Rauno E21 323i
Riigilõiv oli 900
Autost endast kah...salongisoojenduse süsteem sai põhjalikult taastatud ning on autos sees, samuti on paigaldatud armatuur ning soojendusplokk. Põhjavaiba kloppisin üle 25a vanast tolmust enamvähem puhtaks ning tegin põhjalikult vaibapuhastusega puhtaks....eks homme näeb kui heaks sai

Autost endast kah...salongisoojenduse süsteem sai põhjalikult taastatud ning on autos sees, samuti on paigaldatud armatuur ning soojendusplokk. Põhjavaiba kloppisin üle 25a vanast tolmust enamvähem puhtaks ning tegin põhjalikult vaibapuhastusega puhtaks....eks homme näeb kui heaks sai

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.meelis k kirjutas:Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Toda muudatust passi ei teinud(veel). Oli tegemist, et värvivahetuski tehtud saada sest nad tahtsid komplektset autot seal näha mitte poolikut nagu minul.rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.meelis k kirjutas:Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vanasti olid lisaks kriteeriumiteks ka mootori võimsus ja mass. Võimsuse kasv võrreldes originaalmootoriga võis olla äkki 30% piires ja mass 10%.rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Võib-olla nüüd väheke leebemaks läinud see asi.
e28 528iA '84
okei hakkasin endas kahtlema ja otsisin üless. riigi teatajast. selle järgi tehes mõned arvutused peaks võimsus ja töömaht olema lubatu piires aga massi vast teab omanik ise paremini.meelis k kirjutas:Vanasti olid lisaks kriteeriumiteks ka mootori võimsus ja mass. Võimsuse kasv võrreldes originaalmootoriga võis olla äkki 30% piires ja mass 10%.rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Võib-olla nüüd väheke leebemaks läinud see asi.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Sain kätte värvitud tulevõred ja neerud, maalril oli nendega tükk tegemist, et väga korralikuks saada, ümber tehti neid mitu korda. Mustad neerud võibolla siiski ei jää aga kuna väga korralikke kroomneere pole, siis hetkel nii. Hetkel panin külge ka lahenduse, kus õhufilter asub otse lähitule kõrval...antud lahendus on kapoti alla ruumi tekitamiseks väga hea.
Mõned pildid kah:




Mõned pildid kah:




BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nagu ikka on auto jaoks suht vähe aega aga eks ühtteist on tehtud saadud. Panin ette kroomstange ning proovisin ka BBS-i...auto nägi esmakordselt täitsa komplektne välja väliselt

Stange ja esipõll ootavad värvimist veel.
Pidurisupportid said värvitud, supporti silindripind hoonitud ning kolvid puhastatud-lihvitud. Peale kõike seda ka kõik uute juppidega kokku laotud. Siinkohal suured tänud Krissule (kristina5). Tulemus jäi väga hea ja eks peabki olema, sest pidurite peale on kole suur summa kulunud tegelikult



Üks veidi kehvem üllatus kah. Nimelt lasin auto veega ohtralt üle, et lekkeid kontrollida ja paraku tuli päris palju lekkeid ilmsiks. Probleemsed on siis usteklaaside tihendid, pagassitihend ja paar väiksemat kohta. Enne kui lekked likvideeritud salongi edasi komplekteerida ei saa


Stange ja esipõll ootavad värvimist veel.
Pidurisupportid said värvitud, supporti silindripind hoonitud ning kolvid puhastatud-lihvitud. Peale kõike seda ka kõik uute juppidega kokku laotud. Siinkohal suured tänud Krissule (kristina5). Tulemus jäi väga hea ja eks peabki olema, sest pidurite peale on kole suur summa kulunud tegelikult




Üks veidi kehvem üllatus kah. Nimelt lasin auto veega ohtralt üle, et lekkeid kontrollida ja paraku tuli päris palju lekkeid ilmsiks. Probleemsed on siis usteklaaside tihendid, pagassitihend ja paar väiksemat kohta. Enne kui lekked likvideeritud salongi edasi komplekteerida ei saa

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ma juba enne teadsin et kuskilt natuke tuleb sisse aga nüüd vaatasin siis täpsemalt üle...suht jube seis tegelikult. Osad tihendid liimin korralikult veel üle, paari kohta lisan silikoni ja loodetavasti sellest piisab
Kui koonus nii ette jääb siis tuleaugule tuleb võre ette kindlasti

Kui koonus nii ette jääb siis tuleaugule tuleb võre ette kindlasti

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008