
BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tuledekopsikud käisid tõesti galvaanikas, Arvo tõi välja et juhtmed tasuks lahti katkuda kuna võib edasi oksüdeerida ainete tõttu mida galvaanikas kasutatakse. Annan tänavatarkusi edasi. 

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Seda tarkust ma kinnitan. Kõik mitmest tükist koostatud ja galvaanikas käinud detailid hävivad suhteliselt lühikese ajaga. Alguses on küll ilusad 

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ma elan selle draama läbi ja parandan kunagi garantii korras. 

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Pakiga lisandus riiulisse ootama veel paar asja.
Sachsi sidurikorv
Sachsi survelaager (ostsin uue kuna see rändas e28 alla
)
Pierburgi ja Mahle kütsifilter
Geneka rihm Bosch
Kaks tuupi Curil K2 metall metall tihendiks kuna lihtsalt oli veel riiulist selline asi puudu ja bmw manualidest käib see tihti läbi.
Sachsi sidurikorv
Sachsi survelaager (ostsin uue kuna see rändas e28 alla

Pierburgi ja Mahle kütsifilter
Geneka rihm Bosch
Kaks tuupi Curil K2 metall metall tihendiks kuna lihtsalt oli veel riiulist selline asi puudu ja bmw manualidest käib see tihti läbi.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tänud info eest! Ma vaatan, kuidas ja kas see osandamine üldse võimalik on.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Sama karpaga 320/6'l polegi ETK's kütusefiltrit antud. Kas 525'l on?
Miks sul neid veel koguni 2tk on?
Miks sul neid veel koguni 2tk on?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Täiesti õige tähelepanek,nuga kirjutas: 20 Veebr 2021 11:09 Sama karpaga 320/6'l polegi ETK's kütusefiltrit antud. Kas 525'l on?
Miks sul neid veel koguni 2tk on?
525-l filter pildil olemas aga samuti ei näita et peaks olema. Filter tehasepoolt mõeldud olema kütusepumbas ja karpas endas(puudulik). Kuid plaanisin panna sobiliku filtri enne pumpa, et ei peaks pumba “kurna” aegajalt lahti katkuma. (Tundub et on olnud ka varem).
Ning vastus küsimusele miks on neid kaks, siis jätsin endale valikuvabaduse, juhul kui pierburgi oma tundub kahtlane

Aga tänane hommik lõpetas ka pika peavalu. 2020 novembri lõpus tellitud neerud saabusid lõpuks uksetaha. Kadusid nad Eestis kus väideti et ei olnud võimalik kohale toimetada, siis ei suudetud öelda kuhu nad selle panid, vastati et ahh ju siis saatsime tagasi saatjariiki, aga midagi süsteemist ei leidnud. Jaanuari alguses ilmus märk vana jälgimiskoodiga Austriasse ja veebruar 15 tuli uue katsega ja teisi firmasid kasutades Eesti poole. Küll vanakooli B osa aga uus. A eest ei tahtnud neeru eest neeru hinda maksta.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
On sul selle mini-kütusefiltri varuosakood ka alles? Ostsin kunagi aasta tagasi oma weberite pumba ette samasuguse pierburgi, nüüd aga tahaks ühe veel soetada (kütusepaagi tuulutusele vahele) ja võibolla ka paar tk tagavaraks võtta.
Kus seda Curil hermetsi kasutada plaanid ja miks selline valik? Loctite tooted ju kindlapeale minek?
Ebayst ostes on ka pidev kamm nende pakkidega, mul on küll telefoni number süsteemi sisestatud aga mingil põhjsel ei pane saatjad seda pakile (ei tule vist automaatselt pakisildile peale). Ja siis ongi tüüpiline olukord, kus kuller proovib päeval pakki kodusele aadressile tuua ja ei saa kätte. Viimasel ajal olen pärast ostu spetsiaalselt sõnumi saatnud, et pange ikka tel nr ka pakile peale.
Kus seda Curil hermetsi kasutada plaanid ja miks selline valik? Loctite tooted ju kindlapeale minek?
Ebayst ostes on ka pidev kamm nende pakkidega, mul on küll telefoni number süsteemi sisestatud aga mingil põhjsel ei pane saatjad seda pakile (ei tule vist automaatselt pakisildile peale). Ja siis ongi tüüpiline olukord, kus kuller proovib päeval pakki kodusele aadressile tuua ja ei saa kätte. Viimasel ajal olen pärast ostu spetsiaalselt sõnumi saatnud, et pange ikka tel nr ka pakile peale.

E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Pierburgi kood siis 4.00030.80.0 , ilus asi mis ei näe nagu võõrkeha mootoriruumis välja.
Curil K2 lihtsalt vanades manualides ja DIY kohtades silma jäânud ning aeromotorsis maksis tuup 1.5 Circle kohvi, siis lihtsalt riiulis olemas kui vaja peaks minema. Tegin just Getrag 260 kasti 28-le ja osad DIY soovitasid ka CurilK2, kuid ise kasutasin Wurthi 0893573050 mis siis Loctite 573 laadne. Curil ei kivistu ära, jääb pehme, kuid keemia/vibra jms kindel 0.1mm tihendusvõimega.
Seda olen ka kasutanud et kirjutan igaksjuhuks ebay kaupmehele et kontrollida kas kõik andmed sai.
Vahest maja nr puudu, vahest tel nr jne

Curil K2 lihtsalt vanades manualides ja DIY kohtades silma jäânud ning aeromotorsis maksis tuup 1.5 Circle kohvi, siis lihtsalt riiulis olemas kui vaja peaks minema. Tegin just Getrag 260 kasti 28-le ja osad DIY soovitasid ka CurilK2, kuid ise kasutasin Wurthi 0893573050 mis siis Loctite 573 laadne. Curil ei kivistu ära, jääb pehme, kuid keemia/vibra jms kindel 0.1mm tihendusvõimega.
Seda olen ka kasutanud et kirjutan igaksjuhuks ebay kaupmehele et kontrollida kas kõik andmed sai.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kerge võrdlus e12 ja e63 M6 esipidurisadulatest.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kas oskad aidata või kinnitada/ümber lükata, kuhu kinnituvad süütepooli "aju" ja see teine väike vidin? Kas käivad ikka poltidega tiiva sisekülje külge, klaasipesu paagi ette? Nimelt minu paar aastat vanemal 525 pole seal hetkel kinnitusauke. Mõtlen, et ehk paneel kunagi vahetatud mitte oem osaga ja seal pole auke puuritud? Kuhugi mujale ei oska neid paigutada. Netist leidsin ühest m535 pilte, millel nad seal niimoodi on.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tead jään vastuse võlgu, kuna sain auto kui mootoriruum oli juba puhtaks tõmmatud
Tuleb endalgi see koht kunagi üles leida.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tâna õhtusöögiks pakume BOGE Automatic sport amorte koos vedrude ja teiste lisanditega.
Algne plaan oli orig amordid jätta, kuid avastasin et ühel ikkagi simmer surnud. Ebay sai igasuguste bmw koodidega lâbi pommitatud, aga tâielik tühjus. Õnneks amordi küljes oleva 32-635-0 andis vaste, tâpselt sama amort, aga bmw märk maha lihvatud. Tâiesti uued ja kasutamata... is nice, great success. 


Re: BMW E12 525 '81a Marko
Nii, koos ja riiulisse ootele.
Kui kellegil neid keskel olevaid kummijullasid vaja, siis andke mârku.

Kui kellegil neid keskel olevaid kummijullasid vaja, siis andke mârku.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Amordid on hea leid, sellist kraami uuena jääb iga päevaga üha vähemaks. Huvitav mis see sõna "automatic" seal amordi nimetuses tähendab? 
Samad kummijullad peaks sobima näiteks E10 tagumiste amortide ülemisteks puksideks. Mul Bilsudega tulid ka need kaasa, kas siis ilmselt E3 ja E9 kasutavad ka äkki samasugust lahendust.

Samad kummijullad peaks sobima näiteks E10 tagumiste amortide ülemisteks puksideks. Mul Bilsudega tulid ka need kaasa, kas siis ilmselt E3 ja E9 kasutavad ka äkki samasugust lahendust.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ma ise ka mõelnud sellele, äkki saab aru kui kangutama hakkad kurvides.
Kui amort järsult liikuma hakkab siis teeb kuidagi kangemaks, aga ausalt pole õrna aimugi.
Ülemine auto orig ja alumine romulast 84a toodang 525i pealt 544 lõpuga. Ehk teadjamad oskavad seletada kas osad olidki tumedamad või seda teeb kuumus ja aeg?

Ülemine auto orig ja alumine romulast 84a toodang 525i pealt 544 lõpuga. Ehk teadjamad oskavad seletada kas osad olidki tumedamad või seda teeb kuumus ja aeg?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Alumine on ikka õige toon, seda tumedamat polegi kohanud. Peene liivakaga paatinat
maha võttes ei tule heledam materjal välja?

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Proovisin mis ma proovisin, aga tume kirsipunane on ja jââb 
Huvi pârast vaatasin milline 28 oma vâlja näeb, tootekood on sama mis “tumedal” 086 ja 84a WALKER, aga selline oranzikas punane.

Huvi pârast vaatasin milline 28 oma vâlja näeb, tootekood on sama mis “tumedal” 086 ja 84a WALKER, aga selline oranzikas punane.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Natuke sâravat karpale.
Asju mida tsinkida ei saanud said vōltsitud nii hästi kui oskasin.
