
BMW E21 315 1984, sillufromIV
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
TÜV 1,5 aastaks!
Täna käisin masinaga TÜV-l. Kõik on tipp-topp, normide piires.
Ülevaatus tehti 1,5 aastaks! Järgmisel korral on sinna majja asja alles märtsis 2013
Samas ärevaks teeb kuiv mehaaniline hääl auto esiotsas. Siduri survelaager sai uus, siduriketas ja - korv olid ka korralikud. Kahtlustan, et seda heli võib tekitada üks kokkupanemisel "üle jäänud" distantsrõngas (seib)
Selle puudumine siis.
See on selline roostevabast suurema keskaugu ja vist 6-8 auguga ca 1,5mm paksune seib, mis ühel pool hooratast käib.
Moto kokkupaneminesega sai veits kiirustatud ja polnud mahti raamatust järge ajada. Nüüd oma ladude sorteerimisel avastasin selliseid kaks tükki. Lammutanud olen aga vaid ühe m20 moto ...
Eks siis, kui kunagi teisi kaste proovima hakkan, lisan selle seibi ka.
Ülevaatusel avanes aga ka hea võimalus tahhomeetrit kontrollida. Ja muretsemiseks polegi suurt põhjust. Kuigi tühikäigul näitab minu tahhokas 1000 ja TÜV seade 840, siis minu 2000 on TÜV seadmel 2100 rpm.
Ei hakkagi vahetama seda.
Ülevaatus tehti 1,5 aastaks! Järgmisel korral on sinna majja asja alles märtsis 2013

Samas ärevaks teeb kuiv mehaaniline hääl auto esiotsas. Siduri survelaager sai uus, siduriketas ja - korv olid ka korralikud. Kahtlustan, et seda heli võib tekitada üks kokkupanemisel "üle jäänud" distantsrõngas (seib)

See on selline roostevabast suurema keskaugu ja vist 6-8 auguga ca 1,5mm paksune seib, mis ühel pool hooratast käib.
Moto kokkupaneminesega sai veits kiirustatud ja polnud mahti raamatust järge ajada. Nüüd oma ladude sorteerimisel avastasin selliseid kaks tükki. Lammutanud olen aga vaid ühe m20 moto ...
Eks siis, kui kunagi teisi kaste proovima hakkan, lisan selle seibi ka.
Ülevaatusel avanes aga ka hea võimalus tahhomeetrit kontrollida. Ja muretsemiseks polegi suurt põhjust. Kuigi tühikäigul näitab minu tahhokas 1000 ja TÜV seade 840, siis minu 2000 on TÜV seadmel 2100 rpm.
Ei hakkagi vahetama seda.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Tuleb õiges kohas käia ...
Tegelikult asi selles, et käisin sellega jaanuaris TÜV-l, siis oli sellel reg.märk lõpuga 6. Tehti ülevaatus kuni augustini. Suvel vahetasin pea kõik tehnika andmelised näitajad, sealhulgas reg.märgi. Uue märgi viimane nr. on 1. Ja kuna märtsikuu on juba peagi käes, siis lasigi süsteem kuni ülejärgmise märtsini TÜV teha.
Tegelikult asi selles, et käisin sellega jaanuaris TÜV-l, siis oli sellel reg.märk lõpuga 6. Tehti ülevaatus kuni augustini. Suvel vahetasin pea kõik tehnika andmelised näitajad, sealhulgas reg.märgi. Uue märgi viimane nr. on 1. Ja kuna märtsikuu on juba peagi käes, siis lasigi süsteem kuni ülejärgmise märtsini TÜV teha.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Viimasel ajal tehtust:
Eksperimendina värvisin kaks klapikambrikaant mustaks. Nüüd peab leidma mooduse kuidas kõrgemad pinnad punaseks värvida või must maha lihvida, et alumiinumikarva jääks. Värvisin ühe uuema ja ühe vanema tüübi kaane. Saksa ebays müüdi üks uuematüübi kaas lausa ligi 40 eeroga. Ulme!
Värvimiseks kasutasin ahju värvi, aerosooli. Kasutusjuhendis kästi peale värvimist 200 kraadi juures kuumutada mitu tundi. Mul seda võimalust polnud. Küll aga andsin peale värvimist fööniga kuuma paarkümmend minutit ja siis 4-5 tunniks ligi 70-kraadisesse kuivatuskappi. Tulemus rahuldav, või pigem isegi hea. Ise tehtud ja odavalt käes.
Kumma peale kruvin on veel lahtine. Plaanis oli sl.kolle ka ühtlasi värvida aga mul vedelev kolle sobib B20 ja B23 motodele, B25 kollet liigset pole. Ehk talvel viitsin maha kiskuda ja värvida.
Tuttavalt treialilt tellisin distantsflantsid velgede alla. Et laiemat rattavahet saada. Liiale ei läinud, lasin 7mm paksud teha. Nendega ei pea veel pikemaid rattapolte otsima hakkama ja rattad peaksid koobastesse ära ka mahtuma.
Sama mees tegi ka kolmiku jahutusvedeliku lisaanduri paigaldamiseks. Põgusal vaatlusel ilmnes aga võimalik takistus selle kolmiku paikasaamisel. Nimelt pihustilatt jookseb anduritele lähedalt. Ja pole kindel, kas mahub kolmikut paika keerama. Kui ei mahu, siis peab kolmiku Y-kujuliseks teha laskma.
Treitud jupid lasin galvaanikast läbi ka, nagu tavaks saanud
Avastasin enda jaoks ebay. Seni olen sealt vaid helivõimendi ostnud. Sellest pikemalt ei jutusta, sest siin heliteemadel ei arutata aga tümm on plaanis võimas panna sellesse autosse ... Seal müüakse igasugu vidinaid haininadele. Mõned ikka müstiliste hindadega. Näiteks 2002, Tii, e21 jne,jne sobiv rool (kolme kodaraga, ei midagi erilist nagu) läks 177 euroga. Ise pakkusin aga magasin oksjoni lõpu maha e21 musta värvi korralike polstrite ja käepidemete pakkumisel. Mõned tagatuled on ka minust mööda läinud. Praegu on paar ihaldatavat asja üleval veel aga mitu päeva aega ega tea, milliseks lõpphind kujuneb.
Eksperimendina värvisin kaks klapikambrikaant mustaks. Nüüd peab leidma mooduse kuidas kõrgemad pinnad punaseks värvida või must maha lihvida, et alumiinumikarva jääks. Värvisin ühe uuema ja ühe vanema tüübi kaane. Saksa ebays müüdi üks uuematüübi kaas lausa ligi 40 eeroga. Ulme!
Värvimiseks kasutasin ahju värvi, aerosooli. Kasutusjuhendis kästi peale värvimist 200 kraadi juures kuumutada mitu tundi. Mul seda võimalust polnud. Küll aga andsin peale värvimist fööniga kuuma paarkümmend minutit ja siis 4-5 tunniks ligi 70-kraadisesse kuivatuskappi. Tulemus rahuldav, või pigem isegi hea. Ise tehtud ja odavalt käes.
Kumma peale kruvin on veel lahtine. Plaanis oli sl.kolle ka ühtlasi värvida aga mul vedelev kolle sobib B20 ja B23 motodele, B25 kollet liigset pole. Ehk talvel viitsin maha kiskuda ja värvida.
Tuttavalt treialilt tellisin distantsflantsid velgede alla. Et laiemat rattavahet saada. Liiale ei läinud, lasin 7mm paksud teha. Nendega ei pea veel pikemaid rattapolte otsima hakkama ja rattad peaksid koobastesse ära ka mahtuma.
Sama mees tegi ka kolmiku jahutusvedeliku lisaanduri paigaldamiseks. Põgusal vaatlusel ilmnes aga võimalik takistus selle kolmiku paikasaamisel. Nimelt pihustilatt jookseb anduritele lähedalt. Ja pole kindel, kas mahub kolmikut paika keerama. Kui ei mahu, siis peab kolmiku Y-kujuliseks teha laskma.
Treitud jupid lasin galvaanikast läbi ka, nagu tavaks saanud

Avastasin enda jaoks ebay. Seni olen sealt vaid helivõimendi ostnud. Sellest pikemalt ei jutusta, sest siin heliteemadel ei arutata aga tümm on plaanis võimas panna sellesse autosse ... Seal müüakse igasugu vidinaid haininadele. Mõned ikka müstiliste hindadega. Näiteks 2002, Tii, e21 jne,jne sobiv rool (kolme kodaraga, ei midagi erilist nagu) läks 177 euroga. Ise pakkusin aga magasin oksjoni lõpu maha e21 musta värvi korralike polstrite ja käepidemete pakkumisel. Mõned tagatuled on ka minust mööda läinud. Praegu on paar ihaldatavat asja üleval veel aga mitu päeva aega ega tea, milliseks lõpphind kujuneb.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Oksjonitega olen üldiselt kodus. Osta.ee-s staaži mitu aastat juba. Vahel peab just vastased ära ehmatama, et oled tõsine huvituja ... Kuna saksakeelt ei mõista ja ebay.de-s pole veel pikalt tiksunud, siis polegi sellega kaugeltki kõik selge. Püüan end kurssi viia.
Aga saatmise poole pealt tänan abi pakkumast ja seda võib vaja minna küll.
Aga saatmise poole pealt tänan abi pakkumast ja seda võib vaja minna küll.
Viimati muutis sillufromIV, 01 Okt 2011 09:44, muudetud 2 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Pikenevat lõppu seal tõesti pole. Polstrite oksjoni lõpus pakkusin niikaua, kuni olin parim pakkuja. Uuendasin pidevalt ja jälgisin parimat pakkumist. Aeg sai läbi ja äkki kirjutas, et ma polegi parim pakkuja. Veel kaks tüüpi olid üle pakkunud minimaalselt. Oleksin paarkümmend eurot rohkemgi pakkunud aga ei tundunud ratsionaalne, kuna olin niigi parim pakkuja.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
ebay-ga on lihtne - kasuta robotit, neid on netist igasuguseid võimalik tõmmata. Sel juhul peab vaid mõtlema enda jaoks välja maksimumsumma, mida oled valmis maksma ja robot paneb pakkumise piltlikult öeldes viimasel sajandikul. Käsitsi pakkumiste tõstjad ei jõua kuidagi reageerida. Ise võid samal ajal hoopis auto kallal nokitseda...
Osta.ee pikenev lõpp on ajuvabadus ruudus. No ei ole alati võimalik vajalikul ajal arvuti taga istuda ja 5 min kaupa oma pakkumisi korrigeerida.
Osta.ee pikenev lõpp on ajuvabadus ruudus. No ei ole alati võimalik vajalikul ajal arvuti taga istuda ja 5 min kaupa oma pakkumisi korrigeerida.
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Ma ei saa siia foorumisse piltegi laetud juba terve aasta, mis siis veel mingitest oksjonil pakkumise robotitest rääkida ...
Ostas on tegelikult inimsõbralik kord. Panedki automaatpakkumisse suurima summa, millega raatsid hüvasti jätta millegi soetamiseks. Mingeid roboteid pole vaja. Samas mulle isiklikult meeldib võimalusel oksjoni lõpu juures olla. Veenduda, et keegi üle ei paku. Sellest saab mingi adrenaliinilaksu ka, kui mingi ihaldatud asja ostad oksjonilt.
Ebays võin ju ka automaatpakkumise panna. Kui aga siin robotitejuttu mainiti, siis pean leppima selliste juppidega, mida teistel vaja pole või mis pole oksjonil vaid niisama müügis, "Sofort-Kaufen" hinnaga.
Ega see Saksast ja mujalt euroopast ostmine lihtne ole. Lisaks elatustasemete vahele peame veel ka päris suuri kohaletoimetamisetasusid maksma. Inglismannide maalt veel eriti. Küsisin ühe müüja käest subwooferi (kastita) postitamise hinda. Teatas, et 45£. Asi ise ei maksnud kaugeltki niipalju. Võim Saksast pandi teele 27€ eest. Loodan, et pandi ikka, pole siiani kuulda sellest midagi
Ostas on tegelikult inimsõbralik kord. Panedki automaatpakkumisse suurima summa, millega raatsid hüvasti jätta millegi soetamiseks. Mingeid roboteid pole vaja. Samas mulle isiklikult meeldib võimalusel oksjoni lõpu juures olla. Veenduda, et keegi üle ei paku. Sellest saab mingi adrenaliinilaksu ka, kui mingi ihaldatud asja ostad oksjonilt.
Ebays võin ju ka automaatpakkumise panna. Kui aga siin robotitejuttu mainiti, siis pean leppima selliste juppidega, mida teistel vaja pole või mis pole oksjonil vaid niisama müügis, "Sofort-Kaufen" hinnaga.
Ega see Saksast ja mujalt euroopast ostmine lihtne ole. Lisaks elatustasemete vahele peame veel ka päris suuri kohaletoimetamisetasusid maksma. Inglismannide maalt veel eriti. Küsisin ühe müüja käest subwooferi (kastita) postitamise hinda. Teatas, et 45£. Asi ise ei maksnud kaugeltki niipalju. Võim Saksast pandi teele 27€ eest. Loodan, et pandi ikka, pole siiani kuulda sellest midagi

Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Rajapäevast
Rajapäev seljataga. Masin pidas hästi vastu. Mahlad sees, midagi küljest ei pudenenud, põlema ei läinud. Sai piinatud küll nii mootori - ja käigupoolt kui ka vedrustust ja roolisüsteemi. Rehvid said ka vatti aga mustrit eriti ei kulunud.
Enne tänast, kui niisama linnapeal ärplemas sai käia ja veidi putitatud ka, tuli keskmiseks kütusekuluks 17l/100km ! Täna aga, kus ligi 20 täie rauaga ringi rajal sai tehtud, tuli keskmiseks 11,6 sajale. Muidugi maanteesõit oli ka sees, umbes 2/3 tegelikult aga rajal sai piiraja lähedal pöördeid hoitud. Maanteel 100-ga sõites on pöörded 4500 juures, mis on ka palju juba.
Mingi märk jääb ilmselt maha sellest sõidust kuskile foorumisügavusse ja järgmisel hooajal saab võrrelda.
Kindlasti peab masina madalamaks laskma ja madalama profiiliga rehvid (kasvõi rinka jaoks) sebima. Praegused balloonid painduvad ja vetruvad rajal.
Enne tänast, kui niisama linnapeal ärplemas sai käia ja veidi putitatud ka, tuli keskmiseks kütusekuluks 17l/100km ! Täna aga, kus ligi 20 täie rauaga ringi rajal sai tehtud, tuli keskmiseks 11,6 sajale. Muidugi maanteesõit oli ka sees, umbes 2/3 tegelikult aga rajal sai piiraja lähedal pöördeid hoitud. Maanteel 100-ga sõites on pöörded 4500 juures, mis on ka palju juba.
Mingi märk jääb ilmselt maha sellest sõidust kuskile foorumisügavusse ja järgmisel hooajal saab võrrelda.
Kindlasti peab masina madalamaks laskma ja madalama profiiliga rehvid (kasvõi rinka jaoks) sebima. Praegused balloonid painduvad ja vetruvad rajal.
Viimati muutis sillufromIV, 01 Okt 2011 09:47, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Alustaks sellest, et kast on 4-ne. Tahhokas võib veidi valetada ka. Difri ülekannet ei tea, pole kontrollinud. Võtsin nurgast ühe, millel lõtku sees polnud.
4500 pole vast ulme. 316 1,8i- ga sõites oli mäletamist mööda umbes sama pilt 100 peal ja üle.
Aga tülikas on küll. 140 peal on moto piirajas
4500 pole vast ulme. 316 1,8i- ga sõites oli mäletamist mööda umbes sama pilt 100 peal ja üle.
Aga tülikas on küll. 140 peal on moto piirajas

Viimati muutis sillufromIV, 18 Sept 2011 19:55, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Mis ülekandega need 315 ja 318 difrid on? 3,92 vist? Peaksingi proovima 3,6 difrit alla ja siis 4,1 ka (tekkis jälle selline variant garaaži nurka).
Tegelikult oli eilne sõit pigem erand ja maanteele ei satu tihti. Linnas on ka lühikesed sõidud ja üle kolmanda niikuinii sisse ei saa.
Tegelikult oli eilne sõit pigem erand ja maanteele ei satu tihti. Linnas on ka lühikesed sõidud ja üle kolmanda niikuinii sisse ei saa.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06