7. leht 23-st
Postitatud: 04 Dets 2007 22:08
Postitas Cardo
sass85 kirjutas:ma pakkusin ja pakuni siiani 84 aasta autoküljest kapoti hingesi,sul vaid järeletulemis vaev ja maha kruttida,ehk on abi...
Ühed hinged juba sain külapealt, ja kuna konkreetselt kapotti ei pakutud kusagil lähedal, siis otsustasin asja sedasi, paljalt hingedest ei oleks abi ja antud kapott mis olemas on, on pealt küll korralik, kuid altpoolt ei vääri tegemist.
Postitatud: 04 Dets 2007 22:09
Postitas k6veric
Minu e28`l oli viimane pütt gaz 53 oma, mahtus ilusti ja täpselt ära. Ja maksis 300.-, vaheta või iga hooldus

. Hiiul on pood mis müüb vene autode varuosasid, sealt sain.
Postitatud: 05 Dets 2007 10:13
Postitas mart154
Cardo kirjutas:
...
Igatahes vihastasin ennast usinasti selle mõttetu sättimisega ja nüüd ühel ilusal päeval võtan kapoti, viin maalri kätte, kes ta ilusaks teeb ja siis mart154 ehk aitab klaasplastiga plötserdada ja lõpetan selle kapotiotsimise jama ära.
...
ära teda liiga ilusaks ka tee. võib teine haiget saada

Postitatud: 30 Dets 2007 23:19
Postitas Cardo
Postitatud: 05 Veebr 2008 19:44
Postitas Cardo
Pole ammu kirjutanud, pole ka miskit juhtunud.
Nüüd juhtus, hetkel üks pilt, kuna valgust oli vähe, kui veidike paremaid pilte tekib riputan ülesse. Aga ikkagi, ootan endiselt talve.

Postitatud: 05 Veebr 2008 20:18
Postitas raudpats666
uus väljalase

oled proovinud ka? ise tegid või lasid teha? võimas tundub küll

Postitatud: 05 Veebr 2008 20:25
Postitas Cardo
raudpats666 kirjutas:uus väljalase

oled proovinud ka? ise tegid või lasid teha? võimas tundub küll

Kui sa ülejäägid kähku ära viid näed ise..

Postitatud: 05 Veebr 2008 20:45
Postitas raudpats666
tulen kas homme, ülehomme või kui siis varem ei saa siis laup kindlasti

Postitatud: 06 Veebr 2008 20:45
Postitas Cardo
Meenus, et miskit oli ikkagi veel juhtunud, kuid lõplikult valmis veel ei ole.
Selleks on kapott ja mitte enam plekist. Tänud mart154-le kontakti eest ja tegijale.
Taas visandasin mõned kujundid avade tekitamiseks, sel korral vaid vist ikkagi ainult keskele.
Postitatud: 06 Veebr 2008 21:45
Postitas Silwer
Palju kaaluvahe tuli?
Postitatud: 07 Veebr 2008 09:14
Postitas E28
Palju kapott maksis kui saldaus pole?
Postitatud: 07 Veebr 2008 10:18
Postitas Cardo
kapott maksis rohkem, kui selle autoeest kunagi maksin

Postitatud: 08 Veebr 2008 13:02
Postitas mart154
Tore, et Sa rahul oled selle vidinaga
Järgmisena siis tiivad, tagaluuk ja näiteks tagumised uksed?

Postitatud: 08 Veebr 2008 13:43
Postitas Cardo
mart154 kirjutas:Tore, et Sa rahul oled selle vidinaga
Järgmisena siis tiivad, tagaluuk ja näiteks tagumised uksed?

eksid, esimene nokk on juba olnud aastaid plaanis, sellele mehe kätesse usaldan küll
Postitatud: 10 Veebr 2008 21:50
Postitas Cardo
Postitatud: 11 Veebr 2008 12:34
Postitas ErR
Väga ilusalt teostatud väljalaskesüsteem, aga kas võiksid sellest lähemalt rääkida, mis toru läbimõõt, pikkus jne, kui saladus ei ole?
Postitatud: 11 Veebr 2008 22:21
Postitas Cardo
Torud siis 42-50-60, kui miskit täpsemalt huvitab, siis tegija võib ise pajatada, mina ainult vahtisin vahepeal suu ammuli ja kõik

Täna hakkasin siis kapotti peale sobitama, kuidagi sobib kah, ühe kohapealt on nagu eest pisut üleval, aga ei hullu. Klaaskiudu ju ei vääna kah enam sirgeks

Käisin pesemas ja nahk enam ei torgi varrukaotstest, relakas sai kõvasti vatti, osad tugevdusekohad jäid segama ja andis teisi hoolikalt nüsida, tulevikus ehk lapib need haavad kinni, nüüd homsest hakkan peadmurdma kuidas salongiõhu kanalid korralikult saaks fikseeritud. Djuuningpoest peab veel ühed kapoti kiirkinnitused ka tooma.
Kurb uudis kah, lootsin, et selliseid enam ei tule aga võta näpust, kuri vaim kuisab täiega.
Kui auto ära tõin torutöödest, siis ajasin autu garaazi ja ühtäkki hakkas vesi paagist välja keema, suure kiiruga mootor seisma, vaatasin ka veetempi ja see oli pisut üle keskmise, täna tegin taas loomkatseid, uus vedelik sisse ja jätsin auto tööle, seni kui temp on alla või kuni keskmiseni ei ole probleemi, kui aga üle läheb, siis vesi ahjus, pigem vist surve ahjus

Mingil päeval võtan plokikaane ette, lasen poldid vabaks ja pingutan uuesti üle, kui aga see ei päästa siis hakkan jooma, polegi ammu joonud.
Postitatud: 11 Veebr 2008 22:53
Postitas Silwer
See postituse lõpuosa on küll masendav. Loodan et saad ikka asja mingil lihtsal viisil ikkagi korda.
Postitatud: 12 Veebr 2008 22:37
Postitas Cardo
Ohh läks hästi, tõin täna kähku Eiki juurest M3-e jahutusvedeliku paagi korgi, mis andis soovitud lahenduse, kuid õnneks on ka enda kork korras.
Pikk arutelu viis olukorrani kus hakkasime juurdlema viimati tehtud asju, kuna mõne ajaeest oli kõik korras, siis jäi ette äsja vahetatud jahutusvedeliku paak ja selle kork. Ennem oli plastmassist kork avanev 1,2atm juures kuid uue paagiga tuli plekkkork 1,0 atm rõhule. Eikil oli üle üks M3 kork 1,4 atm-ga, panin selle peale ja asi korras, hilisemal meisterdamisel sai ka oma kork pidama ja ka termoandurid radikal tööle.
Hetkel rakendub siis 95c radikaandur ja lülib elektrilise ventilaatori tööle seal kui salongis näitab osuti paar millimeetrit ennem punast ala ja lülib välja 90c siis kui osuti on keskel.
Sõitva autoga temp üle normi ehk mõned millimeetrid ennem keskmist asendit ei lähe ja salongi jääb seisva auto temperatuuri kontrollimiseks ikkagi lüliti, kui juhtub, et unustan ventilaatorit sisse lülida rakendub radika andur.
Üks liigne andur (punane) on 103c/98c , kunas seda vaja peaks minema ma ei teagi
UM-ist sai toodud ka uued summuti riputamise lutid ja tutid ning selgelt läbipaistev ja ingliskeelsete terminitega kaitsmekarbi kaas, vähemalt saan aru kus mis asub.
Seega tahtsin veel lisada, et kui jahutusvedeliku anuma kork ei pea nii nagu peab, siis tekib selline segadus nagu mul juhtus.
Postitatud: 13 Veebr 2008 09:40
Postitas Iff
Hea, et nii läks siis. Aga kas "paar millimeerit enne punast" pole natuke palju? Tehasekonditsioonis auto ei lase üle keskmise asendi minna seieril ju