7. leht 22-st

Postitatud: 18 Juun 2009 20:37
Postitas unethical
palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?

Postitatud: 18 Juun 2009 21:03
Postitas raunz
Riigilõiv oli 900 :(

Autost endast kah...salongisoojenduse süsteem sai põhjalikult taastatud ning on autos sees, samuti on paigaldatud armatuur ning soojendusplokk. Põhjavaiba kloppisin üle 25a vanast tolmust enamvähem puhtaks ning tegin põhjalikult vaibapuhastusega puhtaks....eks homme näeb kui heaks sai :P

Postitatud: 18 Juun 2009 21:46
Postitas meelis k
unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?

Postitatud: 18 Juun 2009 21:52
Postitas rauli
meelis k kirjutas:
unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?
ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.

Postitatud: 18 Juun 2009 22:45
Postitas raunz
rauli kirjutas:
meelis k kirjutas:
unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?
ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Toda muudatust passi ei teinud(veel). Oli tegemist, et värvivahetuski tehtud saada sest nad tahtsid komplektset autot seal näha mitte poolikut nagu minul.

Postitatud: 19 Juun 2009 12:03
Postitas meelis k
rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Vanasti olid lisaks kriteeriumiteks ka mootori võimsus ja mass. Võimsuse kasv võrreldes originaalmootoriga võis olla äkki 30% piires ja mass 10%.
Võib-olla nüüd väheke leebemaks läinud see asi.

Postitatud: 19 Juun 2009 12:26
Postitas rauli
meelis k kirjutas:
rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Vanasti olid lisaks kriteeriumiteks ka mootori võimsus ja mass. Võimsuse kasv võrreldes originaalmootoriga võis olla äkki 30% piires ja mass 10%.
Võib-olla nüüd väheke leebemaks läinud see asi.
okei hakkasin endas kahtlema ja otsisin üless. riigi teatajast. selle järgi tehes mõned arvutused peaks võimsus ja töömaht olema lubatu piires aga massi vast teab omanik ise paremini.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;

Postitatud: 19 Juun 2009 12:56
Postitas meelis k
2,3 + 20% = 2,76
105 (?) + 30 % = 136,5 mis ei ole suurem kui 141.

Postitatud: 19 Juun 2009 13:05
Postitas rauli
meelis k kirjutas:2,3 + 20% = 2,76
105 (?) + 30 % = 136,5 mis ei ole suurem kui 141.
natuke jääb jah puudu. ma arvutasin küll 107 + 30% = 139, mille puhul see vahe suht ikka minimaalne, millega norida.
aga okei vähemalt lõige seadusest olemas ja eks omanik ise tea, mis moodi majandab.

Postitatud: 19 Juun 2009 13:10
Postitas mart154
see pole ju ometigi 2.5 mootor, millega sa regama lähed :D vaid 2.0 :)

Pärast rahumeeli 2.5 tagasi vahele. Tahaks näha seda TÜV tegelast, kes hakkab mootorikoodi otsima.

Postitatud: 19 Juun 2009 15:21
Postitas Ruut
IIRC sai muudatuste arvutamise aluseks võtta suurima ametliku tuunija mootori. Alpinal oli vist e21 aistel vahel ka 2,8.

Postitatud: 20 Juun 2009 09:23
Postitas raunz
Tegelt jah mõte oli 2,0-na ta kirja panna aga eks selle peale mõtlen juba siis kui auto sõidab ja asi niikaugel et arki minna sellega. Minumeelest kah legaalselt 2,5 sinna vahele ei tohi panna.

Postitatud: 27 Juun 2009 15:49
Postitas raunz
Sain kätte värvitud tulevõred ja neerud, maalril oli nendega tükk tegemist, et väga korralikuks saada, ümber tehti neid mitu korda. Mustad neerud võibolla siiski ei jää aga kuna väga korralikke kroomneere pole, siis hetkel nii. Hetkel panin külge ka lahenduse, kus õhufilter asub otse lähitule kõrval...antud lahendus on kapoti alla ruumi tekitamiseks väga hea.
Mõned pildid kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 30 Juun 2009 18:39
Postitas Priit
Mina peidaks selle filtri kahetulelise plastkatete taha ära. Aga maitse asi ilmselt.

Postitatud: 05 Juul 2009 17:12
Postitas raunz
Esipaneeli ette ja tulevõre taha ta paraku lihtsalt ei mahu. Aga jah otsus pole lõplik, eks vaatan-mõtlen veel.

Postitatud: 02 Aug 2009 22:26
Postitas raunz
Nagu ikka on auto jaoks suht vähe aega aga eks ühtteist on tehtud saadud. Panin ette kroomstange ning proovisin ka BBS-i...auto nägi esmakordselt täitsa komplektne välja väliselt :P

Pilt

Stange ja esipõll ootavad värvimist veel.

Pidurisupportid said värvitud, supporti silindripind hoonitud ning kolvid puhastatud-lihvitud. Peale kõike seda ka kõik uute juppidega kokku laotud. Siinkohal suured tänud Krissule (kristina5). Tulemus jäi väga hea ja eks peabki olema, sest pidurite peale on kole suur summa kulunud tegelikult :?

Pilt

Pilt

Pilt

Üks veidi kehvem üllatus kah. Nimelt lasin auto veega ohtralt üle, et lekkeid kontrollida ja paraku tuli päris palju lekkeid ilmsiks. Probleemsed on siis usteklaaside tihendid, pagassitihend ja paar väiksemat kohta. Enne kui lekked likvideeritud salongi edasi komplekteerida ei saa :(

Postitatud: 02 Aug 2009 22:35
Postitas meelis k
Sama lugu nagu mul. Kui poleks lekkekontrolli teinud, siis ei teakski, et uksed ja põhjamati alune täitub veega. Suhteliselt loll oleks selles seisus salong kokku laduda.

Krt, ma vist paneks ikkagi sellele koonusele ribid ette :D.

Postitatud: 02 Aug 2009 22:42
Postitas raunz
Ma juba enne teadsin et kuskilt natuke tuleb sisse aga nüüd vaatasin siis täpsemalt üle...suht jube seis tegelikult. Osad tihendid liimin korralikult veel üle, paari kohta lisan silikoni ja loodetavasti sellest piisab :P

Kui koonus nii ette jääb siis tuleaugule tuleb võre ette kindlasti :wink:

Postitatud: 03 Aug 2009 07:32
Postitas rints
Tihendiga klaasile on sobiv hermeetik või selline nätskeks jääv tihendusaine. Autover autoklaasis oli olemas kui küsida.

Postitatud: 03 Aug 2009 16:16
Postitas raunz
Ei mõelnud tihendiga ette käivaid suuri klaase vaid ukseklaasi ja ukse vahel olevat tihendit. Esi-, taga- ja tagumised küljeklaasid on ees juba vastava tihendusainega.