Selle suitsuga on selline jama et algul arvasin et remonditud kaanes lihtsalt kuumutasin odavaotsa kalpisääre tihendid ära ja kuna riiulist teine kaas võtta, ei hakanud vana üle tegema. Lasin uue kaane teha. Vahetati juhtpuksid, survestati, lihviti tööpinnad ja klapipesad. Nüüd uue kaanega sama teema, niikui gaasi pöördest maha lased sinine väljas ning aina hullemaks läheb. Hetkel kahtlustan plokki, sest õlisurve probleem süveneb ka järjekindlalt. Hakkan nagunii uut vähe kangemat mootorit koplekteerima, võtan vana pealt selle remonditud kaane. Kui juba laiali on vaatab kaane üle, kas mõni klapisääre tihend haiget saanud või mõni juhtpuks kehvasti.
Ja Cardo räägib nüüd oma kogemustest mida peaks uut motot ehitades kohe ära tegema et kiirelt kurvi läbides õlipump kuivale ei jääks

. Katsuks vältida neid vigu mis hiljem mootorile saatuslikuks võivad saada.