlad maha ja siis vaata, mis värvi nad on.
Mis HC-d puudutab, siis on pooltõde. Kõrgeks läheb ainult siis, kui mootor hakkab liiglahja segu tõttu ebaühtlaselt käima. Muidu madalal HC-l ja lahjal segul otsest seost pole. Lahja seguga läheb kõrgeks hoopis NOx.
Lisaks kui ma õigesti mäletan, siis oli sul vahepeal mootoril õlipidamisega kergeid probleeme, mistõttu summuti võib õli täis olla ning see annab ka oma osa sellele HC tulemusele - või puhastasid sa summuti ära?
BS.

Postitatud: 28 Apr 2008 23:36
Postitas nuga
Postitatud: 20 Mai 2008 10:45
Postitas nuga
Läheme siis mootorisaagaga edasi
Eelmisel aastal ilmnes selline probleem, et jahutusvedelik kippus aegamööda kaduma. Samas üleeelmisel aastal säärast probleemi ei olnud.
Asusin nüüd asja uurima. Kõigepealt võtsin klapikambrikaane maha. Suhteliselt kole vaatepilt avanes sealt

Esiteks oli klapikambri kaane alune jubedalt nõgine:
Teiseks oli kohati näha jälgi kadumaläinud jahutusvedelikust. Klapikambrikaane enda all oli märgata pruunikat ollust ja sedasama möksi oli karterituulutuse kaudu tõmmanud ka karpasse. Säärane asi võib tekkida ka kondentsist ja lühikestest otsadest, aga mul oli seda kuidagi liiga palju.
Järgmiseks lasin õli välja. Õli oli küll must, aga minu meelest seal jagutusvedelikku küll hulgas ei olnud.

Jahutusvedelikku küll välja ei lasknud, aga niipalju kui seda paisupaagist näha on, siis ka jahutusvedelik tundub puhas olevat.
Ehk aitaksite kaasa mõelda milles probleem võiks olla. Kas on kaanel kuskil mikromõra sees või on viga milleski muus? Üks mõte, mis mulle endale pähe torkas on see, et vahetult enne eelmist hooaega sai paisupaagi kork ära vahetatud. Äkki on uus (kasutatud, aga vanast ilusam

) kork vigane ja ei lase üleliigset survet välja

Postitatud: 20 Mai 2008 11:51
Postitas kustas
Jahutusradikas, salongiradikas või mõni lõdvik äkki?
Postitatud: 20 Mai 2008 11:57
Postitas jx
kui jahutusvedelik õliga seguneks muutuks õli valgeks ja läheks vahtu... lekkeid tasub otsida lõdvikutest või on radikas mõra sees kuskil kõrgemal pool...
Postitatud: 20 Mai 2008 13:13
Postitas nuga
Jahutusradikat, salongiradikat ja lõdvikuid ei tahaks eriti kahtlustada, kuna need on kõik täiesti uued.
Postitatud: 20 Mai 2008 13:19
Postitas rints
Kunagi oli enda e30 323 sama jama. Sõitsin pea 100t km maha ja iga kahe kuu tagant kallasin peale jahutusvedelikku liitri jagu. Ainuke asi et summutist tuli rohkem auru kui tavaliselt ja isegi natukene jahedamate ilmadega oli seda märgata juba. Samas olukorras sai ta ka maha müüdud.
Postitatud: 20 Mai 2008 19:05
Postitas Ruut
nuga kirjutas:Jahutusradikat, salongiradikat ja lõdvikuid ei tahaks eriti kahtlustada, kuna need on kõik täiesti uued.
Seal kaane all tundub ikkagi kondents olema. Kui vesi oleks õlis, siis oleks ka karterist lastud õlis vähemalt mingil määral valget. Kas veepump on ka vahetatud?
Postitatud: 20 Mai 2008 22:21
Postitas nuga
Ruut kirjutas:Kas veepump on ka vahetatud?
Veepump on vana. Samas kui veepump peaks lekkima, siis oleks ju kapotialune jahutusvedelikku täis pritsinud?
Panin täna uue paisupaagi korgi tellimusse, siis on vähemalt üks potensiaalne viga ellimineeritud.
Postitatud: 20 Mai 2008 22:32
Postitas Ruut
Ei pea kapotialune olema täis pritsitud. Esialgu asi lihtsalt vaikselt tilgub. Ma teeks hetkel küll panuse veepumbale.